Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/25/24 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
3 body
-
3 body
-
2 body
-
Musíš sundat obě spony na hadicích, vyšroubovat vpředu jeden šroub a pak jen zabrat drží to jen na takových gumách1 bod
-
1 bod
-
Podle prodejce uz na to je svolavacka a meli by s tim neco delat1 bod
-
Pro ty z vás, kterým vadí nízká světlá výška zejména při parkování předním nárazníkem k chodníku je možnost zvýšení podložkami. Osobně jsem zvolil +20mm přední a zadní část. (Na zadek se vyrábí i +30mm). Podložky se instalují vepředu mezi axiální ložisko a těleso tlumiče s pružinou, na zadek se dává podložka do misky nad pružinu (tlumič je zde samostatně).1 bod
-
1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/hvsxHYyC#FJpWde0k9OG8A9YKMlxxKA1 bod
-
jj, to už jsem slyšel v obchodě s podložkami :-) Kdybych měl RS, apod.; je to opodstatněné, jelikož mám obyčejnou 4x4 a jezdím po českých silnicích, nepřijde mi to zcela od věci......1 bod
-
@ski1961 Jasně, když mám rozebrané auto, tak si určitě zajedu do Auto Kelly pro nástavec... Psal jsem to jen jako upozornění, aby to někoho nepřekvapilo jako mě.1 bod
-
Zdarec, já co by chlaďař profesí vám objasnim princip topení klimy. Žádné elektro topení ani opačný běh kompresoru. Chladivo se vyparuje ve vyparniku umístěným v kabině, kompresor páry nasava a druhou stranou tlačí do kondenzatoru u chladiče kde chladivo kondenzuje a stává se z něj opět kapalina aby se ve vyparniku mohlo opět vyparit. Je dáno že když na jedné straně chladí tak na druhé topí, toto teplo se odvádí jako nepotřebné ventilátorem u přední masky. Když ale tmobile bypass pomocí magnet ventilu tak můžeme horké páry poslat do kabiny a zimu k chladici. Tenhle princip funguje na x masinach v provoze i u domácích klimosek. Tudíž nevidím důvod proč by to nemohlo fungovat v autě a efekt je téměř okamžitý. Takže ano, klíma topí. EDIT: Nicméně u moji ani jiné o1 to takhle není uděláno. Mají to až o2 jak jsem se přesvědčil u znameho1 bod