Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/16/24 ve všech sekcích

  1. Nový ceník 2.0 a plug-in 16.4.
    2 body
  2. Jasně, článek má nádech šokovat, tak už to v médiích je dnes bohužel zavedeno, aby si ho lidé všimli. Ani nechci posuzovat zda je problém v tom, že ono město roste rychle, nebo, že rychle se v něm zavádějí nové systémy vytápění. Spíše jsem chtěl na tomto příkladu aglomerace o "pouhých" 50.000 lidech poukázat, jak se věci dokáží zadrhnout, když se něco radikálně mění a odpovědní lidé možná ani netuší kam to může směřovat. Ale EU a EK radikálně mění život pro jejich 450 miliónů obyvatel a že by měla něco pořádně naplánováno a do podrobností promyšleno? Zde v EU to tedy bude jiný fičák, pokud se to bude zadrhávat jako v onom německém městě a já si myslím, že zadrhávat se to bude, ono to drhne již teď a to ještě ani pořádně vše nezačalo. No pro mne je dost šokující, i když ne už tak překvapující, že titíž evropští politici, co vehementně Evropu hnali do náruče Green dealu, tak nyní schovaní v davu couvajících, hledají cestu jak to napravit, popř. upravit, aby jsme mi všichni a taky i oni profesně z toho vyšli se zdravou kůží. Ostatně kdo se nedávno díval na předvolební diskusi českých europoslanců z Bruselu s Terezií Tománkovou na Primě, tak musel konstatovat, že v současném aplikování Green dealu a i té elektromobility couvají všichni, od ODS, ANO, přes KDU-ČSL až po Piráty....
    1 bod
  3. 1, jedině originál klidně starší. 2, jedna z nejpoužívanějších a nejužitečnějších věcí v autě
    1 bod
  4. Říká se tomu dopadová studie, tedy něco jako výzkum, jak by to mělo fungovat a vypadat, když něco radikálně jiného a nového chceme zavést v praxi. Dnes už i europoslanci a vrcholní politici EU říkají něco v tom smyslu, že relevantní a komplexní studie pro masové zavádění elektromobility, potažmo celého Green dealu dělány nebyly. Možná, že si je i nakonec někdo nechal udělat a možná s hrůzou z výsledku je raději ani nikde nepoužil? Kdo ví jak to bylo? V přiloženém článku je ukázka, jak v obyčejném německém městě o 50.000 obyvatelích to dopadá, když se něco nově v energetické oblasti zavádí a nejednou se zjistí, že jednoduše chybí el. energie jak na elektromobily, tak i na zásobování domácností, podniků apod.. Němečtí experti poukazují na to, že je to pouhý začátek. Do roku 2030 má být v německých domácnostech instalováno přibližně šest milionů tepelných čerpadel, uvedl nedávno ministr hospodářství Robert Habeck (Zelení). Studie Institutu energetické ekonomiky (EWI) varuje, že provoz mnoha tepelných čerpadel by mohl vést k výpadku dodávek elektřiny Nevím, nevím, jestli nějakou dopadovou studii na to měli zpracovanou. Podle všeho asi ne.... https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-prilis-mnoho-elektroaut-a-tepelnych-cerpadel-v-nemeckem-oranienburgu-kolabuje-elektricka-sit-40467966#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest241_shrnuti_llm_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    1 bod
  5. Vykašli se na nějaké alternativy..vše stojí za houby, info z FB skupiny, kde občas chce někdo ušetřit a pak lituje..v tomhle případě pouze origo a dají se koupit pěkné starší do 2.000,-
    1 bod
  6. Není nad originál. I za cenu toho, že bude dražší
    1 bod
  7. Tak jasně, že to nemusí být tím telefonem, ale zkusit se to dá.
    1 bod
  8. Pro me sunset, tim padem jsou clony jasna volba. Bohuzel pro liftback asi x-shades nebudou vubec, ram okna je oplastovany a neni, kde by se magnetky prichytily.
    1 bod
  9. Trochu z jiného soudku, je to o práci EU. Elektromobility se to možná na první dobrou nemusí vůbec týkat, ale zdání klame a vidíme zde v přiloženém článku, jak dnes až děsivě byrokratická EU je. Já bych řekl, že nejenom byrokratická, ale i dost odtržená od běžného života průměrného občana. Nevím jak Vy ostatní, třeba jste mnozí v roce 2004 ještě ani neměli hlasovací právo, já ano, ale rozhodně jsem v roce 2004 nedával svůj hlas pro to, aby EU fungovala, jak dnes funguje. Když to vztáhneme na tu elektromobilitu, tak i zde uvidíme, že úřednický šiml řehtal až běda a když se k tomu přidá i zelená ideologie, tak mix obého je příčinou toho, že dnes skoro všichni politici unisono tvrdí, že Green dealu a snad i té silou tlačené elektromobilitě je potřeba přistřihnout křídla, neboť se nám to tak nějak nepřiměřeně zvrhlo a ne moc povedlo. Samozřejmě je před volbami a tak se politikům ani nedivme, ale pro představu si přečtěme v přiloženém článku jak EU "vesele" řádí dál. Třeba jen to, že v roce 2023 vydaly instituce Evropské unie téměř dva a půl tisíce právních aktů...... PS: Že by těch 60.000 zaměstnanců a úředníků pracujících pro orgány EU muselo až takto dokazovat svoji nezbytnost a nepostradatelnost? https://medium.seznam.cz/clanek/desive-vyhlidky-problemy-implementace-narizeni-eu-do-ceskeho-pravniho-radu-55102#dop_ab_variant=1290100&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    1 bod
  10. Cesta z Chorvatska mě se Scalou 1.0 tsi 81 kw DSG překvapila... dalnice trvale 130, kolem Gratz 50km IGL 100 a pak prujezd Vídní 80 a dále 130 na Brno ... Jel sem na zimních 18 pneu. Spotřeba 4.9 L fakt super vysledek.. čekal sem 6L
    1 bod
  11. Ani terajšie 2.0 TSI nemaju kombinovany vstrek a vysoko pravdepodobne ho už nikdy mať nebudú.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...