Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/24 ve všech sekcích

  1. ferda25 vždy doporučoval aktualizaci přes servisní menu
    1 bod
  2. Strýce pošli pryč. Čím to povolíš, až budeš měnit píchlé kolo za rezervu??
    1 bod
  3. Já mám právě tenhle systém na letních hliníkovejch kolech taky, takže jsem čekal, že na zimních plechovejch to bude podobně narážecí. Až po dotažení kol jsem se na to pak mrknul a zjistil, že zimní kola mají krytky, který drží za takovou tu půlkulovou podložku toho šroubu, takže se tam musí nasadit před dotažením a uchytit tím šroubem. Úprava: našel jsem pro lepší představu ilustrační obrázek prakticky stejný krytky
    1 bod
  4. Strýce vezmi tou trubkou po hlavě! Dělal asi v3s nebo tatrovky. Šrouby utahuj do hvezdice a dotahni na zvednutym autě. Následně ho spust dolů a dotahni na 120Nm. A hlavně nemaž závity! Aby to strejda třeba taky nechtěl radit.
    1 bod
  5. Pozri manuál, tam výrobca určil uťahovací moment na 120Nm. Takže aj naďalej to rob podľa seba... Inak, aké krytky kolies si dával, keď si musel uvoľňovať koleso? Ja tie stredové krytky na elektrónoch dávam furt až na úplnom konci, stačí ich tam dnu zaraziť.
    1 bod
  6. Jenže v servisu zvedajíí celé auto a ne jen část, takž síly jsou úplně jinak rozložené. Jinak řečeno, při zvedání auta v jednom bodě, zvedáš logicky poměrně mnohem menší váhu, a proto zatížení jednoho bodu je mnohem menší. Za mě to moc hrotíte. Je jasně dané kde máš auto zvedat heverem. V případě použití klasického hevírku by neměl být problém pakliže je hever dán takm aby byl zvedací síla působila kolmo na zvedané auto. Používám zesílenou gumu (puk), jako mají v servisem, aby nedošlo k poškození laku na styčné ploše. V nejhorším případě, jsem použil i kus dřeva. Pořád lepší než železo na železo.
    1 bod
  7. Tak jsme se dovolili nahlásit jako reklamaci do servisu. A aktuálně nám bylo řečeno že se o problému ví již delší dobu, bude svolávačka v dohledné době. Jsou připraveny nové tlumiče a ladí se software ve škodovce. Takže se budou měnit všechny čtyři. Jako opravdu nechápu kde v testování udělali chybu, že tohle pustili do světa. Nebo čekali že to odladí v průběhu? Tohle bude stát škodovku asi dost.
    1 bod
  8. Velmi povedený design, 20"
    1 bod
  9. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/PnpjQLAb#Rb6ZVFnwMcqibgXBxei1PA
    1 bod
  10. 1.2 HTP/MPI je skvělý motor.
    1 bod
  11. a k čemu jako? je to proti homologaci a k druhému dotazů, u S4 přes diagnostiku nic nehrozí
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...