Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/18/24 ve všech sekcích

  1. Manželka se ptá svého muže: "Kam jdeš?" Muž odpoví: "S kamarády se projedeme džípem." Manželka: "Ne, sám nepůjdeš, pojedu s vámi." Muž odpoví: "To není zábava pro holky......" Manželka: "Ne, já přesto pojedu s vámi!" Muž odpoví: "No, tak dobře, když tolik chceš." (viz v příloha dole) VID-20241218-WA0000.mp4
    2 body
  2. Tak i já přidám zkušenost s kabelem z čajna expresu 😀 Koupil jsem kabel TENTO , do 14dnů přišel, pohoda. V balení byl kabel a papírový návod na instalaci, kde se psalo, že mám stáhnout software a nainstalovat, ale žádný odkaz, QR kód nebyl nikde. Tak jsem stáhl soubory z mega.nl co tady postnul uživatel Sw0rdfish na stránce č.34. Postupoval jsem i podle jeho návodu a nakonci mi VIILoader napsal, že kabel je kopie a je zablokován. Řikám si OK, jsem kokot, stalo se. Nedalo mi to a zkusil jsem stáhnout VCDS přímo ze stránek RossTechu, už nebylo co pokazit, když kabel měl být bloklý. A přesto kabel fungoval, připojil jsem se k autu, provedl zálohu jednotky. Pak mi to nedalo a prostudoval jsem pořádně co píše prodejce toho kabelu, a ejhle, píše tam, že CD není přibaleno a mám si napsat o odkaz. OK, napsal jsem, odkaz poslal. Stáhl jsem co poslal, číhnul na video a začal. Tady se nepoužívá VIILoader, ale používá se V2Partner. Instalace proběhla úspěšně, pak instal VCDS, taky dobrý. Spustit VCDS ve V2partner a začalo to hlásit, že updatuje kabel. Řikám si tak schválně co se stane. Všechno dojelo do konce, ve V2Partneru se píše, že kabel je aktuální. Ve VCDS když otevřu ABOUT to taky píše "unlimited VINs". Vše se zdá funkční. Po této instalaci jsem ještě nezkoušel připojit auto.
    1 bod
  3. @pavkinv Ono to není o vzdálenosti, ale v rychlosti výměny. Alespoň s tím mám takovou zkušenost. Když jsem ji měnil poprvé a "loudal jsem se" tak jsem musel klíček spárovat v zámku. Teď když už to dělám po několikáté a rychle tak se mi to povede vždy bez párování. Asi to chvíli podrží nějaký kondenzátor na desce elektroniky. Teď záleží co si servis naúčtoval - práci, materiál... na spotřebák se záruka vztahovat nebude pokud není asi předplacený servis. Jednou jsem taky hned po koupi auta musel do servisu kvůli SOS systému a naúčtovali mi cca 600 kč za přehrání. To se mi nelíbilo, když bylo auto 14 dní v provozu a ŠA mi to u dealera vykompenzovala, že mi servis musel vrátit peníze.
    1 bod
  4. Doufám, že jen pro vlastní osobní použití. Protože "něco z AliExpress" zavání nefunkční kamerou. Nedoporučuji ani pirátský ODIS-E + čínský klon VAS 6154A. Zpravidla se při programování odpojí a pak následuje nefunkční kamera a její výměna. Buď originální ODIS včetně rozhraní anebo VCP. Tam před čínskými pokusy o kopii varuji ještě víc. Není lepší si to nechat někde udělat?
    1 bod
  5. Na baterii se záruka nevztahuje. A výměna baterky v klíčku je servisní úkon. Buďto si baterii vymění uživatel sám a nebo to vymění servis a naúčtuje si práci. Jiná věc je, kdyby byla elektronika v klíčku závadná a nebo měl chybu software a nešel klíček spárovat. Každopádně Nechápu že takovou prkotinu servis účtuje a kazí si brand. ŠA to pochopila a provedla nápravu.
    1 bod
  6. ano, taky jsem cumel, co model 2024 ma orezanyho... vystup do schranky - to uz postihlo driv vic modelu od Skody, kde to sebrali, pak to zase vratili ...
    1 bod
  7. Pro ty co by uvažovali o výměně volantu za kapacitní tříramenný (původně jsem měl dvojramenný volant bez kapacitního senzoru) Po výměně za kapacitní volant + Travel Assist je třeba : [19 - CAN Gateway (J533)] [Kódování - 07] Byte 1 bit3 Sollverbau_KLR,0=neosazen / 1=osazeny zvolit: aktivní (výchozí "neaktivní") [A5 - Přední snímač asistenta jízdy] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 20103 [Kódování - 07] Byte 5 bit 2 Klr, 0=not_coded / 1=coded zvolit: aktivní (výchozí "neaktivní") [13 - Regulace odstupu (J428)] [Kódování - 07] Byte 15 bit 7 Capacitive_steering_wheel,0=neosazen / 1=osazeny zvolit: aktivní (výchozí "neaktivní") Poté aktivujeme samotný Travel Assist. V mém případě: [19 - CAN Gateway (J533)] Adaptace: SFT271921-ENG258784-Řídicí jednotka multifunkčního volantu-FoD Travel Assist zvolit : aktivováno (výchozí "automaticky") [A5 - Přední snímač asistenta jízdy] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 20103 [Kódování - 07] Byte 17 bit5-7 40 Hc_variante, Variante_2. (výchozí "00 Hc_variante, Variante_0") [13 - Regulace odstupu (J428)] [Přístupové oprávnění – 16] Zadejte 20103 Kódování: Byte 24 bit 5 Travel_Assist,0=Deactivated / 1=activated zvolit : aktivováno (výchozí "neaktivní") Více diskuze k tomuto tématu vytvořeno samostatné vlákno :
    1 bod
  8. @Pawouk díky, nevěděl jsem, že mám pokračovat ve starém tématu. už opraveno. U SDI je to čidlo dostupné ze spodu. Bylo to nakonec kabelem a je jich tam víc rozpadlých
    1 bod
  9. Kdyžtak se ozvi, budu prodávat SIII FL LaK s koňakovým interiérem a černým alkantarovým stropem - raritka docela.. 6/2022, najeto 50k km, záruka, předplacený servis, druhý majitel (první Škoda). Ještě není na inzerci...
    1 bod
  10. tak naco sa pytas, ked to vies lepsie?? ja vidim R38 pripojeny na T12j - ktory je podla popisu modry. je k nemu pripojena aj cuvacia kamera (ak ju radio podporuje). navyse potom by to nefungovalo mne a ani X-dalsim F3, co si to dorabali...ale hadat sa nebudem
    1 bod
  11. Jooj, robite tu len chute... Nastastie sa nam zo soboty este zvysilo ☺️
    1 bod
  12. tak tak, Webasto jsme nechali namontovat i do KAMIQa, kam nejde z výroby, mimo komfortu to současně šetří motor, v zimě žádné studené straty, škrábání oken, ani vyhřívání volantu není potřeba zapínat ...
    1 bod
  13. Mam zapojeny konektor, potllacenou rekuperaci a napeti na nabijeni 13,1 V... SS vypnut...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...