Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/25 ve všech sekcích

  1. Práveže chovanie bude vcelku rozdielne v jednej zásadnej veci, superb 4 je mild hybrid so 48V systémom. Síce mám tento systém v Octavii, ale za seba môžem povedat, že jeho vplyv cítiť dosť podstatne hlavne pri nízkych otáčkach a rozbehoch. Takže veľmi by som neporovnaval S4 a S3, hoc sa to nezdá, ale je to iná technika.
    3 body
  2. ano , a na vsetkych scalach co sa prehrievali a mali okolo 200tis km to bolo vzdy este horsie zrejme kvoli tym milionom plastov okolo co vsetek bordel dostavaju tam kde ma byt bezne mas auta kde je klima chladic rozbity na carach - lamely doprehynane , medzi nim a vodnym bordel ako na fotkach a smerom dozadu k dalsiemu vodnemu o nieco menej tieto auta sa prehrievaju bezne , riesil som to aj na dvojrocnej OIV co mala 180tis km ... ak sa tam da pumpa bez clonky kludne v nahrade HEPU , a tri nove chladice NISSENS tak to funguje ok ... tie chladice moc zivotnost nemaju , klima na SK kde sa sype je malokedy 5 rokov , no a vodne vyzeraju takto , konkretne tu zacal po vymene rozvodu tiect vodny chladic , zrejme nejaka necistota co to drzala pokope pustila , podotykam ze v strede a zozadu ... stare auta tieto problemy mali sporadicky , je dost mozne aj kvoli tomu ze chladice boli viac dimenzovane v serii a aj kvoli aerodynamike kde nebolo milion plastov a nasavacov okolo nich ze do nich ide vsetek bordel niekde mam foto tej OIV ale neviem ho najst , ta bola raz tolko zahumusena a to bolo auto co jazdilo dialnice takze nema na to asi vplyv profil tras
    3 body
  3. aka strana ? toto je bordel medzi chladcmi klimy a vodnymi na 99% aut , polka plochy neprechodna , a to este tomu dodava svoje rozmrdany klimovy chladic ktory to brzdi este viac
    2 body
  4. zase budem za debila ale nemozem si pomoct... 180tis km a to je z tych cistejsich
    2 body
  5. Takhle jsem přišel o klima chladič na bývalé firemní OII, od té doby mám na obou autech (Scala a OII) nerezové síťky před chladiči, dával jsem i foto.
    1 bod
  6. na netu uz jsou studie jak si udelat vlastni parametrizaci, clovek samozrejme musi rozumet tomu co dela ale neni to az zas tak slozite. Myslim ze v tomhle pripade by ale oprava mela spocivat v necem jinem nez upravou parametrizace.
    1 bod
  7. Pánové, věnujte se laskavě danému problému, toto není sekce pro lamentování nad nepodařeným výrobkem.
    1 bod
  8. Zde se to resilo... Dodatečná montáž 13" displeje Enyaq na Octavia Mk4 - Škoda Octavia Mk4 (2020 > ) - BRISKODA
    1 bod
  9. Nemůže. Dýmovnice neprojde. Pokud měníš olej po 10.000 km, tak bys mezi výměnami dolil 20 l oleje (při spotřebě 0,2l/100km). Svíčky musíš mít celé plné popela. A katalyzátor i lambdy v háji. To je celé nějaká ptákovina.
    1 bod
  10. Tak tohle je naprosto učebnicová ukázka toho, jak ten motor co nejvice podtáčet a přitom být schopen ještě autem hýbat... 😕
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...