Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      9 422


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 131


  3. Clerfayt

    Clerfayt

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 932


  4. lumpo

    lumpo

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      821


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 29.5.2018 ve všech sekcích

  1. MY 2019 Informace o změnách a úpravách vybav a konfiguraci
    5 bodů
  2. MY 2019 Informace o změnách a úpravách výbav a konfiguraci.
    3 body
  3. Já trpím servisofóbií. Typický servisofobik.
    2 body
  4. CVT bude jezdit.. je vidět, že o tom víš hodně. Subaru super, ale tohle je jejich hodně slabá stránka i co do kvality ;-)
    1 bod
  5. @tomi737 bud v klidu, žádný problém..
    1 bod
  6. Já bych řekl že syntetika, polosyntetika a minérál je už několik let dávno pase. Třeba 10W-40 nemá s polosyntetikou nicspolečného, Respektive záleží pomocí jakých základových olejů je dosaženo požadované viskozity. Takže mezi 10W-40 najdeš jak minerální tak syntetické oleje. Držel bych se toho zda olej plní / neplní požadovanou normu výrobce a dál byych se v tom nevrtal.
    1 bod
  7. Samozřejmě.Není podstatné se dívat jestli 5W nebo 10W ale jestli olej splňuje normu udávanou k danému vozu.
    1 bod
  8. @Tragedie_v_JZD ... bez DPP telefonek, s DPP tlacitko na DPP
    1 bod
  9. vsechny benzinove motory, krome MPI a TGI, budou mit samozrejme GPF
    1 bod
  10. ... jen aby jsi pak netrpěl klaustrofóbií
    1 bod
  11. Pošlou ti auto do MB na expertizu, aby servis neriskoval, že ti zaplatí spojku. No na podzim to budeš mít v cajku [emoji23] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]
    1 bod
  12. @noaid chlape, přesně takto jsem si myslel, že by to mělo být..jak říkáš ta ostrá hrana by měla být návětrná..aspoň takto vypadaly ty filtry, které jsem měl v minulosti v ruce a které měly ty šipky směru proudění vzduchu..a i tak jsem nyní dal ten origo, který byl z výroby obráceně, ačkoliv v původní F3 byl u stejného filtru právě obrácen tou stranou s tou ostrou hranou, z toho soudím, že je to u toho origo filtru bez šipek asi opravdu jedno, nepředpokládám, že by byla z výroby u jednoho chyba a jelikož mi to zajímalo, tak jsem se zeptal přímo v Boleslavi a opravdu to jedno je viz odpověd : Vážený pane , pakliže na kabinovém filtru není z žádné boční strany šipka, která určuje proudění vzduchu, pak nezáleží na tom, kterou stranou ho tam vložíte. Dle přiložené fotografie žádnou šipku nevidím, ale je třeba překontrolovat zbylé strany, šipky nebývají vždy pouze na této. V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit. S pozdravem Petra Kramářová Informační linka ŠKODA AUTO 800 600 000 infoline@skoda-auto.cz
    1 bod
  13. Nebo musíš platit jako první, už dávno jsem vyrostl z toho, že budu platit jako poslední [emoji23]
    1 bod
  14. Po stížnostech vozíčkářů se australská vláda rozhodla modernizovat jednu z největších přírodních památek světa. Příští rok se dočkáme Velkého bezbariérového útesu.
    1 bod
  15. Neviem presne ako na Kodiaqu ale na Octavke uplne odtiahnuta panorama pri 80-90km/h je o dost tichsia nez v tej rychlosti otvorene okna, cca do 100 je to este akceptovatelne pak uz to huci viac, ale pridvihnutie je uplne v pohode aj nad 140km/h - suma sumar v meste pri mestskych rychlostiach aj na mestskych obchvatoch ju budes moct mat odklopenu a bude to tichsie nez otvorene okna..
    1 bod
  16. Ja mam DSG a aktualne najeto (za 15 dni) 1.300km, dneska treti tankovani (vzdy Verva 100). 1/3 D1, 1/3 okresky, 1/3 mesto Mereno tankovanim (do plna, do prvniho odpojeni pistole, tankovano na stejnem stojanu) 1. nadrz: 7.0l/100km 2. nadrz: 7.05l/100km Palubak ukazuje ø 7.2/100km
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...