Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/07/23 ve všech sekcích

  1. Od zítřka by měly být znovu k dispozici na e-shopu aktivační balíčky. Problém s aktivací by měl být již vyřešen 🙂
    2 body
  2. Ak sa system po stlaceni set spytal,ci su vsetky tlaky ok,ty si to odklikol,system vypisal ze tlaky su ok ulozene,tak sa to vrati presne do tej obrazovky,ako ju tam mas,takze je to ok.
    1 bod
  3. Skoda-díly- 3V0 919 137 cena:1966kč
    1 bod
  4. Tak potvrzuji, při stavu nabití kolem 20%, po dlouhé jízdě, se nabíjecí výkon dostane přes 100kW. Takže asi takto v pořádku.
    1 bod
  5. Je zaujímavé, že horná polovica Mercedesu je čierna a na aute sú aj nejaké ďalšie poškodenia. Vyzerá to tak, že požiar bol k danému autu pomerne blízko. Čo sa týka utopenia vo vode, myslím si, že to bol preventívny krok ktorý sám o sebe spôsobil skrat v baterke. Evidentne ale neplatí tvrdenie, že požiar sa žiadnym spôsobom nedotkol elektrických vozidiel, lebo minimálne jedno bolo blízko k požiaru. Na druhej strane ale vidieť, že veľa elektrických áut je evidentne v bezchybnom stave. Myslím si, že kým nebudú zverejnené oficiálne výsledky vyšetrovania, dovtedy to nemá zmysel ani riešiť.
    1 bod
  6. Tak jsem taky pořídil pár fotek k tomu :
    1 bod
  7. Díky všem za včerejší sraz. 🙂 Taky přidám pár fotek z parkoviště.
    1 bod
  8. Ahoj mě to pískalo na Superbu 3 140 KW taky nájezd 120tis a byla to ta malá kladka na rozvodech udělal jsem rozvody komplet od fa. SKF a po 10tis už začíná pískat znovu :-( origo. kladka byla taky od SKF a ta byla na kašu už při 120tis. A ta nová na tom nebude o nic líp už po vytažení z krabice tato kladka vydávala divný zvuk. Takže sadu od SKF nedoporučuji.
    1 bod
  9. Skoro som aj vrazdil, pretoze technici v AS su zasadne hluchi, tzn. "pane, my nic neslysime". Pripadne som dostal radu, ze si mam dat hlasnejsie radio.... Nicmene bavil som sa vtedy s jednym technikom odtialto cez sukromne spravy a ten mi potvrdil, ze toto je bezny jav na 2,0 TDI (Superb aj Octavia) a nema to vplyv na funkcnost, pripadne zivotnost. Citace: "je to bohuzel vina remenu.. je priliz tvrdy aby vydrzel delsi internal na vymenu :X dela to kazdy motor ktery ma remen u trojkove rady.. bohuzel, normalni jev auta :/ mam RS v nafte.. a dela mi to taky.. a to uz jsem delal komplet rozvody.. prestalo to jen na par tisic km.. pak se to zase vratilo :/ " "ne, rozhodne to neni problem ktery by te nechal nekde stat.. je to pouze nehezky zvuk ktery to vydava po startu.. :/ " Ale kedze mas novy remen, tak je to divne....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...