Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/19/25 ve všech sekcích

  1. Zaplat si Erwin alebo staci obcas aj trochu hladania na fore
    3 body
  2. Mne rok trasie auto pri jazde, vymenene vsetko okrem brzd a prevodovky. Konecne sa prislo nato, ze brzdy robia taky bordel. Nechapem, bolo to v servise asi 20x, nasypalo sa cez 4000€ do auta zbytocne. Mal som original vpredu aj vzadu + vzadu tie drahe dosky. Maju este 50% materialu. Mozno to robi strmen neviem, ale ja som chcel predat auto, ze to bude difrencial v prevodovke... Ja osobne uz nedam na auto nic ine ako nejake lacne TRW a to som bol zastanca originalov. A menit pravidelne 2roky, to je shit ako shit.
    2 body
  3. @tom01 je to presne toto: https://a.aliexpress.com/_Ew385X0 operka se tam pouze nalepila, prislapl jsem ji zapreny o sedadlo nohou a vypada ze drzi jak pribita. Foto pokud nezapomenu udelam zitra.
    1 bod
  4. To je možné, spíš jsem předpokládal, že je tam nějaký systém vyhodnocení na základě počtu studených startů délky tras atd. Pokud je ten systém chytřejší a pracuje s parametry oleje jako takovými tak se rád nechám poučit. Proto jsem tam mimochodem psal, že olej je nový.
    1 bod
  5. Tlačítko je na středovém panelu hned u varovných světel.
    1 bod
  6. Věnujte se prosím jen motoru 2.0 TSI. Další příspěvky mimo téma budu mazat.
    1 bod
  7. Zbytečné téma, další případné dotazy prosím do toho existujícího. Tady zamykám.
    1 bod
  8. U TDI jen výjimečně, u nafty nedochází k ředění oleje jako u benzínu, čemuž jsou odolné i TSI motory evo2
    1 bod
  9. V individualu si mohu nastavit chování různých režimů motoru, podvozku atd. Chová se to spíš opačně, při prudkém povolení plachtí a při pomalém brzdí motorem. A samozřejmě podle provozu, omezení rychlosti atd.
    1 bod
  10. Projel jsem v květnu Nemecko,Rakousko,Itálii pouze na mapách ŠKODA. Vše bez zásadních problémů. Pouze v městě Lucca mi nenašlo číslo popisné . Jinak při občasné kontrole vestavných map s Google maps tyto navigovaly stejně. Souhlasily trasy, časy příjezdů a přepočítavaly se trasy dle aktuální dopravní situace. Jediná co mně vadilo,že v Itálii někdy nesouhlasily kruhové objezdy na kterém výjezdu sjet. Nevím ,zda-li se započítávaly do počtu i sjezdy ,které měly zákaz vjezdu.
    1 bod
  11. 1. Zla sekcia 2. Zly nazov temy 3. Je to bezne
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Pokud je v poloze Auto přepnuto natvrdo na dálkové, tak páčkou směrem k sobě přepnu na tlumené. Překvapilo mně, že pokud nejsou světla zapnuta přepínačem světel v poloze Auto, ale v pravé poloze, tak nefunguje automatické přepínání dálkové/tlumené. Myslel jsem, že to mám rozbité.
    1 bod
  14. Pokud se ovladač vlevo pod volantem přepne z polohy Auto do polohy potkávacích světel, automatika se deaktivuje a fungují světla postaru manuálně. Popřípadě FLA jde vypnout i v infotaimentu trvale. Dálkové se potom vypínají vždy protažením páčky k volantu.
    1 bod
  15. Objednany set pedalu a podlozek u Ali. Podlozka nohy je rovna s oboustrannou pasku. Z pedalu plynu je zevnitr obrousene logo Audi/VW, z brzdy zapomneli obrousit cislo dilu. vsechny casti jsou original koncern. cena asi 400kc za vse +-
    1 bod
  16. Stačí si poslechnout Vaculíka, který jasně říká, že v moderních vozech (konkrétně se vyjadřoval ke Škodě) je zcela zbytečné měnit olej dříve, než Vám řekne samo auto. To si samo olej průběžně proměřuje na základě Vaší jízdy a interval dle potřeby zkracuje. Nedůvěřivcům, kteří si myslí, že jde o zcela orientační hodnotu, to vymlouvat nebudu, ale trochu si o diagnostice vozidla něco každý přečtěme a pak posuzujme. Samozřejmě, pokud si někdo vozidlo pořídí s vidinou jeho provozování více jak 5 let, tak pro dobro duše se dá dřívější výměna chápat.
    1 bod
  17. Včera serviska po 4 letech, najeto 35 tis.
    1 bod
  18. Jsem totalne zklamany. 17 let jsem se staral o OII BMM 750.000km . Po tezkem rozhodovani jsem sel do SUP 4 L&K 2.0tdi. Zvuky co se linou z podvozku pri prejezdu sebemensi cary na silnici - koleje se nedaji ani popsat jsou jen tezko ubtakto draheho auta jen tezko uveritelne. Po par dnech jsem kontaktoval prodejce, ze chci odstoupit od smlouvy a auto vratit. Rekl mi ze to neni tak jednoduche , ze to budu muset vse dokszovat apod. Sklopil jsem hlavu a jezdil dal. Po 1500km mi to uz nedalo a napsal jsem prodejci oficialni stiznost na to mlaceni podvozku. Za 2 dny doslo vyjadreni ze skodovky, ze o problemu vi. Maji mi v servise zkontrolovat cisla serii tlumicu a vymenit je. Auta podle skodovky maji problemove tlumice do 06.2024 . Od 06.2024 je pry problem odstranen. Jenomze dal ve vyjadreni skody stalo, ze pokud se tlumice vymeni a problem se zcela neodstrani, maji mi namontovat starsi verzi tlumicu s jednim ventilem. Vazne opravdu zacinam uvazovat o pravnim zastupci a jit do sporu, protoze vyrobce a mozna i prodejce o problemu vedeli a zatajili mi to. Podle me je to opravneny duvod k odstoupeni od kupni smlouvy. Tato "prihoda" je definitivni konec se skodovkama. Takove zklamani jsem nikdy ve svem zivote nezazil.
    1 bod
  19. Hele ty, dobrá, tak teď teda jinak! Projížděj si aut kolik chceš třeba deset, ale moje auto si neprojel, tak tady laskavě neblej nesmysly! Moje auto žádné pazvuky v povozku nemá a ani nedělá! Zatím si 100% stojím! Tečka!
    -1 bodů
  20. Ja ich nechcem ani zadarmo uz. WinterContact TS860 - smejd po roku hluk TS870P - jedna sezona, 2ks na vyhodenie - hadzali do vysky Kupil som 4 nove TS870P - od vyroby 3ks zle - smejd Letne SportContact 7 - po sezone hluk, hadzali... Predtym Michelin Pilot Sport 4 - bez problemov Teraz GoodYear F1 Assymetric 6 - bez problemov U mna ta znacka skoncila.
    -1 bodů
  21. 2,0 nafta 110kW nyní mám najeto 21500km a servis ukazuje za 8500km, takže těch 30tis. drží zatím. Ale nejezdím kolem komína, spíše střední a delší trasy. Jinak jsem ten první olej nechal vyhodit v 15tis.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...