Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/04/24 ve všech sekcích

  1. @Ondra16V Ano iV bylo top pro danou situaci a plně nám vyhovovalo, roční nájezd bude aktuálně vyšší a iV již by nemělo toliko význam. Cena vozidla letěla strašně dolů. Nové iV v novém superbu již byl nám plně vyhovovalo, dojezd podstatně vyšší, pořizovací cena stejná jako nafta ale při prodeji bude ta nafta výhodnější, proto jsme šli do této varianty. @bazycek datum výroby skladovky je únor 2024, dovezeno na salon v dubnu. Ano ptal jsem se prodejce a říkal hnedka že pokud se to ozve, budeme ihned řešit, ví o tom a nic nezastíral.
    5 bodů
  2. Změna podniku domluvena, v 15:00hod nás budou očekávat. Stůl jsem zarezervoval pro daný počet lidí na seznamu. Takže jedeme tady. https://maps.app.goo.gl/wTn5uUPAh3hhovgL6?g_st=com.google.maps.preview.copy
    4 body
  3. Teď mi volali z Bašty na neděli, jsem nasraný. Máme si prý vybrat společně ze 3 jídel, které nám na oběd uvaří. Že je to z důvodu čekání, aby se třeba hodinu nečekalo na jídlo. Ptal jsem se, proč mi tohle neřekli, když jsem to tehdy rezervoval. Odpověď byla hmm, já se omlouvám. Většině z vás jsem už tuhle informaci napsal, viděl bych to na jiný lokál. Házejte tady klidně tipy, kde zajít na jídlo Co třeba tohle? https://maps.app.goo.gl/wTn5uUPAh3hhovgL6?g_st=com.google.maps.preview.copy
    4 body
  4. Ach jo, to je odpověď jak od umělé inteligence... Proč odpovídáte takovými marketingovými frázemi, když o tom po technické stránce zjevně nic nevíte? Tak znovu, už se to tu psalo několikrát - instalace corner mlhovek, minimálně na po-facelift, samozřejmě možná je, sám jsem si ji na svém autě dělal (F2 Combi Ambition Tour, 2014). Vyžaduje to mít auto jednak s mlhovkami, jednak s podvolantovým snímačem natočení volantu, tedy obecně s ESP, případně se musí dodělat. Musí se dodělat dva nové dráty od centrální jednotky do motorového prostoru, každý k jedné mlhovce. Není na to žádná speciální kabeláž, jak píšete, musíte si koupit dráty odpovídajícího průřezu a ideáně i barvy (dle dílenské příručky), piny, kabely natáhnout a poté napinovat. Dále odpojit a zaizolovat staré kladné vedení k mlhovkám, zrušit starou pojistku na přední mlhovky, vedení země pak zůstává staré. Pak je potřeba to pomocí diagnostiky nakódovat - ne možná, jak píšete, ale určitě, jinak to nebude fungovat! Btw. chtěl bych vidět autorizovaný servis, kterému by se do toho chtělo, ale třeba takový existuje. Asi všichni tušíme, že u 10 a více let starého auta s aktuální hodnotou sto a méně tisíc si tohle buď nadšenec zvládne udělat doma svépomocí, nebo se na to vykašle, protože je to poměrně časově náročné, není to standardizovaný úkon (jako např. dodělání elektriky na tažené), který by byl popsán v nějakém návodu nebo např. v dílenské příručce, aby mu to autorizák udělal za pár vyšších stokorun a nesl za to záruku, byť nákladově za materiál to obnáší jen koupit dva dráty a 4 piny, tedy nanejvýš pár stokorun... Skvělý návod, jak to dodělat do F2, má uživatel wirer na svých stránkách (wirer.sk), o pár komentářů výše má na ten návod odkaz. Já se k němu dostal až když už jsem to měl hotové, takže jsem si mohl ušetřit spoustu času bádáním, kudy do toho, protože to má pospané moc pěkně, je tam vše a lépe než on bych to určitě nenapsal...
    2 body
  5. No když se ptáš co si o tom myslíme... Že asi nemáš na práci nic lepšího než někoho prudit. Co si jako myslíš, že ti napíšou? Potkali jste se zrcátkama, jemu se stalo něco, tobě něco. Za běžný jízdy ti nic neuletělo, takže problém je skutečně jen v tom, že prostě dostalo ránu a nárazem vyskočilo.
    2 body
  6. Zkusím začít trochu zeširoka. V minulosti jsem již několikrát koketoval s myšlenkou instalovat do mého Rapida přední stropní lampičku s Catvision diodami a podsvitem tlačítek. Nakonec jsem se k tomu přeci jen rozhoupal a instalace je popsána zde. Spolu s instalací předního Catvision světla, na niž jsou návody třeba zde a zde, příp. zde, jsem přemýšlel, jakým způsobem realizovat podsvit tlačítka i u zadní stropní lampičky. Měnit celé světlo, jak je popsáno např. zde, se mi moc nechtělo, hlavně kvůli nejednotnosti designu. Navíc je otázka, zda pouze dvě čtecí lampičky nebudou svítit méně, než původní světlo. Při jedné SZ konverzaci s Veteranchild mě napadla možnost použít jen samotné tlačítko z předního stropního světla z S2 / O3, která v provedení s Catvision diodkami mají i podsvit tlačítek. Tvar tlačítek se dle fotek jevil velmi podobný. Liší se jen piktogram, což je detail, kterého si myslím nikdo stejně nevšimne, kdybych na to neupozornil. VeteranChild dokonce našel ve svých zásobách tuhle stropní lampu z jeho bývalého S2 a věnoval mi jej "na hraní". Zde prvotní porovnání tlačítek: Když mi dorazil balíček se Superbím světlem, podíval jsem se do jeho útrob a do útrob mé zadní stropní lapmy. Měl jsem obavu, že zde narazím na problém se zcela rozdílným uspořádáním uvnitř těch tlačítek. Jaké překvapení bylo, že vlastní spínač vč. naklapnutí jeho tlačítka jsou shodné, jen v tom mém spínači není dioda podsvitu a její napojení. To jsem radostí nadskočil a zkusil klapnout tlačítko z S2 na moji lampičku a dostavilo se zklamání. Tlačítko naklapnout jde, ale má jakopby zkosenou čelní plochu, navíc je dost utopnené 😕 Takže jsem zkusil trochu improvizovat a uchycení tlačítka upravit. Malým skalpelem jsem zkusil prohloubit otvory pro zaklapnutí tlčítka na spínač a zároveň jej vevnitř vypodložit tak, aby se jeho čelní plocha srovnala a tlačítko více vystupovalo z otvoru v plexiskle. Taková modelářská nimračka. Pro vypodložení jsem v garáži našel PVC lem tl. cca 1,5mm, který se kdysi používal k olemování podlah z linolea u stěn s tím, že na jednu stranu je dána jeho jedna vrstva a na druhou stranu vrstvy dvě (to jsou ty malé čtverečky). Tlačítko po této úpravě už vypadá podstatně lépe 🙂. Takto upravená stropní lampa putovala k mému dvornímu úpravci podsvícení v celém mém autě - SMD Miroslavovi z FB skupiny LED podsvícení. Je takový machr, že dokázal na volnou pozici v konektoru v mém světle osadit i pin pro napojení podsvitu tak, že do jeho protikusu, co visí ze stropnice jsem jen doplnil příslušný pin a vodič podsvitu 😊. Vodič pro podsvit tlačítka jsem táhl dutinou nad osou stropnice od předního dodělávaného Catvision světla a napojil jej Y odbočkou z podsvitu jeho tlačítek. Na protažení je potřeba sundat schránku na brýle, přední a zadní stropní světlo. Použil jsem tenký cyklobowden. Není to úplně easy, ale po chvíli domlouvání se mi to podařilo. Pin podsvitu se osazuje na volnou pozici v konektoru. Vodič je ten bílo-modrý. Když jsem dopsal až sem, tak si uvědomuji, že by se slušelo nasdílet finální fotky osazeného světla v "akci" za tmy. Zjišťuji, že tu vlastně ještě nemám 😕. V dohledné době tedy doplním, ať je příspěvek kompletní 😉.
    1 bod
  7. Ten spinac se da koupit lechce zapojit....
    1 bod
  8. Správně je to buď po ujetí 9999 km nebo proběhnutí času 99:59 hod - viz manuál: Dlouhodobě (), resp. „2“ () Do paměti se ukládají jízdní data z libovolného počtu jednotlivých jízd až do celkové doby 99 h a 59 min, nebo do ujeté vzdálenosti 9 999 km. Po překročení některé z uvedených hodnot se paměť automaticky vynuluje. Například zde je to na Boleru u mé OIII:
    1 bod
  9. Mam stejny problem s Passatem s vybavou Elegance, 1.5 e-TSI se zakladnim podvozkem (ne-adaptivni). Vysoka hlucnost od kol (17") a hodne tvrdy a klepajici se podvozek. Poustim se do reklamace. Auto je z konce cervna.
    1 bod
  10. Z praxe vím, že jsem měl několik klientů, kteří měli naprosto stejný zážitek. Při potkání sklo vyletělo, a kryt zrcátka případně část zrcátka byla poškozená nebo to ani nebylo vidět. Kolikrát je prasklý těleso a fakt to na první pohled nepoznáš. Cena je kapitola sama o sobě, ale tak to holt je. BTW u scaly myslím, že byl problém s tím, že praskala skla z důvodu přehřátí při zapnutým vyhřívání. Ale to je na jiné téma.
    1 bod
  11. ...ale raketa to je, to se musí nechat. Sklo zrcátka levé Škoda 657857521E (skoda-dily.cz)
    1 bod
  12. Néjen v RS to fungovalo. Ve Style a Style Plus taky a musím říct, že bez toho bych už si asi nezvykl. Běžně odemykám tím, že beru za zadní dvře a rovnou si za sedalo řidiče dávám aktovku a o tento komfort vás FL připraví? Nechápu
    1 bod
  13. To je od nich hloupý vtípek. Vždyť před FL to normálně fungovalo, nebo se pletu?
    1 bod
  14. Ty, který sis tak chválil iV, tak jdeš nakonec do nafty?
    1 bod
  15. Pokud by ještě někdo uvažoval o pořízení origo clon, momentálně jsou ve výprodeji za moc pěknou cenu. Sluneční clona zadních bočních oken (eshop.skoda-auto.cz) Sluneční clona okna pátých dveří (eshop.skoda-auto.cz)
    1 bod
  16. práve mi tie Scout pružiny dorazili. dúfam že sa cez týždeň k tomu dostanem.
    1 bod
  17. Zvenku pěkný, ale nevím, nějak mi to stále připomíná toto provedeni s logem je dle mého hodnotnější
    1 bod
  18. Ano je to správně dlouhodobá spotřeba km a čas se resetuje automaticky po 5000 km
    -1 bodů
  19. Instalace mlhovek s denním svícením a corner funkcí je možná, ale vyžaduje speciální kabeláž a možná i programování řídící jednotky. Doporučuji kontaktovat autorizovaný servis pro správné zařízení a odhad nákladů. Nezapomeňte, že kvalitní instalace je klíčová pro bezpečnost a funkčnost systému.
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...