Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/25/23 ve všech sekcích

  1. Dobře. Ať je po tvém. ČEZ ať si maximalizuje zisk jak uzná za vhodné. Stát ale může jako většinový akcionář rozhodnout, že se celý převede do rezervního fondu. Aby se pak z toho fondu mohly budovat další jaderné bloky. Takže žádné dividendy nebudou ani windfaltax. Akcionáři uvidí, že se vláda stará o budoucnost a ne že pošle peníze do státního rozpočtu na financování nejrůznějších ptákovina a zbytek dá 30% akcionářů. To přece žádný soud nemůže napadnout a kdyby to mělo znamenat, že akcie menšinových akcionářů ztratí na hodnotě, žádná škoda, budou levněji k mání.
    1 bod
  2. 1 bod
  3. Stěrače ti po 11 měsících na záruku nikdo nevymění.
    1 bod
  4. Tak ještě jednou, snad Dílenská příručka už je nezpochybnitelná Jinak k oleji. Přesně ten FEBI jsem chtěl taky kupovat. Úspora 80% ceny jistě velmi lákavá. Ale jak mi důrazně vysvětlil p.Sixta i jiní prevodovkari, tak tento olej lze použít jen v případě, že se tak do 5tis km naučíš perfektní meziplyny. Od 2013 se totiž změnil materiál synchronizace a potřebuje speciální aditivum, které ten od FEBI nemá, takže synchronizace postupně odejde. Jediný olej na trhu co aditiva obsahuje je ORIGINÁLNÍ OLEJ G052527A2, škodovka to ví a proto je taky tak nechutně drahý. Pokud na tom chceš šetřit, bude fakt lepší tam nechat ten původní. Pro auto lepší starý origo než ten nový Febi
    1 bod
  5. Také potvrzuji variantu s N na konci označení (vůz S III - 206 kW). Kryt je "čerstvý" - výroba 07/2023.
    1 bod
  6. Jestli se mi špatně fotila prasklina, tak potom po opravě scelením to šlo vyfotit ještě hůř. Každopádně to nejvíce viditelné je teď o velikosti cca 1,5 mm x 1,5 mm. Z určitého úhlu (ale musí to být celkem zblízka) je vidět i prasklé sklo. Tedy to co zbylo bych teď přirovnal k drobným poškozením čelního skla, které asi máme všichni - aniž by se čelní sklo muselo opravovat a měnit. A pro info, oprava byla účtována pojišťovně ve výši 1815,- Kč.
    1 bod
  7. Ahoj, téma jsem tu nenašel SII rok 2015 najeto 158tis a všiml jsem si že mám mokrý (mokrý taperirunk) praskla hadička v gumové průchodce k ostříkovači, tak jsem ji propojil gumovou hadičkou co se používala k ostřikovačům u vozu felicie :-D navíc dva dráty prasklá izolace víc foto šlo mi o to jestli to někdo už řešil a jak to opravil ?? zaráží mě že u předchozícho modelu co jsem měl SII rok 2010 najeto 300tis žádný problém, asi stačí z výrobi aby byl svazek z hadičkou o 1cm delší a už se neukroutí a nepraskne díky lukáš
    1 bod
  8. Kolegovi jsem kdysi dával ty ATE Ceramic a nove kotouče na Golfa.... Je fakt že to tak nešpinilo, ale taky je fakt že to ani nebrzdilo.... Začalo to dobře brzdit až se pořádně brzdy ohřály, ale jak vychladli tak zase na hovno... Vydržel t o asi 3000 km a pak jsme dali klasické desky a auto brzdilo perfektně ...... Takže jebat špínu hlavně že to brzdí... :-D :-D
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...