Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/24 ve všech sekcích

  1. 1 bod
  2. Ještě dodám, že vhodný olej má mít specifikaci VW 502 00 nebo 504 00 dle mazacího plánu.
    1 bod
  3. Ty si len evidentne nepochopil návod keďže vysvetlené to tam je a ešte si to aj z návodu odcitoval. Plus je tam farebná foto kde je tá jedna čiarka červená a preto som písal že to je normal stav. Čiže evidentne nechápeš návod ani foto v návode ani moju odpoveď ktorá presne na to poukazovala. Ja sa porucam.
    1 bod
  4. To zrovna jednou na meetingu chyběl UXák (člověk zodpovědný za design a uživatelský prožitek) a kolik to budí vášní. A jak dlouho Ne opravdu to není poprvé co se na to tady někdo ptá...
    1 bod
  5. Také vám přišlo tohle? Docela mě štve ukončení oznámení opuštění oblasti, docela jsem to používal. Hlavně člověk si platí službu a oni ji z ničeho nic utnou... Vypnou portál, který většinou na rozdíl od apky fungoval, líp se tam nahrávaly trasy a posílaly do auta...
    1 bod
  6. Ano, boli sme, videli sme, nieco aj nafotili 😊 Viac foto: https://photos.app.goo.gl/MraQqrXueMQqyo5Y9
    1 bod
  7. Řešil jsem to ještě na S2, ale postup by to měl být celkem univerzální. Samotná instalace podložek je tady: A něco k zápisu potom tady: V případě dotazů jsem k dispozici. 🙂
    1 bod
  8. https://www.auto.cz/martin-vaculik-a-superb-iii-2-0-tsi-zahadne-zlepseni-ke-konci-produkce-148097
    1 bod
  9. Mám 206 kW 10/2016 a leju tam 95 + VIF. Najeto +- 150k a neregistruju žádný problém s motorem.
    1 bod
  10. Ja se letos na dutiny a podvozek chystam. Precetl jsem ceska i zahranicni fora a mam nekolik poznatku kterymi se budu ridit. V prvni rade, pokud ma clovek misto kde to udelat a je aspon trochu manualne zrucny, je lepsi si to udelat samo-domo. A to hlavne z duvodu prvotniho ocisteni od pripadne rezi a necistot. Nikoliv kuli financni uspore. Co se tyce rezi, tak pokud jsem lajdak, vezmu ocelovy kartac a oskrabnu to nejhorsi. Pripadne flexu- tam ale zase uberu spoustu okolniho a jinak nenapadeneho materialu. A to si myslim je spatne take u dnesnich aut, ktera jsou konstruovana na co nejnizsi vahu a tak nemaji naddimenzovany material jako tomu bylo u aut z devadesatych let. Na zrezla mista, tam kde to jde, bych sel osobne chemicky. Viz treba pripravek uvodu odkazu zde : Odkaz na pripravek zde v CR https://pripravky-rez-vodni-kamen.heureka.cz/deacavil-f-rozpoustedlo-mocoveho-a-vodniho-kamene-750-ml/ Dalsim dulezitym bodem je vyber zpusobu nastriku a volba pripravku. Pokud jde o zcela nove auto, tak si myslim, ze je velice dulezite zachovat v dutinach voskovy film. Nemam vubec nic proti konkoru smichanym s vazelinou a podobne, ale nikoliv u noveho auta. U Feldy si naopak myslim, ze rucne vyrobena smes z ruznych oleju a podobne muze byt naopak lepsi nez vosk do dutin. Jako medium do dutin pouziju https://autokosmetika.heureka.cz/3m-08919-vosk-na-dutiny-transparentni-1-l/ a https://tmely-silikony-lepidla.heureka.cz/soudal-incoat-ml-wax-ubs-1l/ Dalsim kriteriem je zpusob plneni. Myslim, ze rozdil mezi strikaci pistoli a speyem neni vicemene zadny pokud ke je ke spreyi dlouha hadicka s rozprasovacem na konci a to vetsina pripravku nema. Ja proto koupil tuto pistoli specialne urcenou na dutiny od bratru slovaku. Jinak na ebayi radove dvakrat drazsi. Odkaz na pistol zde: https://gude.gude.sk/pneumaticke-pistole/7705-pistol-striekacia-dbp-1100-4031765270113.html pistole by dle recenzi mela mit tu vyhodu, ze nasavaci trubici vytahne take husci konzistenci podobnou medu, kecupu ap. To pry levnejsi pistole neumi. Pak uz je to jen o oddelani krytek a postupovat od dilu k dilu pekne postupne kolem auta. Pekna prace na leto nebo jaro na zahrade Co se tyce podvozku samotneho. Po hrubem a nasledne pripadnem chemickem ocisteni budu volit vrchni pripravky na bazi bitumenu. Jako zaklad pouziju zinkovou antikorozni zakladovou barvu https://barvy-kov.heureka.cz/pharmol-zinkova-antikorozni-barva-zink-hell-1l-proti-reznuti-a-korozi-kovu-vcetne-oceli/. pekne dve vrstvy zakladniho nastriku Vrchni nastrik timto : https://autokosmetika.heureka.cz/valvoline-tectyl-bodysafe-600-ml/ A to dalsimi dve poctivymi vrstvami Jako dalsim dulezitym krokem je aspon podle me zakrytovani podvozku krytem motoru a v pripade Fabie 3 take dokoupeni krytu lanovodu 6R0825201 a 6R0825202. A samozrejme origo zasterek za 350Kc jeden par. Protoze aspon podle me neni ochrana podvozku jen kuli soli a vode, ale take kuli odletavajicim kaminkum ktere zasterky vetsinou zachyti. Nehlede na tom, ze pouziti zasterek je mnohem ohleduplnejsi k ostatnim ucastnikum silnicniho provozu hlavne za deste nebo po piskovym posypu v zime na suchu.
    1 bod
  11. A co že je to za společnost? Nějak to tady stále nikde nevidím - s tím není nutné dělat tajnosti. Pak totiž ty příspěvky ztrácí na informační hodnotě.
    1 bod
  12. Jen pro pořádek, do ojetin patří stejná nebo o stupeň vyšší viskozita, tedy v tomto případě 5W nebo 10W, ta vyšší pokud jsou mazací kanálky schopné hustší olej převést. Důvodem pro vyšší viskozitu jsou opotřebení materiálu a větší vůle třecích dvojic. Nevím jak je to u škodovek s mazacími kanálky a jejich průměry. Druhé číslo vyjadřuje tepelnou odolnost, tedy zejména tu tepelnou, proto jsou závodní oleje s hodnotou 60 i výše. Pro zde uvedenou motorizaci tedy doporučuji minimálně 5W40 a kdo motor často točí tak 5W50 nebo 5W60, pokud olej neobsahuje nanoaditiva snižující tření a tím i teplotu, kdy pak stačí i 5W30.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...