Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/02/24 ve všech sekcích

  1. Takže změna. Dřív, než jsem to stihl vrátit (jako nefunkční) se ten elektrikář, co to dělal ozval s informací od výrobce/dodavatele, že některé modely O4, které ale neumí podle ničeho společného identifikovat, se chovají jinak a aby to "udělátko" udrželo v paměti poslední stav Start-Stopu, je potřeba na konekrorech toho modulu prohodit pozice PIN 16 za 32 a to oboustranně. No a světe a Škodo div se, FUNGUJE TO. 😉
    3 body
  2. Jedna věc je zlepšující se viskozita olejů 0W/5W30 s rostoucím počtem najetých kilometrů, druhou věcí je ukládání karbonu v oleji a zároveň v motoru s nárůstem najetých kilometrů. Realita je taková, že TSi motory se obvykle poškodí kvůli zapečeným pístním kroužkům způsobeným karbonem v oleji, nikoli kvůli problémům s viskozitou. Proto informace o tom, že s rostoucím nájezdem se u olejů 0W/5W30 mění viskozita, je zcela irelevantní. Tyto oleje a motory prostě o viskozitu nezakopávají a tudíž je to bezvýznamné.
    2 body
  3. Vážení provozovatelé fóra, bylo by prosím o změnách jako je skokové navýšení ceny členství předem informovat? Z ničeho nic mi na všech verzích fóra začala vyskakovat následující hláška: A při kliknutí na ni se pak dostanu sem: Momentálně mám aktivní členství SKODAHOME.cz za původní cenu. Znamená to, že po skončení období už nepůjde obnovit? Pokud ano, znamená to, že se stávající cena za rok navýší skoro šestkrát. Provádět takové změny bez předešlého oznámení mi přijde dost neetické. Když se rozhodnu, že novou cenu nezaplatím, přijdu o skryté reklamy (což se dá přežít), ale hlavně o neomezené úložiště fotek. Taky je zvláštní, že i přes aktivní členství je možné zaplatit toto nové předplatné. Neměla by být před platbou ještě nějaká kontrola stavu členství? Toto je pro mě natolik klíčová věc, že už nemám moc chuť v téhle situaci fórum dál používat. Hádám, že mě nikdo nenutí... Jinak samozřejmě, že provozovatel má na tyhle změny právo. Jen píšu, že by se to dalo udělat i líp a víc transparentně. Bylo by aspoň možné vyjasnit, jak se tato změna týká stávajících členů? Děkuji za vyjádření.
    1 bod
  4. @p2p https://www.3market.cz/40021915a-extremne-silna-oboustranne-lepici-paska-3m-vhb-19mmx1-5mx1-1mm/ přes 2 roky a drží lepil jsem virtual anténu na difuzor
    1 bod
  5. Moc děkuju. Zítra jedu napichnout do skody tsk hodim info. Diky chlapi.
    1 bod
  6. Jak jsi dospěl k názoru, že olej 0W20 musí motor poškodit? Podobné názory se objevovaly již při zavádění olejů 504/507 a 0W30, ale čas ukázal, že se jednalo jen o hospodské kecy. U oleje 0W20 to nebude jinak. Stejně tak legenda o 1.0/1.2 TSI motorů (EA211) kde všichni tvrdili že motor bude spotřebák na pár km. Realita je ale taková že tyto motory jsou v historii motorů u VW group naprosto nejspolehlivější.
    1 bod
  7. Promiň, ale "tlachaniny" jsou tady nejvíc od Tebe. Odkazovalo se tady na reálné testy a rozbory olejů, ne na to, co si asi myslíme.
    1 bod
  8. Bučina u Kyselky Holý vrch u Okounova
    1 bod
  9. Jedna se o firmu lpghodslavice.cz.
    1 bod
  10. Přidána novinka z faceliftu.Zadní odkládací přihrádka.Objednací číslo 658864051 9B9.Cena v AŠ 264,-Kč.
    1 bod
  11. Proč 2x za rok? Pěkný nesmysl, pokud nenajezdí "nesmysl". Píše, že bude měnit každých 15 tisíc. To je za mě až zbytečně často, ale asi to bude optimální - budiž. Oleje 0w-20 mají kupodivu výbornou mazivost - v testu byly lepší než 0W-40. Takže souhlas, že zůstat u 0W-20 a měnit stejně často, jako u vyšších viskozit.
    1 bod
  12. TSI 140 kW je úplne iný motor ako 206 kW. Ten silnejší má iný kompresný pomer a hlavne nemá Budackov cyklus. Znížením výkonu prakticky nič nedocieliš.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...