Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/05/23 ve všech sekcích

  1. To je opravdu divné, že tam je 13V po x hodinovém stání venku v mrazu. Baterie stale krmi vsechny jednotky v aute (neberou moc ale něco preci). Mel jsem tady spousty baterek (nových) které když jsem nabil a nechal 8h odstat tak ani jedna nikdy neměla 13V. Nemůže trošku svindlovat ten voltmetr kterým to meříš?
    2 body
  2. Mam 2 auta octavii 3 a S3 a u obou mam exide ek700. U obou mam klodove napeti i po dlouhe jizde se stalym dobijenim ( pod 5 stupnu nabiji stale) mam u o3 12.6V a S3 12.5V. O3 je skoro zebrak a s3 LaK. Nechapu kde ty mas 13V Jinak voltmetr do zapalovace mam taky uz 2 roky v aute. Proto jsem se ptal kolegy jak zjistuje stav napeti. Protoze je jine po jizde, je jine po par hodinach zamceneho auta a je jine po odemceni dveri
    2 body
  3. 1. Pokud je třeba, zapni si omezovač rychlosti, nebo výstrahu pro (zimní) pneumatiky. 2. Toto bude způsobené zapnutím čtení dopravních značek i pro přívěsy. @misor1994 Ty předpisy jsou trochu složitější, takže se na ně vesele kašle... platí, že nejvyšší dovolená rychlost soupravy je nejnižší z max. konstr. rychlostí prvků soupravy. Soupravy nad 3,5t, nebo s přívěsem kat. O2, nebo O3 = automaticky 80 km/h. Nějakým podivným způsobem se podařilo prolobovat, že (naprosto konstrukčně nevhodné) vozíky od baumaxu mohou mít až 130 km/h. K čemu je mít homologaci v ČR na 140 km/h, to netuším Kdo někdy jel pořádně naložený, ví, že těch 100 km/h je až až. A teď nemyslím sebevrahy s plaťáky v dodávkách.
    2 body
  4. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/k7kBGS5b#fZB7O2ogKuJ5SpFYIx2P6w
    1 bod
  5. Jde o zvyk. Na těch 17" je to víc uskákaný. Nejvíc je to znát po výměně (jak je tady už přede mnou napsáno), pak ne že by se to zlepšilo, ale člověk si zvykne. Ty 16" jsou prostě pohodlnější. Na některých rozbitých silnicích jezdím podvědomě trochu pomaleji, než se dá na zimních při podobném komfortu. Měnit to ale nehodlám, na léto 17", na zimu 16".
    1 bod
  6. Prejdi par metrov, malo by to zmiznut, nakodujes dodatocne, napr. pomocou Carista
    1 bod
  7. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/RiMBABzL#AMtyp4cM1sJQEg0B8gtU8Q
    1 bod
  8. Šmarjá. Jako pořadatel to tam budeš muset napřet prošmejdit s pořádným magnetem.
    1 bod
  9. Já bych u zařízení s výrobní cenou 1€ nejásal...
    1 bod
  10. Že je termostat po výměně čtu, ale byla by blbá náhoda, že nový je špatný?! Kde jsi to měl na opravě, co je zač ten termostat? Jen polemizuji.
    1 bod
  11. PTC je přídavný elektrický topení. To ti vyhřeje rychleji interiér, ale ne motor. Jinak to co popisuješ je normální jev. Trvá dlouho než se to ohřeje a kolísání je taky normál. Jakmile nastavíš vyšší teplotu topení předává voda svoji teplotu proudícímu vzduchu. Proto je v návodu doporučena nastavit určitou teplotu (nevím kolik přesně) aby auto částečně topilo a zároveň se motor ohříval. Když nastavíš topení na max hned od začátku tak se nediv, že se ti to neohřeje. Zkus se obléci, jet s teplotou na minimum a ohřeje se ti to mnohem mnohem rychleji. Případně vypni přívod vzduchu zvenku do auta, pouze na recirkulaci. I to hodně pomůže, když přes radiátor nejde ledový vzduch zvenku(ale budeš mít zapocený okna 🙂 ). Holt v zimě nafťák blbě topí. EDIT:
    1 bod
  12. Predpokladám, že by to malo mať elektrický príhrev do kúrenia PTC. S tým by sa mal aj motor ohriať rýchlejšie na prevádzkovú teplotu. Sú splnené podmienky na spustenie? Máš nastavený climatronic na auto A/C alebo manual klímu na max teplo? Bez PTC sa teplo rovno odoberá z malého okruhu a ten motor má vážne problém sa zohriať na prevádzkovú teplotu.
    1 bod
  13. Opravoval jsem přes map creator dost věcí. A to jak přes desktopovou verzi, tak mobilní aplikaci. Několikrát jsem opakovaně opravoval, mezi tím dvě nebo tři aktualizace a stále se změny neprojevily. Hlavně když jsem šel do krematóriu po nějakém čase, moje změny tam nebyly. Jednou se jednalo o dokreslení kruháče, ostatních několik změn se jednalo o rychlost, kdy došlo k posunutí značky obce, posunutí značky rychlostní silnice atp. Těžko říci jak to funguje, zda to musí nahlásit více lidí nebo si ověřují v provozu.
    1 bod
  14. To ovládání stěračů na páčce blinkrů je tedy vynález. A pohled ze zadu je hodný tak akorát nějakého číňana.
    1 bod
  15. Dnes sa mi stal tiež ten problém s chybou 00301. Problém podľa pokynou vyriešený. Ďakujem veľmi pekne. Zlaté fórum!!!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...