Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/24/25 ve všech sekcích

  1. Tak to je zaujímavé, mne to práve buchotá v malých rýchlostiach na nerovnostiach, kanáloch a podobne, štve ma to hlavne v meste. Na dialnici je to auto naopak úplne božské, tam nemám podvozku absolútne čo vytknúť.
    2 body
  2. Jak jsem psal kotouce origo a desky z Kodiaku RS
    1 bod
  3. Ahoj, ak máš pocit, že tlačidlo SET (na konci páčky) je zaseknuté a už tam necítiť to typické "kliknutie", tak máš rovnaký problém aký som riešil pred mesiacom. Kvôli zaseknutému tlačidlu páčka nonstop spamuje RJ príkazom SET, následne po pár minútach to systém vyhodnotí ako chybu a úplne deaktivuje ACC/Travel Assist. Niekedy vyhodí chybu "ACC error" a niekedy "ACC unavailable". Ja som to mal zaseknuté v takej polohe, že niekedy SET reagoval na najmenší dotyk alebo dokonca aj na bežné otrasy pri prechode cez nerovnosti. Takže reálne sa mi stávalo, že kým RJ nevypla úplne ACC, tak samovoľne sa mi zapínalo ACC a nešlo ani vypnúť páčkou == musel som na brzdu. Vypnúť to nešlo preto, lebo všetky funkcie páčky posielali SET do RJ (od seba, k sebe, hore, dole aj nastavenie odstupu robilo opakovane SET). Následne to vždy skončilo deaktiváciou ACC a úplnou nefunkčnosťou páčky. V servise ma najprv poslali domov s tým, že na diag nebola zistená žiadna chyba, že resetli a inicializovali ACC a malo by to byť ok. Moje hlásenie mechanického problému s páčkou najprv nebrali do úvahy. Asi štandardný postup, že hľadali chybu v SW pri úplne novom vozidle. Každopádne po hodine po prevzatí vozidla zo servisu som sa vrátil - tentokrát už s fotkami a videami. Ideálne natočiť na mobil a nahlas hovoriť vo videu čo sa deje a skúsiť nasimulovať poruchu. U mňa sa to vyriešilo výmenou páčky a odvtedy všetky funguje perfektne. Na náhradné diely som čakal takmer 4 týždne. ✏️ TLDR: mechanická porucha SET tlačidla páčky ACC, na druhý pokus vyreklamované pomocou videodôkazov, po výmene páčky všetko OK. ✅
    1 bod
  4. Tak já mám Exclusive SELECTION 2.0 TDI koupenou v ČR 02/2025 a akustický skla vepředu má, naopak dle mého názoru je hluk opravdu minimální, zkoušena i jízda v SRN při 160km/h a vůbec mi nepřipadlo díky odhlučnění, že jedu takhle rychle. Za mě s odhlučněním spokojenost. Akorát hned po koupi jsem měnil na záruku páčku adapt. tempomatu, ale to je známá vada u K2, dodavatel páčky má prý velkou zmetkovost. Za mě jinak s K2 max. spokojenost 👍
    1 bod
  5. S tím nemohu souhlasit, jezdil jsem 30tkm ročně a kotouče úplně zrezlé. Záruka se prý na to nevztahuje. Pěkná sviňárna.
    1 bod
  6. Ahoj, tak mám po výměně lišty ambientního osvětlení před spolujezdcem, vypadalo to jako by byla uprostřed mech. poškozená (popraskaná) ale svítila nakonec dále, jenže praskliny se objevovaly další a další, takže jsem to poreklamoval a ejhle, jedná se o známou vadu, ta tenká lišta praská asi vlivem teploty, takže nakonec výměna na záruku. Zkoušeli se mě nejprve dotazovat, zda jsem to třeba nečistil agresivním prostředkem apod., ale nakonec se ukázalo, že o vadě Škodovka ví....
    1 bod
  7. Pokud auto jezdí a normálně se brzdí, tak jsou ty zadní kotouče ok. Pokud auto stojí, jezdí se krátké trasy, malý nájezd, brzdí se hodně motorem, tak ty zadní vypadají takhle. Škodovka to umí vyřešit jinýma destičkama, je to myslím jiný výrobce a je tam plech. Ty mají jinou směs a je to výrazně lepší. Ale jak jsem v tomhle i jiných vláknech několikrát psal... Proč si brzdy necháváte dělat v autorizáku? Ano, taky tam jezdím, protože mám vždy auto v rozšířené záruce a chci aby tam šel origo olej do převodovky, origo díly a v případě problému u zásadních věcí aby výrobce platil. Tzn. převodovka, motor, haldex, možná tlumiče. Brzdy ale nemá smysl dělat v autorizáku. Na S3 206kW jsem dával Brembo Xtra komplet. Vyšlo to na 15 nebo 16 s prací? Vypadalo to dobře, brzdilo to lépe, reznutí žádné. To stejné jsem měl na O3. Předním jsem to z důvodu reznutí dával i na O2 FL. Teď mám Kodiaq RS TSI a čekají mě taky brzdy. Půjde tam zase Brembo Xtra nebo o trochu lepší řada od Zimmermannu. To je zase s prací za komplet 16-20. V autorizáku vyjde komplet na 28 nebo snad víc a stačí když prší a druhej den to vypadá jako auto z vrakáče.
    1 bod
  8. u tý drážky je určitě vada na materiálu brzdového obložení nebo kotouče, to by měli bez řečí vyměnit. Bez debat, ale oni debatují. Superb je dle mého názoru manažerský auto, pro firmy , kdy firmy neřeší ceny oprav , servisy, atd. a zaplatí vše co servisy řeknou a tak se taky chovají servisy k dalším vlastníkům takových aut.
    1 bod
  9. Muj nazor je, ze je to dano predevsim nevhodnou kombinaci materialu kotoucu a smesi desticek. Uz jsem to tu ve vlaknu zminoval. V ramci reklamaci na nasem SIII vymeneny brzdy vzadu 2x a vzdy to skoncilo po jedne/dvou zimach stejne jako ty na fotkach vyse. Naposledy jsem je uz menil sam a pouzil jsem levne kotouce a desky Valeo. A i po dvou zimach, kdy auto jezdi mene nez drive jsou zadni kotouce krasne leskle, brzdi po cele plose a hlavne, opravdu brzdi. Coz se u originalu nedalo rici. BTW: posledni puvodni demontovane kotouce jsem pres zimu nechal v krabici v nevytapene garazi. A kdyz jsem je na jare vezl do sberu, tak se z nich doslova loupaly platy rzi jako pernik. V metalurgii se nevyznam, ale laicky mi prijde ten material proste spatny.
    1 bod
  10. Vím, je to reakce na 2 roky starý příspěvek. ALE není to pravda. MQB má celohliníkový setup. Ramena mají plné puky z gumy. Celkově je řízení mnohem tužší a přesto tišší asi kvůli hliníkové nápravnici. Měnil jsem všechno zároveň, tak nemůžu přesně říct, co mělo jaký vliv.
    1 bod
  11. Ahoj. Tak problém vyřešen. Stačilo dodržet postup instalace. 😁😁
    1 bod
  12. Ahojte, chcel by som sa s vami podelit o skusenost s dorabkou kessy pre zadne dvere. nepojde o navod ale skor nejake tie postrehy. Dole prilozim nahodne fotky z montaze a video a aj PPT subor, kde som si ja pre seba spisal navod, cerpal som z videa na utube od humble mechanic kde to dorabal na golfe. vdaka patri aj @richi661 Zoznam veci: kessy klucky-su to tie iste co v predu, cisla 5G0 837 206Q a 5G0 837 205Q pripadne sikmacka alternativa kabelaz: treba sa dostat od klucky do bstlpika od zadnych dveri a potom od B stlpika predne dvere do kessy modulu terminaly: treba terminaly male a female do B stlpika, terminaly do klucky, terminaly do kessy modulu a ukostrovacie oko (cisla ked tak snad mam) konektory: treba len ak sa robi dverova cast, ktora nie je nutna a konektor pre klucku pasky, bindre, krimpovacie klieste, terminaly do zasoby, dutinky na nadpojenie kabelaze ***cela tato cast sa da zohnat na ali. ja som zohnal v zlave za 55 EUR a to komplet kabelaz a aj klucky! Konektor klucky ma 4 pozicie z toho jedna je uzemnenie. vodice bud tahat popri plechu dveri a neskor origo kabelazi do B stlpika alebo na plastovej vyplni dveri vyvrtat dieru, dat tam gromet a odtial potom tahat kable cez origo grommet zadnych dvier do B stlpika. Do B stlpika zadna cast sa zapajaju vsetky 4 vodice do B stplika predna cast sa tiez zapoja 4odkial sa pokracuje do kessy modulu ktory je pod priehradkou spolujazdca. tam uz idu iba 3 vodice kedze ukostrenie sa spravi na A stlpiku dole. Soferova strana to iste akurat ze po zapojeni B stplika prednej casti treba prahom tahat 4 vodice na spolujazdcovu stranu lebo aj tieto sa musia napojit na kessy modul a kostru. treba teda okrem ineho demontovat zadny sedak. kostra sofer a spolujazdec sa da spojit do jedneho oka. kablovka z ALI je komplet aj s dverovym nadpojenim, ktore ako som spominal sa moze vynechat. jediny problem je ze kostra je par CM kratka a tak isto vodice ktore sa tahaju od sofera k spolujazdcovi. staci vsak skratit nadbytocnu cast spolujazdca a tieto vodice nadpojit na sofera. kostry som spojil pri b stlpiku a ukostroval som uz len cez jeden vodic na A stlpiku. Na demontaz klucky treba vyrobit hacik alebo kupit speci naradie Odporucam zhodit aj repro vo dverach. povodne je nitovane rovno to treba ked tak odvrtat a dat tam nitovacie matice. Kabelaz od klucky treba spravne uchytit aby nezavadzala mechanizmu okna/skla. su tam rozne bowdeny cize nie je problem to uchytit Pri prevliekani kabelaze cez 2 gromety odporucam nezapaskovanu cast/zapaskovanu filc paskou to prepaskovat klasickou a streknut silikonovy sprej. vodice prichytit o tenky srobovak a spolocne to prepchat cez gromet. Kessy modul mal na mojom aute fakt kratku kabelaz a bol tam dost obmedzeny pristup. Je fajn si najpr overit fukcnost a teda zapojit len priamo klucku na kessy modul. treba vsak potom ratat ze bude treba terminaly vypichnut kvoli uprave dlzky. ak sa bude nadpajat/strihat tak mozu ostat Vysledna cena bola u mna lahko cez 100 EUR. Cena sa vsak odvyjahlavne od toho za aku cenu zozeniete klucky vo vasej farbe. Ako som vravel kabelazje na ali a daju sa kupit aj klucky a tie prestriekat. Celkovo mi to odhadom zabralo mozno 8/10 hodin rozdelene na 4 dni V pripade zaujmu o dorabku viem poskytnu viac detailov VID20250320153025.mp4 kessy montazny navod.pptx
    1 bod
  13. Včera serviska po 4 letech, najeto 35 tis.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...