Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/21/24 ve všech sekcích

  1. Flákají to, ale nám to nevadí. Zdravé jádro je tam vždy
    4 body
  2. Koupil jsem si ve specializované prodejně nový automobil - Ford F250 Tri-Flex Fuel. Úžasný... Ovšem ještě ten den jsem se vrátil i s vozem do prodejny, kde jsem ho koupil, s tím, že neumím uvést do provozu rádio. Což mě dost silně hnětlo, neřkuli s*alo... u tak drahého auta by to mělo jít skoro samo... Technik mi s úsměvem ve tváři vysvětlil, že rádio je ovládáno hlasově. “Nelson”, řekl technik směrem k rádiu a z rádia se ozvalo: “Willie, nebo Mandela?” “Willie”, řekl technik a rádio začalo hrát “On the road again”.´ Potom technik řekl: “Ray Charles” - a z rádia zaznělo “Georgia on my mind”. Spokojeně jsem odjel a během příštích dní si užíval poslechu mé nejoblíbenější hudby, od Beatles až po Beethovena. Včera odpoledne nějaká pitomá nána projela křižovatku na červenou a málem mě sejmula. Ulevil jsem si slovy: “Píča jedna blbá!” A z rádia se ozvalo: “Vyslechněte si včerejší projev předsedkyně poslanecké sněmovny Pekarové Adamové.” Skvělý automobil! Nejlepší, co jsem kdy měl...
    4 body
  3. Slyšíš to @Ondra16V ? Ztrácíš autoritu, už se tě lidi bojí míň než svých manželek
    1 bod
  4. Bohužel taktéž nedojedu, malej je přednější přátelé, věřím, že to pochopíte. 🤍
    1 bod
  5. Pro ODIS je to ke stažení na mibsolution.one
    1 bod
  6. Mam zhruba podobny najazd ako ty - cez tyzden mi auto stoji, lebo chodim do prace MHD, cez vikend naopak jazdim na vylety a dialky. Rocne cca 15-18t km. Mam 1.4 TSI v Passate B8. Za diesel by som uz nemenil. Aj dlhe trasy jazdim v normalnom rezime za max 6.5 (dlhodoby priemer mam 6.3 podla dotankovania), 7 som mal len raz na nemeckom autobahne... Cenovy rozdiel sa ti nikdy IMHO nevrati pri danon najazde. Rozdiel v spotrebe bude max 1.5 litra na 100km, skor to bude liter. Navyse pokial ides vo vlaciku, ta 1.5 TSI vie jazdit na 2 valce a zrazu tam mas cisla zacinajuce 4kou... Long story short, ber 1.5 TSI, koni realne bude mat ten motor viac ako 2.0 TDI. Mild hybrid je prijemny, a usetrene peniaze daj do vybavy. Velkym plusom je aj lahsi predok o cca 100kg oproti nafte. To auto je na okreskach daleko ochotnejsie ist do zakruty.
    1 bod
  7. Stále len špekulujete ako ušetriť. Dám tam originál a mam svätý pokoj. Mení sa to raz za 100 až 150 tisíc km. Po 200 tisíc km je to auto vrak. Dali sme nedávno na Passat bez DCC dozadu Sachs a tlklo to nenormálne, nakoniec sa kúpili origo tlmiče a pokoj. Šetrenie sa neoplatilo, kupovali sa dva krát tlmiče.
    1 bod
  8. Ber to ako môj osobný názor: Oni to v ich systéme nevidia = veľkoobchodný predajca dieľov kde nakupujú to nemá v ponuke a v inom VO nemajú také zľavy. Čo sa týka zlých skúseností s Monroe, nejak tomu neverím. Nie sú dlho na trhu pre Superb ako aftermarket diel, preto neverím, že už sú aj takéto skúsenosti. Skôr mi to pripadá, že zákazník ich prekvapil a zistili, že na Monroe toľko nezarobia a snažia sa ukecať zákazníka na "originálne" (=predražené) náhradné diely.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...