Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/11/23 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. No prošel jsem net a výsledek je ten, že na to kašlu a u mlhovek zůstanu u originálu. Funkčně i legislativně je to nejlepší možná varianta. Lepší estetika mi za to nestojí.
    2 body
  3. Jo to je ono... Už jsem ten zadek vypnul.
    1 bod
  4. Tak je to opravdu XZN a velikost M6. Cena 95Kč a dokonce mi to v železářství půjčili, abych to šel zkusit na služebák Odpoledne se do toho dám. Staré původní gumy na třmeny klidně zdarma přenechám.
    1 bod
  5. Tak poslední úprava byla vyndání toho zpevňovacího drátu. Zpevnil bederní část až moc. Výsledek je zatím velmi dobrý. Proto jsem se odhodlal dodělat tuto "finální" verzi do svého Rapida. Stačí tedy desky Mirelonu. - dvě desky o tloušťce 3cm, šířce 7cm a výšce 28cm jsem od 20cm "zkrojil", kdy na konci délky ve 28cm mají tloušťku 1cm. Tyto desky jsem nacpal pod rošt na střed - dvě desky o tloušťce 2cm, šířce 7cm a výšce 28cm jsem od 20cm "zkrojil", kdy na konci délky ve 28cm mají tloušťku cca 0,75cm. Tyto desky jsem nacpal pod rošt na kraje vedle vnitřních desek. - přez všechny desky jsem dal slabší koberec (skelnou stranou k roštu), aby se rošt časem nezařezával do Mirelonu. - čtyři ocelové kroužky, kde jsem odřezal uchycení potahu jsem olepil páskou co jsem lepil plastové části interiéru, aby nevrzaly třením. Cena materiálu nula. Pokud víte, co tam máte dát a jaké rozměry, tak instalace pár minut a na sedačce to na pohled nepoznáte. Nic nepoškodíte. Vyhřívacích deček se vůbec nedotknete a vyhřívání je beze změny, protože materiál přidáváte až mezi molitan a rošt. Nebýt vyhřívání i v opěradle, tak jsem uvažoval nechat si na míru u čalouníka udělat molitan simulující bederní opěrku, ale to padlo, když bych mohl poškodit vyhřívání. Výsledek je zpevnění bederní části sedačky. Víc bych tam už nedával. Možná si tam někdo přidá víc, ale to už je na vkusu každého soudruha.
    1 bod
  6. Na Stráži u Sloupu v Čechách Hradišť u Kadlína Radovič u Velvar Líský u Slaného Vochlice u Lubence Jedlová v Lužických horách Studenec u České Kamenice Kryry u Podbořan
    1 bod
  7. A co takhle tu energii ukládat přímo do baterie elektromobilů? Prostě ráno přijedu do práce, hodím auto na kabel, bude se dobíjet třeba jen 2kW abych alespoň nabil cestu do/z práce. A když přijde požadavek, že je energie přebytek, skočí to na plných 22kW, pár takových chytrých garáží "a je po problému". Systetické palivo má zásadní problém, běžné auto se spotřebou 7l/100 spotřebuje palivo o energii cca 50kW/h a ta se musí někde vzít a hlavně zaplatit (+ ztráty při výrobě paliva). Běžný elektromobil na 50kW/h ujede 200-300km.
    1 bod
  8. Tak duvod je vzhled. Ale priorita je pro me funkcnost pri mlze a snezeni. Co jsem tak hledal tak to ciste bile svetlo co hezky vypada je spatne. Zajimave je, ze nova auta je maji z vyroby vsechna. Tolik k bezpecnosti. Milion asistentu a pak smatlat po dotykovem panelu a mlhovky vysoko a spatne svetlo.
    1 bod
  9. Najezdil jsem toho za mlhy, hustého deště a sněžení v mých podmínkách celkem hodně. Bílé LED světlo ti v mlze a za sněžení udělá před autem bílou stěnu. V mlhovkách O1 mám už cca 12 let žárovky Narva s lehce nažloutlým filtrem a mlze jsou dobré i když zrovna umístění mlhovek u O1 není nejlepší.
    1 bod
  10. Od zítřka by měly být znovu k dispozici na e-shopu aktivační balíčky. Problém s aktivací by měl být již vyřešen 🙂
    1 bod
  11. Carista Pro 8.0.2 New in v8.0.2: - Bug fixes and performance optimizations Carista Pro 8.0.2.apk
    1 bod
  12. Další pěkná vychytávka. Díky Miklískovi za dodání a precizní provedení.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...