Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/17/24 ve všech sekcích

  1. Na předchozí O4 RS jsem jich taky pár poztrácel, nikde ne za jízdy, ale vždy po tom, co jsem si vapkou umýval auto. Ty krytky šly nasazovat a sundavat hrozně snadno, až jsem se divil. U předchozích aut měly větší odpor. U aktuální RS zatím bez problému. Možná špatná (rozměrově větší) šarže krytů?
    1 bod
  2. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/ozU3maRT#oUTpg3XVIL8d8FOM1w_4kw
    1 bod
  3. No jestli vydrží 400-500tis nevím. Dle Škoda servisu byl plnej na výměnu. S kontrolkami DPF to byl impulz to řešit. Regenerace se neukončovaly proto kontrolky DPF. Nicméně jsem byl v DPF.CZ znovu a diagnostika údajně načetla chybu obou pomocných elektrických čerpadel chlazení motoru (předtím tam ta chyba nebyla, teď tam taky není - vymazali to) . A prej díky tomu to neregeneruje správně. Když se vymění čerpadla bude prý vše OK. Přijde mi to nějaký divný.... V út jedu Škodovky kvůli jiným věcem, tak nevím, jestli ty čerpadla nechat vyměnit, když to nebude v diagnostice vidět..... Můžou mít vůbec ty čerpadla vliv na ten filtr?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...