Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      15 404


  2. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 815


  3. Horza

    Horza

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      246


  4. VeteranChild

    VeteranChild

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 263


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.6.2024 ve všech sekcích

  1. @PhoeniXes Tenhle "problém" řešíme i v rodině. Podle mě je na vině hůře průchozí GPF. Problém těchto filtrů je v tom, aspoň podle toho co mám načteno, že u nich nedochází k řízenému vypalování. Počítá se s tím, že benzín prostě "běží" při vyšších teplotách než diesel a automaticky se prostě bude GPF vypalovat standartní jízdou. Jenže pokud jsi klidný řidič, který auto nehoní ve vyšších otáčkách aspoň někdy, tak to může být problém, protože se GPFko nezahřeje aby se vypálilo. Napovídá tomu i trasa... nejdříve jedeš po městě 2 minty pomalu, pak vyjedeš mimo město, DSG tam dá 7°, otáčky spadnou na 1700 a jedeš tak až do práce s ,minimální zátěží pro motor, minimálními teplotami spalin. Něco podobného máme v rodině s O3 s tímto motorem, taky semtam bez zjevného důvodu vyskočí spotřeba o 2-3l. Pomáhá auto vzít na dálnici, tam mu dát pořádně napít třeba až do omezovače (samozřejmě se zahřátým olejem), ideálně několikrát, a vždy nechat auto zpomalovat setrvačností, bez plynu, se zařazenou rychlostí. Přes horký filtr bude procházet vzduch s nespáleným kyslíkem, který horký filtr ještě více rozpáli. Po takovémhle "cvičení" se spotřeba vždy vrátí do normálu. (Jak píšeš, taky se ti spotřeba vrátila do normálu po delší jízdě po dálnici... nejspíše proto, že se filtr pořádně prohřál a vypálil). Ono někdy bývá ta nejjednodušší odpověď správná. Není třeba řešit lambda sondy nebo složité diagnostiky... Neříkám, že je tohle na 100% i tvůj případ, ale hodně se tomu našemu podobá...
    2 body
  2. Uuu pěkná barvička, gratuluji! 👏
    1 bod
  3. Malá rekapitulace úprav : Android auto bez omezení na zadávání textu do navigace během jízdy [5F - Elektro info] [Přizpůsobení - 10] Změňte adaptační kanál " ENG167428-ENG167512-nhtsa_properties-nhtsa_limitation_switches_for_androidauto_no_text_input " na hodnotu "neaktivováno" (výchozí "aktivní") Android auto neomezit délku zobrazené zprávy [5F - Elektro info] [Přizpůsobení - 10] " ENG167428-ENG167510-nhtsa_properties-nhtsa_limitation_switches_for_androidauto_limit_displayed_message_length " na hodnotu "neaktivováno" (výchozí "aktivní") Android auto přehrávání videa povolit [5F - Elektro info] [Přizpůsobení - 10] " ENG167428-ENG167513-nhtsa_properties-nhtsa_limitation_switches_for_androidauto_no_video_playback " na hodnotu "neaktivováno" (výchozí "aktivní") Vypnuté DRL svícení při zatažené ruční brzdě. [09 - centrální elektrika] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 31347 [Přizpůsobení - 10] Změňte adaptační kanál "ENG141647-CZE149104-external light_front-daytime-light_continuous-light_switch_off_handbrake" na hodnotu "active". (výchozí "neaktivní") Automatická dálková světla [09 - centrální elektrika] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 31347 [Přizpůsobení - 10] ENG141650-ENG149119-Fernlicht_assistent-Menuesteuerung_Fernlichtassistent dát "existuje" (výchozí "není k dispozici") ENG141650-ENG149121-Fernlicht_assistent-Menuesteuerung_Fernlichtassistent_Werkseinstellung dát "existuje" (výchozí "není k dispozici") ENG141650-MAS10514-Fernlicht_assistent-Rozšířené řízení dálkových světel zvolit "AFS: FLA: Fernlicht ueber AFS" (výchozí "AFS: Fernlicht ueber AFS") [A5 - Přední snímač asistenta jízdy] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 20103 [Kódování - 07] Byte 15 - Bit 5-7 > 20 AFS_coding_Light_Assist,Hight Beam_Assist (výchozí "00 AFS_coding_Light_Assist,no_Light_Assist") [Přizpůsobení - 10] (pamatování volby-nefunguje na 4/2021) ENG141650-ENG149120-Fernlicht_assistent-Fernlichtassistent_Reset a dát volbu "neaktivní" (výchozí "aktivní") Odklápení zrcátek až při zapnutí zapalování ne při odemčení dveří [09 - centrální elektrika] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 31347 [Přizpůsobení - 10] Změňte adaptační kanál " ENG141635-ENG155908-Přestavení zrcátka-Spiegel_ausklappen_ueber_FFB_auf " na hodnotu "neaktivní". (výchozí "aktivní") Vypnutí pípání kufru při otevírání (el.kufr) [6D - centrální elektrika] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 12345 ENG131232-MAS01911-Auusstattungen aktivieren-Tonový generátor -> neaktivní (výchozí "aktivní") Pulsování tlačítka start [05 - Oprávnění startu] [16 - Přístupové oprávnění] Zadejte 20103 [10- Přizpůsobení] ENG123036-ENG154826-DeveloperCoding: Search lights-ZAT_illumination_concept_mybeat_clamp58xt dát aktivováno (výchozí "neaktivováno") ENG123036-ENG154827-DeveloperCoding: Search lights-ZAT_illumination_modus_mybeat_clamp58xt dát aktivováno (výchozí "neaktivováno") Zavírání oken při zamčení vozidla [09 - centrální elektrika] [16 - Přístupové oprávnění] Zadejte 31347 [10- Přizpůsobení] Změňte adaptační kanál "ENG148616-ENG154964-ZV Komfort (Fensterheber)-BAP_Komfortschliessen" na hodnotu "aktivní" (výchozí "neaktivní") Zobrazení rychlosti větráku při automatickém režimu klimatizace [08 - Klima/topení] [Kódování – 07] kalkulačka pro dlouhé kódování Byte 11 > bit 0-1 > volba "01 Zobrazení větráku v automatickém režimu,Aktivováno" (výchozí "00 Zobrazení větráku v automatickém režimu,Neaktivováno") Zamykání/odemykaní dveří při běžícím motoru [09 - centrální elektrika] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 31347 [Přizpůsobení - 10] ENG141651-ENG149179-ZV allgemein-Funk_bei_Klemme_15_ein na hodnotu aktivní (výchozí "neaktivní") (funkční i s KESSY, pokud je klíček uvnitř auta, tak se nezamkne) Adaptivní vedení v pruhu [A5: Přední snímač asistenta jízdy (R242)] [Kódování – 07] kalkulačka pro dlouhé kódování Byte 08 > Bit 5-7 změnit na: "80 Point_of_intervention, early_setting_over_menu" nebo "A0 Point_of_intervention, late_setting_over_menu" (výchozí "40 Point_of_intervention,Late") Byte 09 > Bit 0-1 změnit na: "03 Configuration_for_lane_departure_warning_Kl15,Last_setting" (výchozí "02 Configuration_for_lane_departure_warning_Kl15,activated") TJA (traffic jam assist) [A5: Přední snímač asistenta jízdy (R242)] [Kódování – 07] kalkulačka pro dlouhé kódování Byte 17 > Bit 5-7 > změnit na "20 Hc_variante, Variante_1 (výchozí "00 Hc_variante, Variante_0") Denní DRL vzadu - jen část na dveřích kufru [09 - centrální elektrika] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 31347 [Přizpůsobení - 10] ENG124883-ENG115408-Leuchte23SL HLC7-Dimming_CD_23 na hodnotu "100" (výchozí "0") ENG124883-ENG115406-Leuchte23SL HLC7-Light_Function_C_23 změnit na "Denní jízdní světlo" (výchozí "not_activ") ENG124884-ENG115427-Leuchte24SL HRA69-Dimming_CD_24 na hodnotu "100" (výchozí "0") ENG124884-ENG115425-Leuchte24SL HRA69-Light_Function_C_24 změnit na "Denní jízdní světlo" (výchozí "not_activ")
    1 bod
  4. Tak sem se taky dočkal. Auto přebíram příští týden.
    1 bod
  5. Včera som sedel v predajni v novom Superbe a to dokonca v liftbacku. Musím povedať, že "drevené" obloženie interiéru sa podarilo, veľká škoda, že nedostal Superb III niečo podobné namiesto klavírneho laku. Samozrejme klavírny lak ostal aj pri novom Superbe, ale viacmenej iba na stredovej konzole. Čoho som sa bál, že pevná lakťová opierka bude problémom nového modelu, ale nie je to tak hrozné, je pomerne vysoko. Samozrejme chce to ešte odskúšať za jazdy. Sedačky boli pohodlné, ale to sa dá tiež poriadne odskúšať skôr počas dlhšej jazdy. Žiaľ, VC trčiaci spod kaplnky som evidoval aj za volantom, to je veľký fail. Okrúhle voliče sú prekvapivo dobré. Manželke sa to nepáčilo, že si musí prepínať teplotu a vyhrievanie sedačiek, ale to je najmenej. Skôr bude vadiť nová poloha stieračov, to sa bude ťažko zvykať ľuďom, ktorí striedajú viac áut. Samozrejme kto má stierače celý rok v automatickom režime, ten to nerieši. Pozreli sme ešte kufor liftbacku, mne pripadal trochu plytší, ale to bol asi optický klam kvôli tej blbosti ktorá umožňuje ukladať veci pod plato na tú roletu, či čo to je. To pred tým liftback nemal vôbec. Rezerva tam je 19", sub je v nej, pripevňuje sa vraj priamo na oceľový disk rezervného kolesa, takže nie je už možné rezervu vymeniť za inú. Nevýhoda na jednej strane, na druhej strane výhoda že sa uvoľnil priestor vľavo za zadným kolesom. Predajca hovoril, že u 4x4 sa vraj bude meniť výška podlahy, batožinového priestoru, čo tak pred tým nebolo. Celkovo nemám nutkanie auto okamžite vymeniť, aj keď určite by sa mi páčil novší 142 kW motor, lepšie LED Matrix, novší infotianment. Na druhej strane nie sú žiadne zaujímavé inovácie ako napr. zaparkovanie a vyparkovanie auta z parkovacieho miesta boxu prostredníctvom diaľkového ovládača. Ak má niekto Superb III po facelifte, nevidím zmysel kupovať aktuálne nástupcu, skôr keď prídu ďalšie vylepšenia, a vychytajú sa muchy. Ak má niekto ešte model pred faceliftom, pre neho môže byť výmena za nový model už zaujímavejšia.
    1 bod
  6. Tak som ho preliezol a moje dojmy: Bol to cierny kombik asi LaK bola tam hneda koza. Auto je dlhe ako krava a dostava sa do teritoria vyssej triedy (dlzkou) ako MB-E a AUDI A6 avant dlhsia bola asi len Insignia odchadzajucej generacie. Zo zadu dost pripomina prave Insigniu. Inak nemam nejaky zasadny problem s vyzorom ano podoba sa na Passat kto by to cakal :D. Interier je vidiet, ze sa na nom zapracovalo. Co sa mi nepacilo: Tolko spominana kaplnka a pristrojovy stit nevyzera to az tak rusivo ked sedite na mieste vodica. Zboku od spolujazdca je to grc ale asi by som si na to zvykol a auto nezavrhol kvoli tomu ale mohli to teda aj krajsie zapracovat to je fakt. Paka prevodovky pod volantom jej umiestnenie mi nevadi ale posobi dost chabym dojmom ako plastova hracka asi by sa mi viac pacilo riesienie ako ma MB cize hore-dole prepinanie a nie otocne ako tu ale taktiez si nemyslim, ze je to deal breaker. Obrazovka skor tablet mohol byt zapracovany aj lepsie nie tak trciaci ale nieje to az take zle grafiku to ma peknu a je to dost svizne len tie male ikony na nasich cestach to bude dost zaujimave to triafat za jazdy. Vyduchy klimy vyzeraju ok len na cistenie to rebrovanie asi nebude uplne prakticke. Nastavitelna opierka hlavy pre vysokych by to mohlo ist vyssie vadilo mi to este by som potreboval par cm vyssie. Asi najmenej sa mi pacila laktova opierka ktora sa otvara z dvoch segmentov smerom von to by som este rozdychal ale nema vyskove ani pozdlzne nastavenie! Totmuto osobne vobec nerozumiem a novy Passat to ma rovnako. Otocne ovladace smart asi v pohode len tiez ten material mohol byt nejaky hlinnik vyzera to ako v Dacii a tak to aj posobi. Aby som len nehanil: Hneda koza vyzera dobre a posobi utulne, sedacky su super az na tu hlavovu opierku pre vysokych, predlzenie sedaku super hlavne pre dlhe nohy, bola tam nejaka okrasna lista z "dreva" a neposobilo to nejakym umelym Ford GHIA dojmom. Sedadlo islo dat dost dole takze miesto na hlavu a vyhlad v pohode. Vertikalne delenie palubovky tiez ok aj materialy. Nic co som chytil tak nevrzgalo ako je zvykom a nielen u Skodovky ale samozrejme chce to cas a km ci je to fakt kvalitne. Samozrejme nebol by to Sup keby tam nebolo hafo miesta aj za seba som si sadol a mam cca 205 cm ale myslim, ze viac miesta ako v SUP III tam nieje alebo max par mm. Kufor samozrejme obrovsky ale takisto som mal pocit, ze oproti S III je tam minumum litrov ako vobec ale uz SUP III je skvely co sa tyka kufra tak to je podla mna uplne v pohode. El. roletka asi dobre hlavne aby sa to nesralo. Rezerva ako krava myslim miesto kto bude mat len lepiacu sadu tak tam este narve dost veci ak bude potrebovat. Celkove mi to pride fajn asi take poplatne dnesnej dobe a nieje to uz taka pecka ako bol toho casu Sup III ale stale velmi ok hlavne ak si uvedomime, ze nepremiovy kombik a lift strednej triedy si uz inde nekupite jedine ak nejaky sedan. No dobre dajme tomu Subaru Otback ajked to je uz skor SUV s karoseriou kombika so skvelym podvozkom a stvorkolkou ale ten motor a prevodovka bude pre mnohych problem. Citroen C5X je taky mackopes a motor uz len plugin alebo trojvalec a 4x4 nedostanete. Este ma napada Peugeot 508 a tam je uz jedine 1.5 hdi a potom len plugin. Potom uz asi nic vsetko konci: Arteon, Talisman, Insignia a mozno este Mazda 6 skvele ale predsalen uz starsie auto ajked to moze byt vyhoda pre niekoho ale tam uz asi len benzin ak normalny motor a tym padom nemate 4X4 a pod. Samozrejme este dvojicka Passat a ten ma uz len kombik. Ponuka motorizacii na dnesne pomery stale dost dobre vybere si kazdy. Ak chcete premiu tak priestorom a kufrom mu nebudu stacit ani A6 ani MBE ani BMW5 o svojej konkurencii premiovej v ramci triedy radsej ani nehovoriac. Samozrejme premia budu stale viac ak nepotrebujete tolko priestoru ale priplatky budu krute. Tam vidim jedine nejake velke SUV aby ste nahradili SUPa a tam to lezie do uplny inych dimenzii cenovo. Den predtym som preliezol Passat a ten sa mi paci o nieco viac myslim interier, exterier naopak. Mam taky lepsi pocit z neho ajked su to teraz uz dost podobne auta. Kaplicka lepsie spravena sedacky su cca rovnake aj display a tie ovladace by mi asi nechybali. A hlavne ma normalny volant ten Skodovacky dvojramenny sa mi vobec nepaci. Inak je to velmi podobne auto ako SUP. Skoda, ze neprevzali interier na styl Kodiaqu noveho ten ma hlavne v Sportline normal volant, positie Alcantarou aj stredovy tunel, lepsie zapracovany pristrojovy stit, dve schranky pred spolujazdcom a hlavne normalnu posuvatelnu a vyskovo nastavitelnu opierku. K cene nebudem vymyslat ano je to drahe ano nekupim si to ale to nieje problem Supa ano taka je doba je to novinka a fakt kus auta ber alebo nechaj tak ale ked zvazime, ze to auto v podstate nema konkurenciu okrem Passatu tak aspon ciastocne si to moze obhajit. Uvidime casom ako sa Skodovka s tym popasuje ale budme radi este za relat. normalne spalovacie nove auto.
    1 bod
  7. Tak jsem se na něho byl dívat ve variantě LK Auto se mi celkově líbí, vnitřek je jak z jiného světa. Co se mi však nelíbí tak přiznaný klíček pro případ selhání keylessu na dveřích řidiče. Vypadá to otřesně.... Jinak sleva na vůz do výroby je hned cca 10 - 12% + DPH dolů tak je to auto kolem 1 mega což není špatné.
    1 bod
  8. Po dlouhé odmlce,kdy jsem měnil v 90 tis. EGR nechal tehdy vyměnit v únoru 2017 v originál servise za 13,5 tis. Měnili tam originál za Wahlera bez modifikované krytky, tenkrát to byla pro mne darda, ale když Wahler najezdil 259 tis. , tak klobouk dolů. Minulý týden začal vyhazovat chybu, prostudoval jsem všechny příspěvky i na jiných forech , skouknul video na youtubu ( nějaký Čech, ale výstižné, díky, tak mi pomohl svým příspěvkem, pouze jsem nesundaval trubku mazání TURBA , což potěšilo narozdíl od Yutubera)a objednal jsem nájezdy, znovu Wahlera s novými těsněními a vrhnul se do toho. Myslím , že se to vyplatilo, protože díly 6700,- , sice piplačka, za dva dny vyměněno, vše OK. Nevím kolik bych nasypal škodováckýmu servisu , jako tehdy, a jak dlouho bych čekal na objednání, ale asi dost. Suma Sumárum. Motor CAYC, předokolka. Odstrojení a nastrojení prostorem mezi nápravnicí a motorem ( chvíli horem , převážně zespoda) , pouze vyndání a nandání odmontovaného EGRU skrz středový tunel v podvozku. Takže se nemusí hýbat s nápravnicí ani , pouze jsem si oddělal pravou poloosu od převodovky, pro lepší přístup. Potěšilo mě to. Když je nouze , tak se prostě musí.
    1 bod
  9. Tak slíbené foto zadních brzd - Zimmerman kotouče i destičky - roční provoz: Bohužel podle ceny už se nedá dnes vůbec orientovat o kvalitě to nic neříká. Minulý rok jsem musel vyhodit zvlněné ATE přední kotouče včetně destiček, které stále nekřesťanské prachy. Špatným provozem jsem je určitě nezničil. Textary fungují do dnes.
    1 bod
  10. Takže TDI a LPG jde dohromady , ale ne jen LPG.V americe to testovali s celkem slušnými výsledky. LPG se jen přidává 5-25 % a jen proto, aby lépe prohořela směs. Stoupl výkon(ale nic hrozného) a klesla spotřeba. Udělali to na Roveru(SUV) a jen proto že šlo o expediční vozidlo a potřebovali výrazně zvýšit kilometrový dojezd. V Anglii se s tím experimentovalo na nějaké TDI Fábii. http://www.iwemalpg.com/Diesel_LPG.htm Nic méně jak jsem to spočítal tak je to dle mého názoru ekonomická kravina.Stoupne váha, smrdí to a další provozní náklady, nemluvě o ceně pořízení. Navíc si myslím, že ten kdo nedokáže uživit TDI ať jezdí na kole, ale to taky něco stojí, takže chodit pěšky a na boso.
    1 bod
  11. Ty vole vy jste hrozný tady se někdo na něco zeptá a vy se mu začnete vysmívat, že to neví, že to nejde. Aniž by jste mu to třeba vysvětlili proč? Když jste taký machři. Jak malý
    1 bod
  12. jsem se jen ptal na názor,když o tom nic nevís tak nic nepiš
    1 bod
  13. to sme sa pobavili ak spravis na tdi rocne menej ako 100tkm ani neuvazuj o vymene za lpg. ani nevies kolky benzinaci by chceli tdi.
    -1 bodů
  14. a do kopce otevres dvere a budes se odrazet nohou
    -1 bodů
  15. to je snad vtip ne... si to tam dej treba ti to poleti
    -1 bodů
  16. Ty to fakt myslíš vážně nebo si děláš jen srandu?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...