Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/20/24 ve všech sekcích

  1. V Ově jednu máš 😉
    2 body
  2. Nejspíš nejsou potřeba, stejně jako u jiných ledkových světel.
    1 bod
  3. Nedávno jsem měnil svíčky na motoru CJZA, po 65 tis. a 5 letech. Ještě teď mám podřené ruce od sundavání cívek. Zahřál jsem motor, vyházel sání a hurá na cívky. Tahal jsem to jak nudli z nosu, protáhly se na 2 násobek délky než se ozvalo "plop". Pozici starých svíček jsem označil fixem a svar elektrody vždy vycházel na cca +-20° k výfukovým ventilům. Následovalo vyfoukání otvoru, označení nových NGK a nastavení momenťáku na 22Nm. Pěkně nasucho za neustálého vrzání jsem našrouboval nové svíčky, poloha všech cca 30° od ideálního natočení mezi ventily. Zkusil jsem dotáhnout na 25Nm a to jsem se dostal na těch cca 20°. Přišlo mi, že víc by to už ani utáhnout nešlo. Od té doby cca 1000km. Staré svíčky všechny stejně opotřebované, Pár tisíc km by rozhodně ještě daly.
    1 bod
  4. Za mě front kit a černé části sloupků a na 5. dveřích je asi ta nej investice. Za ty 2 roky co ho mám je už předek pěkně pomlácený od kamínků. Jen je na zvážení jestli měl smysl polep střechy.
    1 bod
  5. Fungl nový auto a vy chcete něco zkoušet hokus pokus ?? Každý svého štěstí strůjcem... 🙄
    1 bod
  6. Mám 110kW 2021 naj. 230tis., dle sledování krabičky se regenerace spouští při zanesení 24g a pokud se tak dějě za jízdy, zůstane mě ve filtru 6 - 7g, pokud ale regenerace proběhne u stojícího auta, zůstane ve filtru až 15g a regenerace se spustí znovu další jízdu po zahřátí. Jezdím spíš město a regeneruje mě to cca po 200km.
    1 bod
  7. Pánové @dfga a @skdh - zklidněte to, osobní napadání tady netrpíme, nevhodné příspěvky jsem smazal. Věnujte se tématu bez těchto zbytečných invektiv.
    1 bod
  8. Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    1 bod
  9. Tak jsem se mrknul na fugl novou scalu selection a je to uplne to same, takze si odpovidam sam - je to normalni nic se nedeje...
    1 bod
  10. Silná nezávislá, žena přezouvá na letní sezónu
    1 bod
  11. Tak folie na sklech všech dveří + pruh čelního skla - vše má potřebné atesty . Čelní sklo -pruh 5% , přední dveře je keramika a od B sloupku dozadu je folie 20% .
    1 bod
  12. Já jsem s litrem spokojen, jezdím z cca 80% dálnice, snažím se předpisově a spotřeba na letních pneu 5,8, na zimních 6 litrů. Co mám info, tak 1,5-ka nic moc, nafta pro mě nedává při nájezdu cca 20tis/rok smysl. Je to rodinné auto, pokud uvažuješ o autě pro sebe do práce, nebo pro dvě osoby, kamiq asi bude vhodnější. Jinak je karoq hodně prostorný, měřím přes 190 a mám hodně přes metrák, ale i tak hodně místa a za mnou taky. Můžu porovnat se služební Octavií, taková pohoda v ní není. A to nalézání do auta, na to si člověk rychle zvykne, to je plus těchto rádoby SUV. Jo, já jsem spokojen, jak s modelem, tak motorizací.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...