Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/19/25 ve všech sekcích

  1. Ok, takže myslím, že jsem to opravil. Vyndal jsem egr a vyčistil ho. Byl relativně zanesenej v částech, kde byla samotná klapka, ale otvor pro proudění vzduchu byl pořád dost velký. Čištění bylo převážně mechanicky šroubovákem, zubním kartáčkem,klasickým benzínem a hadrem jsem to dočistil. Nemyslím si, ale že to bylo přímo tím. Našel jsem totiž prasklou hadičku číslo 5 z vent. bloku do podtlakové nádoby. Takže předpokládám, že se egr neotvíral protože neměl jak, podtlak byl tatam. Musím ale říct, že ta ocelová trubka co se napojuje na egr zespoda, to byla doslova hotová lahoda ji nasadit nazpátek. Nakonec jsem ji musel ovinout drátem a přitáhnout si ji z pravé strany. Jeden šroubek se ztratil v motorovém prostoru, přístup na pytel, zručnost pokulhává... Sání by chtělo zřejmě taky vyčistit, ale nemám nové těsnění a přes týden musím jezdit, tak to asi oželím. Snad to vydrží 😀... Každopádně nyní test přes diagnostiku funguje jak má, takže si myslím, že opraveno. VID_20250719_110627.mp4 VID_20250719_114822.mp4
    1 bod
  2. Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou. Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.
    1 bod
  3. To, že tam není tlak, normální není. Máš tím snížený bod varu. Takže se to může ne odpařovat, ale nárazově to vyvře. Zkusil bych začít víčkem. Relativně levný a rychlý pokus.
    1 bod
  4. Pakliže nejste schopni si to najít v manuálu, kde je to podrobně popsané, tak ode mě nečekej konstruktivní odpověď 🙂 Skoda.pdf Skoda1.pdf
    1 bod
  5. Lidi jsou lini si o aute cokoliv precist nejlip abys jim to i predvedl jak a co najit 🙂
    -1 bodů
  6. kdyby se alespoň naučili ptát AI, ta by na to určitě odpověděla ...
    -1 bodů
  7. @lucky.jack i přes ten tón, Ti děkuji. Konečně konstruktivní odpověď 🙂 hele šel jsem sem pro pomoc, nepotřebuji číst halekání nadřazených nadsamců, co vedi úplně vše. Navíc jsem si na sebe upletl bič, že se ptám na auto někoho jinýho, a schytávám to tady jen proto, že si někdo pottrebuje za kazdou cenu neco dokazat. Tobě diky, ze i pres to vsechno, jsi me navedl. On mi totiž kolega rekl, ze manual samozřejmě má ale ze se tam nic nedocetl. Nikdy jsem tady problem s dotazy neměl, rad jsem take odpovidal i na dotazy , na které jsem ja znal a odpoved jsem vysypal z rukavu, a nemusel jsem polemizovat o tom, jak a co by ten co se pta, mohl udelat. Od toho je to tu forum a ne komentare pod clankem na novinkach. Jeste jednou dik.
    -1 bodů
  8. Ahoj, kamarád má Superb 4 LaK, a nemůžeme se nějak dobrat toho, jak se zobrazuje aktuální spotřeba. Všude jsou ikonky, které u sebe mají značku průměru. Ale nikde nemůžeme dohledat spotřebu aktuální. Jsme slepý nebo se to někde musí nastavovat? Díky za info.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...