Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/02/24 ve všech sekcích

  1. Tady i na FB se řešil ten viditelný lanovod ruční brzdy. Řešením je odvrátit tak akorát pohled 🫣. Zkusil jsem si nejprv pohrát s kusem papundeklu a vyrobil si maketu krytu této části podvozku. Když se mi to jakž takž zdálo. Sáhl jsem v garáži na regál pro tuhou cca 4mm tlustou tuhou pryž (konkrétně zástěrky pro Tatru), zalamovací nůž, vteřinové lepidlo, nějaký ten spojovací materiál a dal se do díla. Než jsem to poslepoval, vyfotil jsem zkolma s měřítkem jednotlivé šablony, kdyby se někdo chtěl taky pokusit. Foto po instalaci jsem dělal detailní zespoda. Z běžného pohledu to plní účel perfektně, lanovod už tam nečučí 🙂. Snad vše bude držet bez nějakého klepání nebo kroucení, musim to nyní otestovat jízdou ve všemožných rychlostech, snad si nevykoleduju nějakou pokutu. Taky jedu za pár týdnů na STK, jestli si toho všimnou 😄.
    2 body
  2. Nejvíc paradoxní mi na tom přijde, že klapka obsahuje řídicí elektroniku a motorek, kdy u nich bych spíš čekal závadu. Nehledě na to, že kvůli pitomé pružince tyto drahé a funkční prvky skončí v odpadu. Minimálně ekologický aspekt tady dostává dost na zadek.
    1 bod
  3. Mně to nevysvětluj, homologační předpis jasně hovoří o lumenech. O wattech tam není ani čárka. Takže watty jsou v tomto případě irelevantní. Tečka.
    1 bod
  4. Jj, DO funguje i uvnitř auta. Přidržíš dokud se okna nerozjedou a kdykoli pustíš, tak se v ten okamžik zastaví. Takže můžeš okna jen pootevřít nebo naopak přivřít, jak potřebuješ. Mám tedy takto odsledováno na F1, F2 FL, O2, Scale i na mé předělávce Rapida na systém identický s F3 FL. Tuším ale, že celý koncern vč. S3 to má stejně.
    1 bod
  5. Tak pomalu začínám být i já postižený tlumením.... Na řadě byla kapota, jakožto nejsnazší část auta. První vrstva https://www.ahifi.cz/comfortmat-d2.html Druhá vrstva https://www.ahifi.cz/comfortmat-vision-xl.html Relativně snadno se dají přes novinový papír vytvořit papírové šablony, vyzkoušet, upravit, obtáhnout fixem na materiál, nástříhat, přiložit, upravit, odmastit plochy, nalepit, přitlačit, kousky ze zbytků dolepit kouty. Na kapotu stačí fakt jeden plát 700x500mm. Skutečný finální tvar v podobě strhnutých podkladových papírů mám schované, mohu naskenovat pro další zájemce o tlumení. Protihlukovou vrstvu jsem nalepil na tlumící koberec, jak doporučují na ahifi. Musí se jen oříznout asi 4 cm od okraje, jinak nebudou fungovat původní plastové příchytky. A pak čtverec o straně asi 5,5cm okolo vnitřních otvorů. Zatím mám za sebou asi 1100km s touto úpravou. Zdá se mi, že vpředu motor fakt ztichl, vzadu ale pocitově trochu zvuk zhrubl, ale ne nic obtěžujícího. Možná ale je tam vliv zaplněného kufru, který utlumí zvuk od tlumiče výfuku a to, že vzadu nesedávám. Co je ale super je zvuk zaklapnutí kapoty! Nové silnější plynové vzpěry taky kapotu v pohodě unesou.
    1 bod
  6. › Rozšíření portfolia vozů značky Škoda: Zcela nový Elroq je prvním plně elektrickým modelem značky Škoda v klíčovém segmentu kompaktních SUV› Designerský krok vpřed: Elroq je prvním modelem Škoda, který si osvojuje nový designový jazyk Modern Solid› Kompaktní a zároveň prostorný: Pohodlná jízda, díky úložným prostorům a zavazadlovému prostoru s objemem až 1 580 litrů je Elroq skvělou volbu pro jízdu ve městě i mimo něj› Rozsáhlá nabídka pohonných jednotek: Výkony od 125 kW do 220 W, dojezd až 560 km v režimu WLTP a časy nabíjení již za 28 minut ŠKODA Elroq kompaktní SUV Rozšíření portfolia o atraktivní plně elektrický vůz: Elroq, jehož světová premiéra je naplánována na podzim 2024, […] Článek Škoda Elroq kompaktní plně elektrické SUV se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  7. Tohle opravdu buď přes pojistku a počítat se ztrátou bonusů u pojišťovny, nebo zaplatit autorizaku sám celou částku. Pokud to bude dělat neautorizovaný servis, prodlouženou záruku by Ti Škodovka mohla sebrat..... Ovšem jak zjistí, že někdo cizi lakoval nárazník .🤔
    1 bod
  8. vpravo hudba (media) pripadne nahore upozorneni ... , vlevo zbytek ... nebo prehodit opacne ... nic jiného nevymyslis ...
    1 bod
  9. Dnes zapůjčen nový Superb. Když jsem začal mluvit o vyzkoušení tlumičů na špatném povrchu, přišel hned prodejce s ujištěním, že Škoda o problému s tlumiči ví a už jim hlásili, že budou první várku vozů svolávat na úpravy. Tak ať se tím nenechám odradit. Nové vozy už jsou prý z výroby jinak nastaveny/upraveny. Takže to potvrzuje Vaši předchozí zprávu.
    1 bod
  10. Jak jsi dospěl k názoru, že olej 0W20 musí motor poškodit? Podobné názory se objevovaly již při zavádění olejů 504/507 a 0W30, ale čas ukázal, že se jednalo jen o hospodské kecy. U oleje 0W20 to nebude jinak. Stejně tak legenda o 1.0/1.2 TSI motorů (EA211) kde všichni tvrdili že motor bude spotřebák na pár km. Realita je ale taková že tyto motory jsou v historii motorů u VW group naprosto nejspolehlivější.
    1 bod
  11. Travel Assist je super vec, ja tom mám zapnuté prakticky takmer stále, nakoľko so Superbom jazdím väčšinou mimo mesta. A nie preto je to dobré, že by som nevedel udržať auto v jazdnom pruhu, ale na diaľnici aj na okreskách (ak nie sú moc ostré) to pekne drží auto v jazdnom pruhu, pri dlhých cestách je to to veľmi pohodlné v spojení s adaptívnym tempomatom. Jednoducho je veľký rozdiel, či sa musím na X hodinovej ceste v kuse sústrediť na 110 %, alebo či auto ide vlastne samo a ja iba sledujem to, čo sa deje okolo auta. Človeka taká cesta potom menej unavuje a pri dlhých presunoch tento systém fakt pomáha. Mne osobne z toho chýba už iba funkcia automatického predbiehania na diaľnici, alebo aspoň nejaké to upozornenie, že napr. do 2 sekúnd dôjde k ubratiu plynu/brzdeniu (podľa režimu ACC) pri dobiehaní pomalšieho vozidla, aby jazda bola maximálne plynulá. Ďalšia vec je potom bezpečnosť ktorú pridáva tento systém. Ak by človek na nejakej diaľnici aj zadriemal, auto stále ide rovno v strede jazdného pruhu (žiaden ping-pong od čiary k čiare) a udržuje aj vzdialenosť, takže teoreticky by sa nič nemalo stať až kým nezapíska niektorý alarm (držanie volantu, alebo "kávová prestávka"). Nakoľko ja som počas svojho pôsobenia za volantom dostal mikrospánok už 2x (našťastie vždy bez následkov) a svokor kvôli mikrospánku už minimálne raz rozbil aj (nové) auto, lebo bol taký "múdry", že si vypol udržovanie v jazdných pruhoch, veď nech mu to nezasahuje do šoférovania, tak dobre viem, že aký užitočný vie byť takýto systém.
    1 bod
  12. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/Mi0x1KZQ#xGvylDYdStE37ppklcHiAg
    1 bod
  13. Jinak mám na prodej Eibach 2,5cm TOP stav
    1 bod
  14. A ta technika? 3 katalizátory a 2 filtry. Ekošmejdový motor co se nechává chcípnout za jízdy. Pohon bez charakteru. Absence manuálu a automat, krerý motor podtáčí. Po nastartování to má zvuk jako před smrtí. Za jízdy to nedobíjí baterii. Navíc je tam další 48V baterie, která je ve voze úplně k ničemu. Malá nádrž, aby se setřela výhoda oproti elektrošmejdům. Asistenti kteří co chvíli tahají za volant. A nedají se vypnout. Tempomat zpomaluje do zatáček jako posraný. A na další odpornosti si asi nevzpomenu..... Nová auta mě téměř nezajímají. Bohužel. Dříve jsem si kupoval Svět motorů každý týden. Co bych tam dnes četl? Pomalu si začínám zvykat na ojetiny. Naštěstí se budou nechat vždy sehnat ojetiny vypadající jako nové. Když automobilka nechce dělat auta pro lidi, ať si krechne, nebo jí Fiala platí výpalné. Když neumí Škodovka pochopit, že se jí lidi vybodnou na přwdražený elektrotablet na kolečkách.... Už je mi to fuk.
    -1 bodů
  15. vyměna rozvodu škoda citigo 44kw po kolika km.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...