Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/04/23 ve všech sekcích

  1. Nojo vlastně ignorance hýbe světem... Když se stránky znovu objevily nějakou dobu tam byl popup jak s webem nakládat, když to lidi nedodržují tak asi už nemělo smysl ho tam nechávat...
    1 bod
  2. Nálepka se už k rezervě dlouho nedává, takže tam dost možná nic nenajde. Mnohem rychlejší a spolehlivější bude, když se někoho zeptá přes VIN a nebo fotku.
    1 bod
  3. Asi ano, ale nepůjde to online aktualizovat. Takže aktualizované aplikace (waze, mapy ...) pak používat navigace z telefonu.
    1 bod
  4. @bojler Doporučil bych nepostovat url na mib web v takovémhle formátu. Proč? Už je několikrát vyhmátli, naposledy to byla myslím audi a web se musel zrušit. Naštěstí se objevil pak pod jinou doménou ale tuším bez některého obsahu. Myslím, že je v zájmu nás všech se o takové nástroje nepřipravit.
    1 bod
  5. Já platil v říjnu 2022 1549, - a stejná částka i na další prodloužení "zatím", jestli to do podzimu nezdraží. Škoda Kamiq
    1 bod
  6. Ako nastavíš brzdný účinok kódovaním? Urcite by to chcelo 340mm lebo tie 312 sú tam len kvôli tomu, že sedliaci chcú R16 plechy.
    1 bod
  7. Taky nevim, kdyz se kouknu na prodlouzeni na Scalu, tak 999 Kc, kdyz dam Kamiqa, u ktereho to nemam, tak 1549 Kc. Nerozumim cenove Skoda politice🤣
    1 bod
  8. Zdravím, rád bych se podělil o svou zkušenost s vrzáním přední nápravy. Předem bych chtěl říct, že pracuji ve firmě, která vyrábí stabilizační tyče a technologii výroby znám již 20 let. (mimo jiné i MQB platformou) Jak přední, tak zadní stabilizátor má navulkanizované gumové pouzdra. Tzn. , že je gumové pouzdro za tepla svojí vnitřní plochou “zapečené” do laku stabilizátoru. Je minimální šance, že vrzání pochází z tohoto místa. Pokud se při nějakých opravách namaže gumové pouzdro v oblasti objímky, kterou je stabilizátor připevněn na nápravnici, může krátkodobě nějaké povrzávání ustat. Jak ale tato mastnota naváže na sebe nečistoty a provozní prach, bude působit jako abrazivo a spojení guma objímka se dříve nebo později vydře. Následně je toto místo problémové a většinou pak dojde k nutnosti výměny celého stabilizátoru. Podobně fungují i jiná gumová uložení. Takže nějakým promazáváním těchto míst se problém nevyřeší, jen oddálí a pravděpodobně zkrátí životnost ostatních s tím spojených komponent. Mám Karoqa r.2018 , najetých 40 tis. a řešil jsem vrzání přední nápravy při přejezdech větších nerovností (výmoly, retardéry). Protože jsem měl v servise štěstí na technika, který mněl chuť tento problém řešit, došlo k výměně silentbloků na předních ramenech. Nutně pak musí dojít k seřízení geometrie nápravy. Rozumím, taková oprava je náročnější a tedy méně pohodlné řešení (hlavně pokud jde o záruční opravu) než nějaké namazání, ale auto je teď jako nové, po vrzání ani památky. Samozřejmě se může objevit i jiný problém, který pochází od tlumičů, brzd (jak je ve vlákně popisováno), také v závislosti na provozování auta a jeho celkového opotřebení, které je pravděpodobně individuální. Doufám, že můj trochu delší příspěvek bude pro někoho přínosný 😉.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...