Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/12/23 ve všech sekcích

  1. Ahojte, taky se podělím se svou čerstvou zkušeností s chipem - akorát mám teda Passata B8, ale motor stejný jako v S3, kód DSRB - 110kW, DSG. Poté co jsem vyměnil S2 125kW s manuální převodovkou za Passata s DSG, tak jsem byl zklamaný. Vadilo mi podtáčení a hlavně prodleva na DSG, tak jsem začal uvažovat nad úpravou. Byl jsem minulý týden u Motorpowera a provní dojmy jsou velmi pozitivní, splnilo to má očekávání, kdy se konečně nemusím rozčilovat nad podtáčením motoru a pečlivě plánovat předjíždění s ohledem na prodlevu plynu. Sériový výkon 156 PS (115 kW), 331,8 Nm Výkon po úpravě 198 koní (145 kW), 437 Nm
    2 body
  2. Ano, to je velké neštěstí pro všechny. Tesla ve snaze zachránit své klesající prodeje a nárůst skladových zásob zlevňuje. Všichni ostatní výrobci elektromobilů jsou nuceni zlevňovat také - přesto, že na každém elektromobilu prodělávali už před zlevněním. Naštvaní jsou tak všichni kdo si elektromobily pořídili za původní ceny a nyní sledují jak se zrychlil pokles jejich hodnoty. Za vysoké ceny jsou EV neprodejné a ztrátové. Za nižší ceny jsou ještě ztrátovější a také žádný prodejní šlágr. Ekonomiku výrobcům zachraňovala auta se spalovacími motory, která v minulých několika letech zdražila tak, že i při poklesu jejich prodejů měli výrobci rekordní zisky. Jenže zákazníci na ně díky inflaci a zdražení všeho přestávají mít. A tak ztrátová EV už nebude za chvíli z čeho financovat...
    1 bod
  3. Myslim ze zivotnost je uplne "stejna" na to to "nema" vliv pokud nevyuzivas ten plny vykon vsude a vzdy. On ti to vysvetli jak to funguje az tam pujdes na chip... i serii znicis taky driv kdyz budes jezdit porad na omezovaci Jinymi slovy kdyz serii ujedes jako duchodce 300 tis tak s chipem ujedes jako duchodce uplne stejne... Kdyz budes jezdit sportovneji tak na serii ujedes 250 tis km a s chipem 240 tis. A dobry ladic ti to naladi tak akorat aby se ti to nerozkocilo...
    1 bod
  4. Včera jsem byl v servisu a nechal si nahrát software 1941, do té doby samý restart a zasekávání Android Auta. Po přehrání zatím jede v pořádku.
    1 bod
  5. @JanekJankovic Tak to jim budeš muset zvednout mandle na Infolince.
    1 bod
  6. Ahoj, Zmínka o vysoké ceně energií (kvůli nedostatečné lokální výrobě) mě neminula a donutila mě zde komentovat. Vidím dle rozsáhlého tématu, že máš k problematice rozsáhle znalosti. Mohl bys mi věnovat chvíli a vysvětlit to detailněji? Mám pocit, že nemá žádný význam, zda energii produkuje naše země, nebo ji dovážíme. Pokud si správně vzpomínám, když energie náhle zdražila, ti, co mají energetiku na starosti tvrdili, že i když produkujeme elektřinu za zlomek prodejní ceny (a to z elektráren, jejíž výstavba byla z velké části financována z našich daní), musí se tato energie prodat na lipskou burzu a pak ji zpět nakoupit za tržní ceny a není možné prodávat energii jiným způsobem kvůli evropskému energetickému kartelu. Nechápu, proč bychom měli platit více za energii, když ji budeme dovážet, pokud ji nakupujeme za ceny stanovené lipskou burzou. Osobně mám kvůli tomu výhrady k výstavbě dalších jaderných bloků, zejména pokud mají být hrazeny z veřejných peněz. Proč bychom měli stavět jaderné bloky z našich daní, jen abychom později kupovali energii zpět z lipské burzy za evropské ceny? Nedává mi smysl postavit zde nové jaderné bloky a pak platit tržní cenu evropského trhu, defacto bychom tak dotovali energie Rakušanům a Němcům. Z tvých slov vyplývá, že lipská burzovní cena je používána pro účtování energie českým občanům pouze tehdy, když je to výhodné... ale to mi nepřijde v evropském systému možné. Budu vděčný za hlubší pohled na tento problém. Děkuji za vysvětlení.
    1 bod
  7. @HANZTD Co si vzpomínám, tak jen jako součást celého plastu, ve kterém roletka jezdí. Jedná se o tyhle díly z katalogu: Dosedací díl kufru levý - 3T9 867 761 G 9B9 Dosedací díl kufru pravý - 3T9 867 762 G 9B9 Každý stojí, pokud si to dobře pamatuju, kolem 1500,- s daní. Existuje i verze bez servomotorků s indexem F za stejnou cenu. Shánět to použité se podle mě nevyplatí, protože ta vodící lišta už bývá na konci životnosti. EDIT: Na druhou stranu pokud jde jen o tenhle plastový díl táhla, vrakoviště asi dává největší smysl.
    1 bod
  8. Také jsem je promazal hned po koupi a přes rok klid. Nechápu ty lidi s každým vrzáním servis. Dohady, akorád to dojebou. I když záruka, ta hodina práce nikoho nezabije. Jako denně to poslouchat …
    1 bod
  9. ja tiez. najprv som to niekde cital a potom presne to iste pocul v jeho videu. dekel mi odletel ako podla mna to jedna z moznych pricin je ale asi ked rok nikto ziadnu taku kktinu nestrieka na budiky alebo madla dveri a oni vrzgaju tak chyba bude v sudruhoch zo skodovky...zlate rucicky niekde zlyhali 😛
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...