Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/29/23 ve všech sekcích

  1. Ahoj všem, tak se taky přidávám do klubu "chyba AFS", úspěšně vyřešeno, tak přidávám pár informací "pro další generace": - vozidlo: Škoda Octavia 3 Combi 2.0 TDI 110 kW, rok výroby 2015, vpředu xenony + led. - chyba nastala: 07/2023 - chyba hlášená na maxidotu: "Závada: zatáčková světla (AFS)" (+ rozsvícený žlutý chybový vykřičník pod displejem) - chyba hlášená na velkém displeji: "Závada: natáčecí světla (AFS)" - chyba hlášená diagnostikou: "Snímač světlé výšky vzadu vlevo C1036 15 [137] - preruseni nebo zkrat na plus" - chování světel při chybě: Když se nastartovalo (režim světel "Auto"), tak přední xenony (i když jsou zhasnuté) udělaly klasickou "rozcvičku" (cca 2 vteřiny). Když se přeplo ručně do "full" módu světel, tak se xenony normálně rozsvítily na obou stranách. V čem tedy vlastně spočívala ta chyba ani nevím - možná se při jízdě nenatáčeli do stran, ale stalo se mi to v létě tak jsem tu chybu ani za tmy nestihl vyzkoušet. - Nové čidlo zakoupeno na Skoda-DilyCZ - produkt: "Čidlo úrovně s tyčovým ústrojím Čína" (na obalu pak uveden výrobce "VIKÁ parts") za 1162 Kč vč. DPH (popis: Čidlo úrovně nastavení dosahu xenonového světlometu, vzadu. Určeno pro vozidla s vlečnou zadní nápravou."). - Výměna šla udělat i doma - čidlo je mezi podvozkem a nápravou za zadním levým kolem, je to přidělané na 3 šroubech a přepojí se 1 konektor. - POZOR: Doporučuji koupit i nové šrouby, u mě byly ty staré dost zarezlé(!) - je potřeba 2 ks Šroub M5x16 (torx) a 1 ks trošku tlustší s válcovou hlavou délky cca 16mm (torx) - asi(?) M6x16. Pro úplnost: Ty 2 menší šrouby mají jako protikus nýtovací matice M5/0.5-3, ale ty jsem nechal původní). - Hotovo - nebylo potřeba nic kódovat, při nastartováno už se pak chyba neobjevila. Upozornění: Toto není návod, každý ať se sám rozhodne co a jak si na autě (ne)udělá.
    3 body
  2. Problem vyrieseny, odisla baterka, po pripojeni na nabijacku a merani kompresie tlaky 12,5/12/14,5 😉
    1 bod
  3. Tak asi se normálně nerozběhl když pálí pojistku, pokud to nedělalo předtím, tak ti ta vrtule o něco drhne. Podle mne je tam něco jiného, ta pružina se do ventilátoru nemá kudy dostat.
    1 bod
  4. Ohni hřbet, vyndej filtr a měl by jsi mít možnost vidět a dostat se něčím k vrtuli ventilátoru. Zkus s ní protočit jestli není blokovaná.
    1 bod
  5. pozeral som ventily kamerou, sacie vyzeraju byt ok, vyfukove taktiez, ale na 2 pieste je vidno cez sviecku nespaleny benzin
    1 bod
  6. Co ti brání místo bezhlavého vyměňování vzít dva dráty a žárovku. 1, přivest přímo na čerpadlo +a - a odzkoušet funkci 2, na konektor co se připojuje k čerpadlu připojit žárovku min. 21W a odzkoušet si funkci vedení.
    1 bod
  7. Díval ses do návodu? Plnohodnotná personalizace funguje jen se Škoda ID a aktivovaným Škoda connect. To všechno máš?
    1 bod
  8. Máš tam napísané možné príčiny chyby P 0302 . Emisnou neprejde keby boli ventily podpalene či sa mýlim?
    1 bod
  9. Podle mého laického názoru, pružinka zapadla někam kde se má něco točit a to je teď blokované. Proto, když se to neroztočí, tak praskne pojistka. Zkrat nejspíš ne. Možná bych zkusil na pevné šňůrce zpustit do průduchu malý magnet s očkem, aby šel pak hlavně vytáhnout.
    1 bod
  10. Asi tě nemine vyndání té mřížky. Je k tomu třeba osm velkých špendlíků.
    1 bod
  11. Dle kompresních tlaků je pravděpodobný typický, pomalý KO motoru HTP. Tlaky u nového motoru jsou 15, mez opotřebení je 11. Tedy s tlaky 8,5 8,5 a 9,5 je to zralé na větší opravu, máš pravděpodobně z výfukových ventilů udělanou kopretinu (popraskané talířky ventilu do tvaru kvítka), to by ti spolehlivě ukázala kamerka endoskopu strčená do válce. Zrovna nedávno jsem to řešil u HTP svojí sestry, která měla tlaky 7, 9 a 15. U nás na Moravě se to vyřešilo u mechanika , který se na HTP specializuje a to výměnou motoru tzv. kus za kus, kde se přímo v autě měnil starý motor a dodal se repasovaný, kde se měnily pístní kroužky, hydraulická zdvíhátka, nové ventily, měnily se šály motoru, měnily rozvody, dělaly nová sedla ventilů z vhodnějšího materiálu, aj. věci. Celá ta výměna stála 27.000,- Kč za repasovaný motor a 3.500,- Kč za práci za výměnu přímo na vozidle. Podotýkám, že sestra měla najeto pouhých cca 60.000 km, ale bohužel je to obvyklá závada (konstrukční zmetek tvůrců) motorů HTP. Skoro bych si chtěl vsadit, že ten tvůj problém s motorem HTP bude stejný.
    1 bod
  12. Ahoj, auto vzhledem k vykonu jezdi za hubicku, moje dlouhodoba viz foto, mam manual. Auto umi jet v pohode i pod 6 litru, kdyz se nespecha 👍
    1 bod
  13. Ferda to opravil na dalku je to frajer. Sice to trosku stalo, sle musim smeknout
    1 bod
  14. Nakonec si pro to dneska jedu 🤞🏼 Objednával jsem auto 25. 5. 2023. Konfiguraci mám Sportline v plné výbavě 1.5 TSI DSG. Původně mi říkali, že to bude za rok, ale šlo to hodně rychle do výroby.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...