Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/20/25 ve všech sekcích
-
@boban1108 zbytečnost to určitě není, varuje to i když vystupuješ z auta a jede třeba cyklista nebo jiné auto za tebou... když někoho přehlédneš, tak to brání přejetí... Samo, že to není dokonalé, ale jak se píše výše, mrtvý úhel by měl být v základu, je to jedna z věcí, která opravdu pomáhá, narozdíl od jiných, rádoby prospěšných věcí v autě...6 bodů
-
Ďakujem za všetky konštruktívne pripomienky.á Ja som si monitorovanie mŕtveho uhla vybral práve kvôli tomu, že hoci sa považujem za šoféra, ktorý dodržiava čo najviac predpisy a samozrejme používa aj oči a zrkadl, nemôžem povedať, že by sa mi nikdy nestalo, že sa mi na pravej strane objavil niekto kto ma prekvapil, či už cyklista alebo kolobežkách alebo niekto, kto tam jednoducho pred okamihom ešte nebol. Niežeby som mal niekedy kontakt, ale opatrnosti nikdy nie je dosť a presne ako to tu už zaznelo, síce 500 € nie je málo, ale zistíš aký je to bagateľ, keď príde k problému. A to je už väčšinou neskoro. A nepomôže ani trieskanie hlavy o stenu, že som si to tam mohol nakonfigurovať. boban1108 dík aj tak ale za názor. Jednoducho ja sa bojím ani nie o auto, ale bojím sa o niekoho, komu by som svojím správaním vedel ublížiť práve kvôli tomu, že som niečo prehliadol.3 body
-
cely zivot pouzivas zrkadla, takze bsm nepotrebujes. a znacky nesledujes cely zivot, ked tsr potrebujes ?3 body
-
Bobanův názor nezastávám. Jak jsem už psal, i kdyby to pomohlo jen jednou jedinkrát, tak opak třeba při dálniční rychlosti a vlastně kdekoli by mohl mít fatální výsledek. Osobně bych si pak po zbytek života nechtěl nechat honit hlavou, jestli by to dopadlo jinak, kdybych měl duplicitní kontrolu k mému sledování okolí a zrcátek. Spoustě jidí taky jistě v minulosti přišlo zbytečné k jízdě nepužívat povoz, ale nahradit ho autem a stejně tak později mohl být zbytečný startér, když přece jde auto natočit klikou, .......3 body
-
2 body
-
Zkousel jsem vsechny dostupne navi a za me nejlepsi ma aktualne samotne auto. Ta aktualnost dat neni uplne spatna nakonec, chybi jen ted ty nove otevrene useky dalnic. Ma idelani zoom a 3D pohled, pri odboceni pekne nazoomuje pruhy atd, dopravni info je docela aktualni, mapy jsou celkove moc pekne. Z appky skody jde poslat do auta dopredu vyhledany cil. Mam telefon od Apple a u vsech krom vestavenych map applu nejdou v carplay navigacni pokyny na headup. Apple mapy nejsou uplne k zahozeni, ale strasne spatny je detail pri jizde na dalnici, kdy vidis asi 2km silnice. Celkem jeste funguje mit pusteny Waze (kvuli hlaseni prekazek a radaru na ceste) a samotnou navigaci od Skoda2 body
-
Format1 mám nějaké tři roky, odběr nevím, baterie původní, nikdy jsem kolem toho problém neřešil. Koukám, že už je i nějaký originál, ale to je teda cenovka simply never - https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/plasicka-kun/p/657054650A1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Měnil jsem silentbloky i na motoru. Nový silentblok byl výrazně méně gumový/měkký než původní, ale utržený nebyl. Výměna na motoru je poměrně jednoduchá. Motor jsem zespodu podepřel heverem a mírně přizvedl. Celá výměna trvala přibližně 30 minut. U převodovky to bylo složitější. Opět jsem převodovku podepřel a mírně přizvedl. Musel jsem demontovat baterii i její držák. Kromě toho překážel plastový okap, ve kterém vede kabelový svazek. Ten jsem uvolnil a lehce odsunul stranou, abych se dostal ke šroubům, které drží silentblok. Přístup ke šroubům byl poměrně komplikovaný, a celá výměna tak trvala asi dvě hodiny. Jak už jsem zmínil, po demontáži jsem zjistil, že část silentbloku, která drží převodovku, byla zcela utržena od dílu upevněného na karoserii. Po výměně zmizely vibrace. Hlavním důvodem výměny silentbloků byla vůle při akceleraci a deceleraci a hluk/cvaknutí, který to doprovázel. Vůle v soustavě při akceleraci a deceleraci se po výměně zlepšila přibližně o 70 %. Silentbloky tedy splnily svůj účel, ale vůle zcela nezmizela. Myslím, že už se jedná o vůli přímo v převodovce. Na druhou stranu hluk/cvakání/mlácení/vibrace zmizelo úplně. Utahovací momenty jsem neřešil, dorval jsem to na na prasáka skoro krev, protože se to i hodně špatně povolovalo. Měnil jsem to v létě a od té doby jsem najel 20K km a zatím nic neupadlo a stále nic nemlátí. Jsem spokojen.1 bod
-
Škoda Modern Solid Nová Škoda Enyaq se vyznačuje výraznými tvary a čistými liniemi. Díky leskle černé masce Tech-Deck Face, výrazné prosvětlené masce, nápisu Škoda v odstínu Dark Chrome na kapotě a exkluzivní barvě zelená Olibo ztělesňuje designový jazyk značky Škoda Modern Solid. Nový Enyaq nabízí také širokou škálu kol z lehké slitiny o velikosti 19“ až 21“ a může se pochlubit vynikající aerodynamikou se součinitelem odporu vzduchu 0,245 u modelu Enyaq a 0,225 u modelu Enyaq Coupé. Maska Tech-Deck Face a Matrix-LED přední světlomety s novým, děleným uspořádáním Nová rodina Enyaq se hlásí k designovému jazyku Modern Solid, který v sobě spojuje robustnost, […] Článek Nová Škoda Enyaq se vyznačuje výraznými tvary a čistými liniemi. se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tady jsem těm co teď zrovna hledají jak postupovat když mu skočila hláška : “ Do dílny. Opusťte vůz v pozici P” sepsal jak postupovat když chcete opravovat a né jen přidávat díly. Jsou tu 2 varianty řešení. Nejjednodušší je vložit mezikonektor (5Q1713025R) a další spínač tento problém vyřeší. No pokud ovšem chcete vyřešit problém a ne ho jen obejít, čeká vás rozdělání středového panelu a demontáž celého voliče. Jedna varianta je vyměnit celý DSG volič (17000kč je nyní cena voliče s DPH) a nebo starý rozdělat a spínač si vyměnit. Cena spínače je zhruba 200kč jen je s tím holt troška práce. Přikládám fotky a zakroužkování lokace spínače uvnitř mého DSG voliče. Pro ty co se nebojí volič vyndat doporučuji po vyháknutí táhla z převodovky a vyndání závlačky z držáku táhla si dát za oko provázek aby jste nemuseli rozdělávat věci na motoru a volič si i s táhlem mohli do interiéru vtáhnout pro odjištění táhla z DSG voliče. Při zpětné demontáži vám provázek táhlo hezky navede/vtáhne a vše je jednodušší. Celá oprava ❗️❗️❗️a né jen přidání dalšího spínače zabere zhruba 2 hodiny.1 bod
-
Webasto u dieselu moc prospěšné, u benzínu podle mě vyhřívané sklo + volant stačí. Hlídání mrtvého úhlu bych dával povinně místo SOS a jiných blbostí. V HUD pochybuju, že to ukáže mapu. Šipky a vzdálenost k odbočení ano. Je to nice to have.1 bod
-
blikajúca dióda je normálna, keď máš aktívny alarm. čo sa týka displeja, ten sa aktivuje zakaždým, keď sa k autu priblížim s kľúčom na menej ako 3-4 metre. Ak ti displej svieti, aj keď nemáš kľúč nablízku, tak asi najskôr servis1 bod
-
Zdravím, mám pro vás malý update. Od září 2024 mám nové auto a aktuálně mám najeto 13 tisíc kilometrů. Musím uznat, že na to, jak je motor živý a výkonný, je spotřeba opravdu slušná. Při jízdě podle předpisů se dokážu dostat na 6,4 l/100 km. Při svižnější jízdě a občasném „blbnutí“ jsou údaje následující: Od načerpání 406 km průměrná spotřeba 7.3l na 100 km Velmi mě těší, že motor zatím vůbec nežere olej. Kodiaq po faceliftu už měl po 13 tisících kilometrech dolito snad dvakrát po litru oleje. Díky této zkušenosti mám jasno – už jedině benzín. Ta tichost a kultivovanost jízdy je naprosto fascinující. 😊1 bod
-
Tak se taky přidám. Mrtvý úhel za mě ne. Celoživotně jsem zvyklý sledovat zrcátka a je to zbytečnost. Navíc mi levé zrcátko občas zabliká zbytečně. Nepravidelně. Takže v servisu nic nenašli a nemohli nic opravit. Nemohu jim to zazlívat. Ostatní ano. A argumenty? Zazněly, tak dodám k tomu head-up displeji. Ukazování omezení rychlosti. Potřebuji brýle na čtení. Na palubce s tím mám hlavně za tmy trochu problém. Na Head-up to přečtu bez problému, je to dostatečně velké.-1 bodů