Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/18/23 ve všech sekcích

  1. Přidám zde moji zkušenost a porovnání matrix světlometů v O4 MR 2021 x 2023. MR 2021 - fungování matrixů se dá označit za cirkus, světla stínují i sebe menší značku přikazující maximální povolenou rychlost (někdy i označník kilometrů), fungují nejistě a strašně zmateně. Světla tím, že se snaží všechno vystínit akorát rozptylují řidiče - neustále pohasínání jednotlivých segmentů. MR 2023 - světla vůbec nevystínovávají běžné dopravní značky, maximálně velké návěsti na dálnici, celková matrix funkce funguje velice dobře - nikdo na mě za celou dobu neblikal. Funkčnost těchto světel je tedy v noci z pozice řidiče přesvědčivá a jízda příjemná. Vykrývání okolního provozu na dálnici bez problému. Z mého pohledu je evidentně použit v novějších MR jiný/lepší software pro matrix funkci.
    2 body
  2. Jestli se doposud používá stejný systém, tak takto je to u Fabie I:
    1 bod
  3. Já si naopak to vykrývání/nevykrývání značek užívám. Je to zábava, je na co koukat a jízda není tak fádní. Dokonce bych řekl, že je to i bezpečnější, protože to udržuje pozornost a snižuje se pravděpodobnost usnutí.
    1 bod
  4. Nejsem teď tedy vůbec doma, tak ani netuším, jakou baterii mám v Rapidovi (MR 2014), ale právě teď se mění přesně 10 let od první registrace auta, takže pevně doufám, že další výměny se již nedočkám. Baterka nebyla nikdy nijak udržovaná ani dobíjená, prostě se jen jezdilo - nikdy s ní nebyl žádný problém, jen v autorizáku mi už před 3 roky říkali, že už je špatná a potřebuje vyměnit. Při poslední STK (asi po déle zapnutém zapalování) prej se startovalo přes kabely. Problém s ní tedy měli jen servisáci 🙂 Měsíc od této události vše bylo OK, jen při zapnutém rádiu už to psalo, že se vypne kvůli baterce, tak při roční prohlídce teď už jsem samozřejmě ji nechal vyměnit.. Každopádně za mě tedy origo baterka 👍 Podle faktury tam je teda 36Ah a stála 3300 Kč plus pár Kč za výměnu. Takže s tak malou kapacitou vydržela fakt dlouho...
    1 bod
  5. Ahoj, 50km/h nemá smysl být označená trvale, protože se ti automaticky mění omezením rychlosti podle značek přímo na rychloměru. Otázka lepšího analogu, nebo digitálu je jen o řidiči. Já osobně už bych analog nechtěl ( a to jsem na něj jezdil 40 let ). Nicméně mám nastavený většinou opravdu klasický vzhled ( dva budíky ), jen když jedu na navigaci, tak si ji hodím přes celý displej, abych nemusel koukat na středovku.......ostatní varianty se mi moc nelíbí......
    1 bod
  6. No jo no., také jsem včera večer podobný článek četl, myslím na Seznamu.. A také jsem si vzpomněl na Dušana. Zajímavé, že článek nepostoval hned tak aktivně, jako to kompro na EV co tu jede snad každý den 😂
    1 bod
  7. Pro Dodi 15: Nesmysl. V diagnostice nic nenajdeš
    1 bod
  8. Potom bude sranda za 4 roky ak pôjdeš na stk .) to zas budeš montovať späť lebo ty blázni budú kontrolovať aj takéto prkotiny.
    -1 bodů
  9. Třeba jen konkrétní kontrola diagnostikou? Něco jako kontrola chyb u emisí.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...