Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/17/25 ve všech sekcích
-
tohle uz jsou jenom hospodsky kecy specialne problém “kaplicka” - jako ridic to nevnimas, a po prvnich peti minutach vlastne vubec ani nevis, jak to tam je. umely problem lidi, co si musi kopnout. ad interier - dovolil bych si s tou “levnosti” nesouhlasit. urcite levne nevypada, a zatim kazdy, kdo se vezl, byl unesen tim, jak dobre a kvalitne to vypada.4 body
-
A ty sis to neprosel nez sis auto koupil ? Ze ti vadi veci ohledne designu atd? Moc tomu nerozumim. (Jde mi o tu kaplicku kterou tak strasne rad komentujes uz od recenzi na youtube)2 body
-
Tak nakonec byl problem v zarovkach.. V aute praskly obe najednou a nebylo to na nich poznat. Zkusil jsem dat novou, nahradni, jeste zabalenou a ta byla taky nefunkcni.. Kdyz prijela manzelka domu druhym autem, tak jsem prendal zarovky z nej a auto svitilo.. Tak nejak me nenapadlo, ze trefim tri nefunkci zarovky po sobe. Uz vymeneno, zitra razim pro nove zarovky 😁.1 bod
-
Musím tě zklamat. S4 má zamknutou jak motorovou tak DSG řídící jednotku. Čili chiptuning není možný. Aspoň do té doby než to někdo obejde....1 bod
-
Trochu jsem to tady uklidil a příspěvky, co sem nepatří, smazal nebo přesunul. Držte se prosím zadaného tématu. Řešit se tady bude jen bouchání podvozku.1 bod
-
Taky už čekám něco přes půlroku, kdy se to začně nějak hromadně řešit. Jen abych to trošku vyvážil, tak raději dodám, že jsem s autem spokojen. Žádná další závada. Co jezdím teď mírně podhuštěné R17, tak i tu práci s podvozkem už tolik neslyším. Až na ty bramborovací zvuky odvádí výbornou práci. Dokonce jsem si řikal jestli náhodou neproběhla nějaká vzdálena aktualizace SW. Ono se to objevuje jen na specifických nerovnostech a v nízkých rychlostech (v Praze bohužel dost časté). Nic co by mě nutilo se toho auta rychle zbavovat.1 bod
-
Typický problém, keď jedna ruka nevie, čo robí druhá – tím vývojárov softvéru a správcov aplikácie nekomunikuje so servismi, ktoré zbytočne plytvajú prostriedkami a časom na diagnostiku neexistujúcej závady, ktorú ani nemôžu opraviť. V Škodovke by mali v prvom rade zlepšiť internú komunikáciu medzi oddeleniami, pretože ak riešenie takéhoto banálneho problému trvá celý mesiac (najmä keď samotné ovládanie cez plánovanie funguje normálne), vrhá to zlý tieň na ich platené predplatné za používanie tejto služby.1 bod
-
Ano za me taky skrytá zavada. A je to závada s kterou mela škodovka problem uz i v roce 2016. Stejne se to bude muset medializovat aby stim neco zacli delat bouzel. V servisech neví co stim maji delat dneska to nahraju a budu to dal resit1 bod
-
Ahoj, airbag nemusíš odpojovat od konektoru, stačí ho odsunout stranou. Povolíš 3 šrouby (torx 27), vem si delší páku, jde to docela ztuha. Uvidíš je mezi spodní částí krytu sloupku řízení a palubkou. Musíš mít i dlouhý nástavec. Video je třeba tady: https://youtu.be/zKnRkA4W0Ns?si=4TStXD1H4oDDRV2k1 bod
-
IMG_4376.mov Ahoj, mám oct ll, motor bxe a stejný nájezd. Dělá mi to to samé, budou vymačkané hydroštely (zdvihátka ventilů). Oprava u mechanika cca 5tis. Doma, což bez znalostí nedoporučuji cca 3tis. Ty ceny jsou i z vačkou která často bývá taky požkozená, bez ní by to bylo cca 3,5tis a 1,5tis.1 bod
-
Mám 1.5 tsi liftback a motor mi stačí aj keď ideme plne naložené auto - 2x dospelý + 2 deti + plný kufor. Na nejaké závody na okreskách to nieje, ale na to toto auto nieje určené. Na dialnici konštantne 140-150 kopec nekopec. S manuálom by to bolo možno nepríjemnejšie, ale automat si podradí kam je treba a motor má pre mňa výkonu dosť. Samozrejme záleží aj od šoféra, ja sa pretekať na okreskách nepotrebujem a keď sa ide ďaleko tak je to po dialnici a tam to nemá problém.1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/O7BQRTTQ#B_BE5oFda10d_Fl1IJGwMA1 bod
-
Tomus: píšeš o neznalosti jízdy s vozejkem. Nevidím důvod proč po dálnici nejet 130 i s vozejkem pokud to okolností dovolí. ( Samo když nechumelí, nevezeš na něm dynosauří sochu.....) To že někdo naloží vozejk bordelem a letí s ním 130 a nemá to zajištěný je druhá věc. Navíc na okreskách 130 nepoletíš a na dálnici trefit srnku je jedno jestli máš vozejk nebo ne. Ale to už je OT.1 bod
-
1 bod
-
Pročetl jsem většinu vláken o čiptuningu na českým internetu, a jediný tři chipy, co bych byl ochotnej riskovat, jsou: -Motorpower (komentuje rozumně a jeho příspěvky dávají smysl, navíc, pokud jsi ochotnej mu věřit, mu jezdí po čipu několik sanitek řádově statisíce km, což mi přijde jako slušnej důkaz spolehlivosti) -TDIFun -APR - jestli to správně chápu, je to zahraniční firma co jen poskytuje soft (kterej by měl být kvalitní), ale nahrávají ho jiní, a jsme zase u té důvěry. Jinak musíš počítat se zvýšenou zátěží na celej pohonnej řetězec, takže to chce zkrátit intervaly oleje a filtrů, počítat že může dřív odcházet spojka, nebo cokoliv jinýho...1 bod
-
Tak se mi to po 65tis km už taky ulomilo. To ulomený čuro zůstalo uvnitř víka, byla tam jen ta gumová průchodka tak jsem koupil novou průchodku (22kč) s ventilem (440kč) ale bojím se že se to znovu po čase ulomí tak jsem to vyřešil opravou starého ulomeného ventilu. Jelikož mám doma soustruh vytočil jsem to čuro z mosazi a na druhou stranu vyřízl závit M6x0,75. Stejný závit jsem vyřízl do ventilu, přesně se tam hodí. Teď nemusím mít strach že se mi to znovu ulomí a zapadne do víka. Akorát mi zůstal nový ventil.1 bod