Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/08/25 ve všech sekcích

  1. Zkus to nějak nafotit a mrknu na to.
    2 body
  2. Na fórech a na FB se pravidelně objevovalo mnoho stesků na to, jak blbě visí lanovody u Škodovek s konstrukcí zadní nápravy, pocházející z trojkového Golfu. Rapida nevyjímaje, ten je má taky někdy prověšené až hrůza. Řešilo se to i zde téměř od začátku výroby modelu, hlavně u Spacebacku to bylo donebe volající. @tom01 zapracoval na zakrytí lanovodů a vymyslel tuto variantu https://forum.skodahome.cz/topic/143528-lanovod-viditelně-visí/?do=findComment&comment=2669042 a inoivace byla https://forum.skodahome.cz/topic/143528-lanovod-viditelně-visí/?do=findComment&comment=2676804. Dalším levelem je zakrytí pouze z boku, odkud je visící lanovod nejvíce vidět. Protože mám určité možnosti v práci a možnost nechat dost věci vyrobit, doladili jsme společně s Tomem variantu, kterou vidíte na fotkách. Začalo to papírovou šablonou. Načež jsme zjistili, že liftback má aspoň částečný kryt levého lanovodu s číslem 6RA 825 206 A . A tak kutil Tom zase upravoval a dodělal si tento kryt i na Spaceback, i když bez tohoto držáku. A pak upravoval a upravoval až vznikla finální papírová šablona pro obě strany. Pak po oscanování šablon a úpravě tvarů pro různé varianty byla data převedena do DXFka. Ty naimportovány do 3D CADu a z nich vymodelovány čtyři varianty. Vlevo odshora: - Spaceback s dodělaným krytem levého lanovodu - liftback se sériovým krytem levého lanovodu - Spaceback bez krytu levého lanovodu Vpravo pak je společná varianta pro zakrytí pravého lanovodu, který visí na drátech v prostoru u všech variant zakrytí/nezakrytí levého lanovodu. Pak nastalo ladění tvaru, aby šly kryty vyrobit z 4mm plastu CNC řezáním a ohnutím za tepla. Opět test, zda upravený tvar bude sedět. No a pak jsem zadal výrobu vzorků. Dopadly na výbornou! U liftbacku bylo nutné trochu upravit tvar levého krytu, navazující na sériový kryt a u obou krytů pak lehce návaznost na patku nápravy, aby nikde nic nešponovalo. Uchycení na dráty závěsů dopadlo na výbornou. Trochu byl oříšek uchycení na patku držící nápravu, aby kryt byl uchycen pevně. Nakonec jsem našel řešení v podobě šroubu https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1z0860505l-sroub-m6x12-skoda-21748.html a matice M6 s límcem. Má to jen jednu vadu, na podvozku vše strašně rychle rezne..... Šroub po jedné zimě rezavý jak liška. Na liftbacku to ve finále vypadá takto. Na Spacebacku takto. Strašně blbě se to fotí v reálu na celém autě. Prostě teď tam žádný lanovod a mezera nad ním už vidět není....
    1 bod
  3. poslednu dobu som si vsimol ze fici toto ale popozeraj si recenzie. na fb v skupine pisali viaceri zE to je OK.
    1 bod
  4. Pokud nemáš adaptivní tlumiče, tak to žádná tragédie není, že to nemáš. Já volbu jízdního režimu mám a stejně to téměř nepoužívám. Po každém nastartování je nastaven režim normal. Rozdíly mezi režimy jsou minimální. Netrap se tím a užívej nové auto.
    1 bod
  5. ne jen ve Futuru v Ostrave :D. Taky jsem to tam videl ve stredu.
    1 bod
  6. Objednáno 20.1. a mělo by být vyrobeno do konce března (původní termín byl 25.4.)
    1 bod
  7. řešil jsem to nedávno.Pokud v TP není záznam o tažném,půjde max na jízdní kola
    1 bod
  8. @stanmar AQN43nXJ2vPKNFI1rq8YwfrIxirOopytd95b6ZHrCihZYcs446WZ1woS0xI2vGIq8Fi-C1_y2rD13zg0g_8SaEyQ.mp4
    1 bod
  9. Pozdravujem vsetkych, ako som uz pisal, mam prvu predanu Skoda Superb Combi 4 2.0 TDI 142Kw 4x4 L&K na SK na jar 2024, kupenu u predajcu v KE. Auto totalny srot, buchanie podvozku, dyskomfort, nefunkcny DCCPlus podvozok,hamba Skodovky... Predajca v KE samozrejme ruky prec... vraj som jediny co sa stazuje🙈... Kedze byvam v BB, prva reklamacia v Skoda Euromotor BB. Prva zarucna oprava 05/2024, vymena ulozenia tlmicov, vysledok 0% zlepsenie, metoda "pokus-omyl". Jazdim dalej v srote, komfort podobny Skoda Fabia s cca 300.000km, zufalstvo, vozidlo nechce nikto kupit, lebo uz som chcel nejake poriadne auto, ak tak jedine predaj s 30% zlavou a stratou po par mesiacoch kupy... Po opakovanej ostrej reklamacii aj na vedenie Skoda Auto, mi vola servisny/garancny technik Euromotor BB (super chlapik, ochotny, ustretovy...) v decembri 2024, ze sa Skoda rozhodla, ze spravi co sa da (individualny pristup). Auto posledne 4 dni v servise, udajne vymenili vsetko co sa dalo vramci celeho podvozku na komplet, hadam ostala len povodna karoseria🙂, nevedeli za 4 dni doladit software, nakoniec sa podarilo... Vysledok??? Nuz kedze som mal vsetky predosle generacie Skoda Superb 2.0 TDI 4x4 v plnej vybave, pre mna bola etalonom komfortu jazdy Skoda Superb 3. Po druhej kompletnej zarucnej oprave posledneho modelu (uz sa viac zrejme neda spravit, len vymenit cele auto za Mercedes so vzduchovym podvozkom) je vysledok v porovnani zo Skoda Superb Combi 3 takyto: komfort jazdy zlepseny o cca 80% zvukovy prejav (buchanie) zlepseny o cca 60%, stale pocut tlmene buchanie, hlavne od zadnej napravy... cize pokrok velky, ale stale nie uroven predoslej generacie... a urcite nie hodny ceny takejto skodovky za cca 63.000€... ale zlepsenie len vdaka ochotnemu servisnemu/garancnemu technikovi v Euromotor BB... nuz, ani neviem co by som kupil najblizsie z kombikov, BMW rad 5 Touring, Mercedes E combi, Audi A6 Avant, vsetko auta v porovnatelnej vybave o cca 25-30.000€ drahsie, vnutorny priestor mensi... akurat premiovky... dodatocny edit... akurat testujem vozidlo s kompletne vymenenym podvozkom v okoli Rohacov-Spalena Zapadne Tatry, cesty niektore rozbite, plne nanosov ladu, snehu, nerovnosti... auto ako keby sa "samo doladilo", komfort 100%, zvuky ziadne, normalne Ta laka soferovat po tych najvacsich nerovnostiach, lebo to ide super "zamatovo" ticho v rezime komfort, v individual s max.dorazom komfortu este lepsie, ozaj ako vzduchovy podvozok a to neprehanam... takto to malo byt na zaciatku pri kupe, ide este lepsie ako Skoda Superb Combi 3 👏🏻 servisu v BB
    1 bod
  10. Ahoj, mam superb LaK combi vyrobeno 02/2024. Dnes jsem si převzal auto ze servisu kde mi byly na záruku vyměněny všechny 4 tlumiče za inovované verze a konečně mam podvozek v pořádku, zmizelo 95% bouchání a bubnování, je to naozaj rozdíl. Vše řešeno přes pece o zákazníky přímo s výrobním závodem, jsem naprosto spokojen.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...