Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/03/25 ve všech sekcích
-
asi bych se musel hodne snažit, nejsem zrovna atletické postavy a musel bych riskovat zašpinění oblečení a možná poškození svého nebo vedle stojícího, auta, nejhorší je dosednutibdobauta, když už si člověk myslí, OK jsem tam a šup... okolí žádné nebylo, zas takový exhibicionista nejsem, naopak, čekal jsem v jednom oripadě až lidi odejdou... souhlas s tím co píšeš, určitě je to jen o nastavení ve výrobě ...1 bod
-
1 bod
-
Taky si myslim skodovka z principu neumožnuje nic dalsiho do auta dodelat protoze ti chce prodat dalsi auto ale uteka ji dost penez tim ze tyto veci dodelavani neznackovy programatori...ale tim jak ten infoteiment a vse kolabuje a musi se furt prehravat uz nema smysl si zaplatit nejake funkce navic u nekoho jineho protoze dalsim opravnym balikem ti to smazu...1 bod
-
Takze bys nevlezl vubec do auta nebo jsi to pouzil jen pro okoli? Normalni otazka. Jelikoz i kdyz se na me nekdo nalepi normalne do auta vlezu. celemu tomuto 1.5-2.0-2.5 asistentovi nerozumim za me pokud je auto laurin tak ma vse a podle me tam zadny rozdil nebude ve vnitrnostech. Je to jen software co to umozni.. a odemkne.1 bod
-
1 bod
-
zobrazeni ve VC bude spis na urovni AA / CarPlay nez na urovni samotne aplikace. Ta jen pouziva framework prostredi a komunikaci s autem zajistuje zase jeho AA framework1 bod
-
Měnil jsem v MQ 200 za She'll a řekl bych jako originál. Přece taky to musí někdo pro ŠA vyrábět.1 bod
-
Takže vpodst. podobný způsob jako jsem vyimprovizoval já. Prstem jsem si dělal hrázku na spodku výpustního otvoru a pak v mžiku šrouboval zátku. Hladinu mám tak s jistotou nad spodkem výpustního otvoru 🙂. (Ostatní naše auta - F1 s 1,4MPI, O2 s 1,9TDI plněna co se vešlo pod sp. hranu výpustního šroubu, který je ale u těchto aut směrem dopředu a když je auto předkem na nájezdech, tak je skříň předovky jakoby zakloněná a dostanem tak taky o něco víc než, kdyby se plnilo na rovině. Píši toto vše v závorce, jen pro srovnání a dále nebudeme rozvíjet jiné převodovky než tu diskutovanou pro 1,0 TSI).1 bod
-
Vrzání loketní opěrky - návod Ahoj, pokud něho štve vrzajci loketka na sup 3, níže nechám jednoduchý návod a použitý materiál na odstranění této "nemoci supů" Použitý materiál: Těsnicí páska Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) Materiál pohlcující zvuk Comfortmat Ultrasoft 5 Postup: 1. Zvedneme loketketni opěrku. Pomocí plastových pacidel sundáme spodní plast loketky. Začínáme od předu 2. Nyní sundáme vrchní díl loketky, ten jde o něco hůř. Zdá začínáme od zadu. Po sundání spodního krytu vidíme vzadu dva plastové "háčky" a mezi těmito úchyty je plastový čtvereček (foto detailu). Rukou zatlacime na oba úchyty zároveň a snažíme se je držet zamacknute (odjištěne) a druhou ruku a plastovým páčidlem musíme odjistit po stranách západky (foto detailu). Až se vám to podaří začne se uvolňovat vrchní část opěrky. Postupujte pak od zadu opěrky do předu kdy jsou na konci dva háky a celý vrchní díl pak jen vysunute směrem do předu. Nyní máme odstrojenou komplet loketní opěrku viz foto. 3. Nyní si vystřihneme z tlumící pěny Comfortmat Ultrasoft 5 obdélník a vložíme ho na spodní díl viz foto. Já osobně sem ho nelepil aby se a tím nechalo manipulovat. Pokud ho nalepite, už to nikdy nesundate. Za mě lepší nechat bez lepení. 4. Teď vystřihneme z tlumící pěny Comfortmat Ultrasoft 5 obdélník a vložíme ho do vrchního dílu loketky viz foto. Pomocí těsnicí pásky Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) vytlumime kraje vrchního dílu. Tlumící pásku lepime v místech jak je sponkami přichycena kožený potah, tak aby nám nelezla ven. Lepime po celém obvodu (proužky) 5. Pokud máme oba díly připravené, přesuneme se zpět do auta. Pomocí těsnicí pásky Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) vytlumime kraje kostry loketní opěrky. Lepime kraje a přední hranu pouze. Na krajích doporucim vynechat kousek u západem aby vám šel pak lépe zacvaknout vrchní díl zpět na kostru (detail foto) 6. Od předu zahakneme vrchní díl loketky na kostru a postupně zamackavame. Až bude usazeno je dobré znovu promackat v místech zapadek oběma rukama jako když louskate ořechy, aby jste měli jistotou že všechny západky zapadly. Tím že se tlumil kraj to půjde hůře trochu, ale zacvaknout půjdou všechny. 7. Nyní nasadíme spodní plast na kostru. Opět začínáme od předu do zadu. Zacvakavame opatrně, zde jsou západky dlouhé tak ať si to nepolamete. Podle spary mezi vrchním a spodním dílem si zkontrolujte jestli jsou všechny západky dobře zacvakle. Hotovo Vím že se to zdá komplikované ale není. Člověk musí mít trochu trpělivosti aby si nedolamal úchyty při sundávání vrchního dílu. Nic víc Už jsem takhle dělal dva supy a loketka si už nevrzne 😉1 bod
-
A aké množstvo ti vytieklo starého oleja? Nikdy sa ti nepodarí vymeniť celú náplň cez otvory, 2,1L je nová kompletná náplň do čistej prevodovky.1 bod
-
Takto to ma scala s kamerou z vyroby function configuration rvc rear view low rvc,active no legal screen function configuration rvc rvc low black screen trunk open,activated function configuration rvc-rvc low black screen velocity threshold,activated function configuration rvc-rvc low failsafe,activated function configuration rvc-rvc low lid close delay time,8 s function configuration rvc-rvc low videofailure detection time,51 bod
-
nechci poučovat, ale píšeš to tak trochu zmateně a nepřehledně, co třeba udělat odrážky nebo alespoň odřádkovat odstavce... dále bych nezaměňoval IV a iV a 4... k tomu co píšeš ...denní nulováni jde na hlavní displeji, přijmout hovor lze na volantu, zařazeny stupeň to ukazuje jen u S a M, u D už asi dva roky, možná víc, žádná Škodovka neukazuje... (na co taky) za mě hlavní displej úplně v pohodě, holt máme každý jiné představy, za mě je tam co potřebuji, je to přehledné a stejně se dívám vesměs na headup displej... spíš jsem čekal nějaké věčně připomínky ke změnám pod volantem... tam je nejvíc změn ... na řazení jsem si kupodivu rychle zvyknu, jen občas hledám řadící páku na tunelu... vcelku rychle jsem se ale naučil i s pravou rukou na volantu jedním prstem přepínat z D na S, což používám zejména, když chci aby auto více podřazovalo... ovládání stěračů a ostřikovačů naprosto bez problémů, ovládání obou ostřikovačů za mne mnohem lépe funkční, jen občas bojují s třetí páčkou, která má trochu jiný sytém ovládání temponatu ... co mi trochu vadí, je ovládání el. sedadla, v S4 při nastavování sedadla, bederky nebo zapínání masáže na sedadle (to nejčastěji) štrejchám hodinkám o výplň dveří, což se mi v S3 nedělo ... úplně to sice nesouvisí s ovládáním vozidla, ale nejvíc mě při mé postavě potěšilo, že se mi do S4 nastupuje i z něj vystupuje mnohem lépe než u S3, a není to odsouvánim sedadla, to jsem měl dokódované i v S3...-1 bodů
-
To zní dost škodolibě, být spokojený z oslaňování nákladních aut 🤣 . Popravdě neřeším, ať si blikají, až přestanou jezdit jako hovada, budu na ně také brát ohledy... naštěstí se s tím něco dělá a všude možně se osazují zakazovaé značky. Co jsem se bavil s některými kamioňáky, blikají z plezíru na všechna LED světla... Nicméně k tématu, Matrixy v S4 mají dálniční režim, což je významný rozdil oproti S3, který tuto funkci neměl. Mimo jiné se jedná o zvýšený dosvit a šířka osvětlení, a to nejen podle rychlosti, ale i podle mapovych podkladů a GPS, kdy se světla přizpůsobují i před zatáčkami nebo výjezdy z měst či jen osvětlených míst (dálniční křižovatky, obzvlášť v zahraničí).-1 bodů