Psal jsem to v jiných tématech již vícekrát, že bohužel kvalita dnes není to, co bývala. U mé Škodovky i u manželčiny Toyoty jsme měli taktéž tzv. lehce rozcupovaný potah sedadla řidiče ve stylu, jak to má na foto @Přemysl11, a to obě vozidla mají najeto jen pár desítek tisíc km. Řešil jsem to taktéž el. střihacím strojkem na vlasy a to rozcupování prostě opatrně vyholil. Při pátrání po příčině jsem zjistil , že to dělají jednak knoflíky na zadní kapse kalhot, nebo i tzv. suché zipy, které se nepatřičně dostanou do styku se sedačkou. Dnes si již na to dáváme pozor.
Ono nakonec je jedno co to dělá (i ty knoflíky by to mělo ustát), prostě kvalita šla všeobecně v automotive dolů a to i u těch blbých potahů, ne, že by nešly vyrobit kvalitní, ale Škodovka, aj. koncoví výrobci aut v rámci šetření na všem, to subdodavatelům prostě v takové výši pravděpodobně nezaplatí.
U nějakého znaleckého posudku, obzvláště u potahu sedačky je otázka, jestli se to za ty peníze a veškeré nervy s tím spojené vůbec vyplatí? A aby jste někdo s tím u výrobce uspěl, tak stejně v okamžiku reklamace by s tím autem člověk musel přestat jezdit, aby výrobce nakonec neřekl, že závada tam sice možná byla, ale vy jste ji dalším ježděním dále prohlubovali. A odstavte auto kvůli tomuto. Sami mnozí vidíte, že na první dobrou to nechtějí uznat. Podle mne, je to s nějakým externím posudkem a reklamací potahů sedaček skoro ztracený boj, ale prosím, když se někdo chce do toho pustit, tak nechť to zkusí.....