Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/10/25 ve všech sekcích
-
odpoviem si sam a pokojne sa moze vlakno premenovat na "Prerabka nabijania z predFL na FL" alebo nieco podobne Konkretne treba menit 3 veci: USBC jednotka nabijania vpredu 45W: OEM cislo je 657035700 priamo zo skodovky za 50 EUR, lacnejsie sa najst zatial neda. treba len prepinovat resp zamenit pozicie 2 vodicov a jemne zbrusit vycnelky na konektore pripadne si zaobstarat z ALI novy konektor. Tych 45W skutocne podporuje samozrejme na telefone netreba cakat taketo hodnoty lebo je to vsetko o komunikacii/protokoloch medzi jednotkou a telefonom kazdopadne da sa nabijat aj laptop. USBC jednotka nabijania vzadu 45W: OEM cislo je 3G5035718A kupovane z ALi za cca 13 EUR. Tiez bolo treba prepinovat konektor a samizda spravit este dodatocny jumper wire ktory by sa mal inak tahat z predu ale da sa to spravit aj inak. Taktiez zadne USBC nenabija stale tak ako predne cize pokial by to niekomu vadilo musel by tahat novy kabel od predu. Samozrejme tiez sa da nabijat laptop. Jednotka bezdrotoveho nabijania 15W s ventilatorom: OEM je 6VA035502 CN (aliexpress): 5CG980611 Cena OEM je momentalne okolo 170 a viac EUR a to sa bavime o bazarovom diely. Aliexpress verzia vyzera inak, zrejme dobija trochu pomalsie zas ale cena je 80-90 EUR. Co sa tyka zapojenia nepreraba sa nic je to prakticky plug and play. Jedine treba urezat kusok plastu kvoli ventilatoru ale to je robota na 5 minut cize predpokladam ze v stredovom tunely musi mat FL scala/kamiq plast trochu iny. Na golfe co som pozeral sa nemusi robit vobec nic a na Leone treba este vacsie upravy ako na scale. Treba si aj zaobstarat novu vložku pre chladenie od ventilatora 655858169C 9B9. Co sa tyka rychlosti nabijania je to rychlejsie ako stara 5W jednotka ale u mna na motorole s podporou 15W sa to pohybuje skor tak okolo 8W+. resp da sa urcite ratat ze 20min jazdy 10% nabitie. Telefon je samozrejme podstatne chladnejsi. Vetrak pocas jazdy nepocut. Inak pridete o antenu ktora z nejakeho zazracneho dovodu na tejto novej jednotke nie je aj ked miesto tam na to je. KAbel s antenou teda treba zaizolovat. Co sa tyka zhorsenia signalu je uplne minimalny, testoval som aj GPS aj 4G/5G aj rychlost stahovania a minimalne rozdiely, mozno ma ta antena vacsi vyznam v husto osidlenych mestach s vyskovymi budovami. Suma sumarum do 250 EUR sa da prerobit komplet nabijanie na FL verziu, Ak by nad tym niekto uvazoval, piste spravu, pomozem. nahodne fotky z dorabky:2 body
-
Apka v nové verzi se už hodně zlepšila, je to tak o 80% lepší, než co jsem zažíval dříve. Auto se v létě přes apku vychladit dá a je to velmi příjemné. Vytopit z baterie to také jde bez problémů, ale sežere to nějaké kilometry z dojezdu. Proto je lepší Webasto, ale není to životně nutné.1 bod
-
1 bod
-
Olej normy 508.00 (viskozity 0W20) je olej vyvíjený pro nejnovější emisní normy (aby měl motor minimální třecí odpor). Jeho předchůdcem byla norma 504.00 (viskozity 5w30 resp. 0W30). Domnívám se, že z hlediska mazacích vlastností zejména při vyšších teplotách by bylo vhodnější použít olej viskozity 5W30 nebo 0W30 za předpokladu, že to výrobce povoluje.1 bod
-
Není až tak podstatné, zda 0W20 nebo 5W30, ale to aby šlo o motorový olej Low SAPS. Možná lze akceptovat i Mid SAPS. Rozdíl při použití 0W20 nebo 5W30 bude na hranici chyby měření. Motorový olej je u části produkce ŠA definovaný pomocí štítku nalepeného na horním krytu chladičové stěny, tedy pod víkem motoru a to ve formátu VW 504.00 nebo VW 508.00.1 bod
-
Šílenost. Cokoliv chceš udělat, musíš koukat dolu, co mačkáš. Ani zadarmo bych to nechtěl.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
bud alergicky na co chces , ale hladaj radsej vo veciach rozum su to pojebane sestky srobiky ktore drzia dekel nic viac , vykrutia sa vibraciami aj to nie vsetky , niektore maju na sebe lep ine nie , keby ma kazdy onanovat nad takouto blbostou ako nad raketoplanom tak nedojdeme nikde ... som zvedavy ci aj na naprave a inde vymenis vsetko ako patri kedze v koncerne 80% skrutiek sa ma menit ... chora doba , chore postupy , len dokola vyrabat a minat suroviny1 bod
-
1,4 50kW (a i ta chcíplá 40 kW) je motor OHV, čili poslední evoluce motoru 1000 MB s krátkým řetězem. 16V je OHC/DOHC. Ostatně občas používám tyto seznamy: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_discontinued_Volkswagen_Group_petrol_engines#:~:text=OHV%2C engine displacement %26 engine configuration https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines1 bod
-
Ahoj. Tak jsem to nevydržel a vyrval ty molitany a dal tam ty plasty. Investice za 300 kč i s dopravou a vyzvednutím na poště. Molitany ve spodní části pěkně nacucaný... Práce i s pitím kávy a cigarety do 60ti minut. Instalace plastů jednoduchá. Přimáčknutí a zacvaknutí 5ti zobáčků nic víc. Stačí se držet těch plastových výstupků a trefit je do dírky....1 bod
-
Tak podle této fotky (i když s celoplastovou verzí) to k bočnímu plastu hezky napasovat jde. A ten koberec je víc viditelný kvůli absenci gumových koberců se zvýšeným okrajem, co jsou na ostatních fotkách. Proti modelům s touto opěrkou z výroby by měla být o něco níž, ale stejně nevidím důvod k takovým komentářům. V rámci možností se s tím @Dodi 15 popral pěkně a jeho řešení se mi líbí. Než se to tady víc rozjede, další diskuzi prosím jen k tématu a v mezích slušnosti.0 bodů
-
funguje pouze přes ABS, škodovka celkově nemá v kolech žádné snímače jako třeba u HyundaI. P.S.-omlouvám se za mylnou odpověd, že škodovka nemá snímače, každopádně jsme u Kamiqa a tam je to přes ABS.-2 bodů