Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/06/23 ve všech sekcích

  1. Bezpečnostní "mezeru" celkem chápu ale cca 60cm? Naučit se fungovat samozřejmě lze, ale to lze i bez této funcionality. Když si zato zaplatím, tak očekávám nějakou přidanou hodnotu a tu tady teda pořádně nevidím, když musím počítat s tím, že auto je na obrázku o nějakých 50cm větší. Za mě je to pouze hezká a drahá hračka a možná to někoho oblbne, ale použitelnost podle toho je minimální... přitom by stačilo aby se to auto správně zobrazovalo, protože jak jsem psal slepé body tam takové nejsou.
    4 body
  2. @JirikHL no, ono kdyby to nebyla priplatkova vybava, tak by se na to dalo divat jak rikas. takto jsem si zaplatil neco, co je uplne (ale opravdu uplne) k nicemu. Chtel jsem to na podelne parkovani, ale beztak to musim parkovat podle zadni kamery, a nejaky ptaci pohled si muzou strcit. Jine znacky to maj udelane pouzitelne. A mam opravdu s cim srovnavat....
    3 body
  3. Nedalo mi to a musel jsem vyfotit, jak to vypadá u souseda z Nošovic...
    2 body
  4. Po výměně chromatického Swingu za novější Swing II s dotykovým displejem 5" je po uvedení do provozu nefunkční externí USB. Pro jeho zprovoznění je nutné zakoupit nový USB port s označením 5Q0 035 726 N, cena cca 900,- a tento vyměnit. Pro výměnu USB portu se musí vyjmout autoradio, panel climatronicu a nakonec plastový nosič USB a AUX portu. Pro zprovoznění je nutné ještě vyměnit propojovací kabel, protože stávající do USB portu nepasuje a schází mu napájení 5V. Jelikož propojovací kabel ve Škodovce stojí cca 2000,- Kč, tak jsem se to rozhodl řešit jinak a levněji V prvním kroku je třeba upravit stávající konektor na propojovacím kabelu, kde je nutné odříznout jeden plastový výčnělek a pak už konektor lze zasunout do nového USB portu. Dalším krokem je přivedení scházejícího napájení, které přivedeme ze zeleného konektoru piny 3, 4 kde pin 3 je minus a pin 4 plus (na fotkách je plus bílý vodič). Jako propojovací kabel jsem použil propojovací vodiče ze starého PC, kde jsou vodiče již osazeny potřebnými konektory. Pokuď možno, tak volty ty vodiče, které mají větší průřez. Já jsem použil dva vodiče, které měly konektor již v plastovém pouzdru a do nového USB portu pasovaly bez dalších úprav. Z druhého konce je nutné vyjmout piny, které pak přijdou nasunout do zeleného konektoru autoradia. Pro vyjmutí pinů je nejlepší plastové pouzdro rozříznout lámacím nožem a piny bez poškození vyjmout. Piny je třeba pak správně otočit, aby do zelené plastové patice řádně zapadly a nešly rukou vytáhnout. Je třeba taky samozřejmě dodržet polaritu. Pak už zbývá jen vše zapojit a poskládat. Výsledkem je pak funkční USB port a ušetřené 2000,- za originál propojovací kabel
    1 bod
  5. Osobne si myslim, ze rozmezi realne teploty chladici v rozsahu 85-95°C je naprosto normalni. I ukazatel teploty je proste tak proste nastaveny, aby se ani nehnul a zbytecne tak neplasil uzivatele. Na SIII jsem live data pro teplotu chladici kapaliny nezkousel logovat, ale na VeCe bylo v palubaku mozne otevrit skyte debug menu a tam byla i realna teplota chladici kapaliny. V lete a pod zatezi tam byvalo klidne i pres 100°C a vse bylo v pohode. Je treba si uvedomit, ze chladici okruh je pod tlakem, takze teplota varu chladici kapaliny je az za hranici 120°C. Pokud je chladici kapalina ruzova, cista a bez slemu z prepaleneho glykolu, tak bych tipnul, ze clona bude v pohode. Pripadne muzu zkusit natocit live data pro CRLB.
    1 bod
  6. Tohle vypadá o hodně více použitelné...
    1 bod
  7. Podobné těsnění (s trochu více prolomeným tvarem) mám nalepeno do spáry A sloupku dveří mého Rapida dle návodu od @miklisek. Jde o tvar Z v tomto odkaze. Spolu s doplněním krátkých kousků k továrnímu spodnímu těsnění dveří u prahů těsněním tvaru P z téhož odkazu a s těsněním spáry B sloupku také z Ali je auto o něco tišší (spolu s vytlumením, dveří, podběhů a kufru) a dveřní meziprostory se tak nešpiní. Folii tedy nalepnou nemám, ale rád udržuji auto čisté a obvod dveří pravidelně vymývám a otírám. Jasně Rapid je jiný model než Superb, ale dá se tím myslím inspirovat.
    1 bod
  8. Toto je ten problém. Keby to ľudia v celom koncerne hromadne reklamovali, že to je prakticky nepoužiteľné, tak by sa to nakoniec opravilo, ale keď sme ovečky a akceptujeme, že nie práve lacná príplatková výbava je prakticky takmer nepoužiteľná, tak to nikdy fungovať nebude. Inak mne osobne by stačilo, keby tam bola rezerva 10 cm, ale rozdiel pol metra alebo viac oproti reálu, je fakt absurdná hodnota, obzvlášť ak sa na to pozrieme z percentuálneho hľadiska voči fyzickej dĺžke auta. Ak to pridá pol metra vpredu aj vzadu, tak to máme zrazu cca. 6 metrov dlhé auto, oproti 4,8x. P.s.: Ja to reklamovať určite budem, ale až keď pôjdem na garančku. Vzhľadom na predpokladaný výsledok reklamácie nemienim tomu venovať extra čas.
    1 bod
  9. 135 000km a 200kW? Silentbloky ramena ešte pôvodne? Budú dávno po smrti. Na MQB vymeniť po 100 000km a potom každé 2 roky.
    1 bod
  10. Toto by som riešil, lebo začne ti to prepalovat G13 a upcha ti to radiátor a nebude kúriť.
    1 bod
  11. Najlepší olej je jeho skoršia vymena
    1 bod
  12. Já se spíš nasrávám když někam dojíždím a všimnu si až tehdy při vyřazení že probíhá regenerace. Kdybych to věděl už během jízdy, tak bych automaticky protáhnul třeba jízdu jinam kam bych stejně o chvilku později třeba jel. Musím se zeptat známého na co to napojil u toho Pažouta. Jestli tam mají nějaký akční člen co je spuštěn po celou dobu regenerace, nebo to ošetřil jen termočidlem s nastavenou teplotní hranicí na teploty, které se objevují jen při probíhající regeneraci.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...