Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/20/23 ve všech sekcích

  1. Teď se dobíjení sleduje špatně, jak jsou nízké teploty, přepne se do "plného dobíjení" a napětí na baterii neklesá. Toto se dá bohužel pozorovat je v létě (za vyšších teplot).
    2 body
  2. @cross Jop, pardon, já si neuvědomil, že jsi nakonec změnil výběr té kamery 😇
    1 bod
  3. To na to nemá vliv, když nejdou aktivovat ani tlačítkem, chápu že vycházíš ze spínače zpátečka ale vzhledem k tomu, že to má předek i zadek a čidla lze aktivovat i tlačítkem tak tady chyba nebude.
    1 bod
  4. Zde odkaz: https://www.aliexpress.com/item/1005003585684505.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.22.3b341802e2oK7F
    1 bod
  5. › Vrcholný model elektrické řady Enyaq disponuje výkonem 210 kW, na jedno nabití ujede až 554 km v režimu WLTP a k nabití z 10 % na 80 % kapacity baterie stačí méně než 30 minut› Doporučená prodejní cena začíná na částce 1 544 900 Kč včetně DPH› Enyaq Laurin & Klement je prvním modelem značky Škoda, který má nové uživatelské rozhraní pro snadnější ovládání a modernizovanou grafiku Škoda Enyaq Laurin & Klement vstupuje na český trh Škoda Auto uvádí na český trh vrcholné provedení svého elektrického modelu Enyaq, tradičně pojmenované Laurin & Klement. Vyznačuje se nejen specifickými designovými prvky […] Článek Škoda Enyaq Laurin & Klement vstupuje na český trh se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  6. @Vojta.MM Zkopirovany text od @Michal T. …když je auto i v zimě ve stavu "ticho", tak přeci jen na dlažebních kostkách nebo vlnitém betonu se sem tam ozvalo zadrnčení od kapličky budíků. Což mě samozřejmě vytáčí a zase mi to nedalo.... Přijde mi, že vrže nejvíc ten dekorativní vnější ovál, resp. jeho styk s okolními částmi palubovky. Po dnu přemýšlení čím to utlumit, když styčné plochy jsou relativně malé, padla volba na sanitární silikon. Z tuby se dá dobře dávkovat a z rovných částí plastů jde i při troše snahy dobře seškrábat kdyby bylo potřeba. Navíc je aplikovaný na nepohledové části, takže když se vám nepovede super housenka, vidět to nebude Takže rozborka: 1) Nutno dát páku nastavení volantu dolů a stejně tak volant dát do nejnižší polohy. 2) Pak se opatrně vycvakne (směrem k sobě a lehce nahoru) spodní část toho krytu a postupuje se k dalším zámkům. Jde to relativně snadno. 3) Zejména na modře zvýrazněné plochy jsem nanesl housenku silikonu a nechal den vysychat. A teď je při pomačkávání toho rámečku prakticky ticho. Ještě mám vytipovené další části (při extrémním "kroucení") kde může docházet ke tření, ale uvidím jak se to bude chovat za jízdy - první test ale přinesl svoje ovoce Vliv na to má zřejmě i usazení budíků, které lze doštelovat dvěma torxy (červeně). U mně třeba pravý doraz nebyl zcela na zarážce, takže dekorativní kryt byl v pravé části trošku víc nahoře a lehce koukal (zelený) zoubek dekoru palubovky a kryt díky tomu v jednom zámečku nebyl nadoraz. Normální člověk si toho nevšimne, hnidopich jako já jo. Ale po doštelování OK. Co ještě povrzává (ale jen při dotyku, při jízdě naštěstí ne) je ten dekor palubní desky. Ale jelikož je to za jízdy zticha, do toho se pouštět nebudu. Navíc mi přijdě, že i v příručce pro montáže v interiéru to není moc podrobně popsané jak do toho... Vím že vrzání od budíků tu zmiňovalo více lidí, tak to třeba někomu pomůže.
    1 bod
  7. @zikpik koukni do sekce "Váš S3" , jeden ji zde má
    1 bod
  8. Tak dneska vyzkoušeno. Můj klíček zůstal doma, vzal jsem si s sebou jen klíček od manželky. Pro jistotu jsem si nechal aktivovat přístup do vozu přes mobil, ať si ho odemknu přes appku kdyby se fakt zamklo. Při vystupování jsem záměrně nechal klíček v autě, zavřu všechny dveře, snažím se zamknout na všech 4 klikách a nic... kessy nefungovalo, takže se mi nějak nechce věřit story od pravém a levém klíči. Spíš to funguje špatně a ty auta/klíče by měli jít na reklamaci a nenechat se odbýt pohádkou o pravém klíči..
    1 bod
  9. Proboha, proč s tím jezdíte když to dělá tohle a očividně to žere olej dál... Zjisti a napiš co přesně se na tom autě opravovalo a měnilo, konkrétně, ne "nějaké veci". Určitě se "brousila hlava"? Věc se má takhle. Všechny 1.8/2.0 tsi motory do tuším osmýho měsíce 2011 mají z výroby vadný pístní kroužky (na fotce vlevo, to je ten kroužek s mrňavýma dírkama; vpravo jak vypadají normální stírací kroužky), který se postupem času ucpou karbonem, pak nestírají olej z válců, a ten hoří ve spalovací komoře a lítá ven výfukem (to je btw nebezpečný, protože může začít hořet katalyzátor a i auto s váma v něm). Pokud tuhle situaci někdo neřeší, pak spotřeba oleje stoupá nad 1 litr/1000km a zaseklý kroužky vydřou rýhy do válce, což je problém, protože tam rýhy být nemají (tady se přiznám že nevím jak se tohle řeší, pokud vím, TSI mají nástřik válce alusilem, což je nějaká křemíko-hliníková slitina, a pokud se poruší, nejde to prý obnovit - nejde udělat výbrus válce jako u starších motorů). Pokud se to řeší včas, dá se to vyřešit rozborkou motoru a výměnou buď jenom kroužků, nebo i pístů, podle toho v jakým jsou stavu. Problém je, že škodovácká opravená verze pístů má i jinej průměr pístního čepu (té díry uprostřed), takže se musí měnit píst+kroužky+ojnice(ty tyčky na kterých píst běhá)+ložiska, což stojí asi dvakrát tolik. Pak je ještě další alternativa, koupit náhradní písty se stejným průměrem od jinýho výrobce (teď nevím jestli to dělá kolbenschmidt, borshehung, nebo oba). Obecně po netu lítají ceny od 30 do 60 tisíc, podle stupně poškození, a toho kdo to dělá. Upřímně, po tom co jsi psala že se s tím dělo, nevěřím že to půjde nějak rozumně opravit (pokud to dojelo do švajcu bez oleje, tak bude pravděpodobně v (_._) půlka motoru včetně turba). Celý motory se dají občas koupit na bazoši za cca 30-40k, ale pokud koupíš tu starou verzi, tak tě pořád čeká ta generálka s výměnou pístu za dalších 30-60! Jinak pokud se ti povede koupit motor r.v. 2012 a výš, mohla byto být nejschůdnější alternativa. Druhej problém toho motoru jsou rozvody - řetěz se vytahává až trhá, a selhává původní provedení napínáku, obojí může vést k potkání motoru (ohnutí ventilů potom co narazí do pístů). V novým motoru je bezpodmínečně nutný vyměnit komplet rozvody, včetně napínáku končícího na písmeno "K" (nebo už je možná nějaká další verze). No a pokud se rozhodnete to opravit a chcete si do budoucna ušetřit spoustu problémů, tak tam lijte olej 5w-40 specifikace VW 502 00, NE Long-life, a měňte ho po 10tkm. Podrobněji tady: http://www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2-0-tsi-je-uz-obrovsky-motorovy-prusvih-vyleceny-103972
    1 bod
  10. Mě to dělá naopak. 18" jsou v pohodě. Bez vibrací. A ty 16" plechy jsou problematický. Tak nevím jestli nezkusit koupit 17" zimní. Ale zatím každý pokus kromě té výměny nápravy nevyšel. Tak nechci vyhodit prachy za 17" a pak čumět že to nepomohlo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...