Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      8 829


  2. milanxx

    milanxx

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 300


  3. Znedlob

    Znedlob

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      377


  4. fugas20

    fugas20

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      710


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 8.4.2019 ve všech sekcích

  1. V jiném tématu psal 1.2 TSI 66kw.
    1 bod
  2. Kluci proč nezkusíte ten chargeback - myslím, že tam je celkem reálná šance na úspěch. Objednali jste zboží na internetu, zboží jste platili kartou, zboží jste dostali jiné. Za zkoušku nic nedáte...
    1 bod
  3. Takže zdá se že to cukání je pryč. Včera cesta Jeseník - Opava, provoz celkem hustý ve městech, množství rozjezdů a vše na pohodu. Já se jen bojím zimy, ale to je daleko, radujme se. Ano byly náznaky cuknutí, ale nijak jsem to ani nepostřehl. . Až se žena vrátí z lázní tak uvidíme až se projede ona co řekne.Za mě tedy zdá se vyřešeno. Jsem zvědav jak dopadnou kolegové s karokem. Já mám od čtvrtečního updatu nalítáno cca.300km. Spotřeba +- stejná, při akceleraci rychle spotřeba leze nahoru a dolu se jí moc nechce. Jinak cesta zpět ve čtyřech lidech, dvě kola v kufru a plný kufr věcí a 5,8l/100km a průměr 55km/h. Jenom drobnost co jsem postřehl při předjíždění když člověk zadepne plyn tak několikrát se zdálo že to pocuklo v té akceleraci a zvedajících se otáčkách.
    1 bod
  4. Ondro, nerýpej pořád prosím tě, už je to trapný a ohraný P.s Táto, víru ztrácí kdo se bojí.!!???
    1 bod
  5. Děkuji za sraz, bylo tradičně fajn I počasí vyšlo A nějaké (tradiční) foto jídla Velký pozdrav posílám Komeťákům, nedojeli na sraz, tudíž si neužili super pokec a boží jídlo a ještě k tomu všemu prohrála jejich slavná Kometa, máte to ale smolný den
    1 bod
  6. Filtr je z přední stany motoru "dole vpravo" vedle kompresoru klimatizace. 1.2 TSI EA211 ho má myslím na stejném místě. Pohledej v kategorii 1.2 TSI (nebo možná v sekci pro Fábii III), je tam někde dílenská příručka a v ní výměna oleje pro 1.2 TSI EA211, u 1.0 TSI je to v podstatě to samé.
    1 bod
  7. Tu rychlost stanovuje kdo? Paušální "povolená" rychlost je nesmysl ze své podstaty. Bezpečná rychlost je pro každého jiná a jiná pro každou situaci. Dle mého skromného názoru jsou nejnebezpečnější řidiči ti, kteří slepě spoléhají na značky a řídí se "předpisy". Místo toho, aby rychlost přizpůsobovali povětrnostním podmínkám a provozu. Ne náhodou se pak tito dodržovači zpravidla odkopou v první krizové situaci, kdy naprosto nejsou schopni zareagovat, neumí brzdit, zmatkují a nedokážou sami vyřešit nestandardní úlohu. Sice jsou schopni jezdit podle tachometru, ale korunují to nejlépe denním svícením v mlze nebo za hustého deště. A pokud budeme mluvit o přistižených chudácích. Naprostá většina míst deklarovaných v rámci poslední policejní exhibice snesou jen jedno kriterium - dá se tam pohodlně a rcyhle změřit dostatek řidičů.
    1 bod
  8. A díval ses kde se měřilo? Bych tě chtěl vidět, jak dodržuješ všechny předpisy. To není možné. A nevím proč mi tady pořád podsouváš něco s překračováním nejvyšší dovolené rychlosti, o tom debata vůbec nebyla.
    1 bod
  9. Osnova: 1) úvodní řeči 2) potřebné díly 3) původní středový tunel 4) demontáž původního středového tunelu 5) demontáž původní ruční brzdy 6) montáž nové ruční brzdy 7) montáž vedení vzduchu do zadní části 8) montáž konstrukce loketní opěrky 9) osazení nového středového tunelu (jumbo boxu) 10) napínák ruční brzdy 11) osazení zadní ventilace a popelníku 12) poskládání přední části 13) fotografie hotové práce 14) video verze návodu v HD (http://www.youtube.com/watch?v=MKmDqAck5pM) 15) závěr 1) Vytvořil jsem pro Vás velmi podrobný návod montáže originální loketní opěrky s chlazeným jumbo boxem a výdechy ventilace na zadní sedala. Při montáži jsem vyměnil i ruční brzdu, což není potřeba, stačí jen sundat původní plastový návlek a dokoupit krátký návlek. 2) Potřebné díly: Já potřebné díly koupil bazaru za skvělou cenu 1700,- včetně poštovného a ruční brzdy s koženým návlekem. - loketní opěrka - veškeré potřebné šrouby - ruční brzda (nebo jen krátký návlek) - středový plastový „tunel“ - 1Z1 863 241 - zadní rámeček - 1Z0 857 289 - popelník zadní - 1Z0 857 961 - ofukovač - 1Z0 819 203 - vedení vzduchu - 1Z1 857 509 - vedení vzduchu - 1Z1 857 946 3) Pro připomenutí, přikládám fotografie původního středového tunelu. Je méně praktický, nevzhledný a bez přívodu ventilace na zadní sedadla. 4) Začneme demontáží původního středového tunelu: - šroubovákem se vycvakne plast okolo řadící páky (jde to snadno) - povolí se 2 šrouby držící popelník - popelník se vysune směrem k řadící páce a odpojí se konektor ze zadní strany - v místě kde byl popelník se povolí 2 šrouby držící bočnice. Dále se povolí 1 šroub na každé straně v dolní části bočnic. - povolí se 2 šrouby v místě připojení středového tunelu k palubní desce (skryté ze spodní strany, viz šipky ↑) - vytáhne se zadní popelník a povolí 2 šrouby pod ním - pod ruční brzdou se šroubovákem vycvakne ten malý plast, aby bylo možné přetáhnout celý středový tunel přes ruční brzdu. Odpojí se konektor zapalovače a od tlačítka zamykání/odemykání dveří. - porovnání středových tunelů 5) Demontáž ruční brzdy (není potřeba, stačí vyměnit návlek za krátký) - odpojí se konektor od signalizace zatažené ruční brzdy - povolí se napínák lanek - povolní se 3 šrouby, držící ruční brzdu 6) Montáž ruční brzdy - připevní se 3 šrouby, držící ruční brzdu - připevní se konektor od signalizace, zatažené ruční brzdy - nepřipevnil jsem ještě napínák lanek, protože s dotaženou ruční brzdou mi nešel nasadit nový středový tunel. S ruční brzdou zvedlou nahoru se nasazuje bez problému. Napínák lanek bez problému nasadíme později (viz návod). 7) Montáž vedení vzduchu - pod palubní deskou jsou průduchy zaslepené - záslepky se odstraní - na tohle místo se nasune první díl plastového vedení vzduchu 8) Montáž konstrukce loketní opěrky - umístí se na vyhrazené místo a připevní 4 šrouby 9) Osazení nového středového tunelu - jen se nahrubo nasadí na ruční brzdu, zapojí se konektor zapalovače a tlačítka odemykání/zamykání dveří. Mně nepasoval konektor od zapalovače. Naštěstí titan mi u jumbo boxu nechal i samici, takže jsem jen neprofesionálně spájel stejné dráty a vše funguje jak má (je mi jasný, že Vám se to líbit nebude) http://forum.octaviaclub.cz/public/style_emoticons/default/smile.gif - po zapojení konektorů se středový tunel umístí přesně na své místo 10) Napínák ruční brzdy - ze zadních sedadel se v otevřené zadní části středového tunelu nasadí napínák lanek ruční brzdy a dotáhne se podle potřeby. 11) Osazení zadní ventilace a popelníku - ze zadních sedadel se do otevřené zadní části osadí druhá část plastového vedení vzduchu. Na konci této části je plastovýzobáček, který se zacvakne do rámečku zadní části. - osadí se rámeček zadní části, zacvakne se zobáček a přišroubují 4 upevňovací šrouby - nasadí a zacvaknou se výdechy zadní ventilace - nasadí se zadní popelník. POZOR - na pravé straně se nasune drážka na plastový kolíček a na levé straně se jen zacvakne. Ať to tam bez hlavě nervete a neulomíte. 12) Poskládání přední části - stejný postup, jako při demontáži - přišroubují se 2 šrouby v připojení středového tunelu k palubní desce - osadí se bočníce a přišroubují 2 šrouby v místě popelníku a po stranách v dolní části - zapojí se konektor popelníku, který zasuneme zpět na své místo. Přišroubují se 2 šrouby v upevnění popelníku. - zacvakne se plast okolo řadící páky 13) Hotovo 14) Video verze návodu (sledujte v HD) http://www.youtube.com/watch?v=MKmDqAck5pM 15) Závěr Celkový čas překopání je cca 2 hodiny. Zvládne to i méně zručný člověk. Jediná komplikace byla nekompatibilita konektoru zapalovače. Je to jako skládačka. Snad Vám můj návod pomohl, nebo ulehčil rozhodování, zda se do toho pustit. Výsledek určitě stojí za to. Pokud jste z olomouckého kraje, mohu Vám s předěláním pomoci. Díky za pozornost. Martin G. Určitě se vyjádřete v komentářích. Názvosloví, chyby a popis můžeme společně doladit.
    1 bod
  10. Po návštěvě servisu 27.12. , opravný software bude k dispozici pro 1,5 tsi manuál bez opf druhé čtvrtletí 2019,Škoda o tom ví a bla,bla,bla…. . Auto tam měli celý den, koukal jsem se přes škoda connect(auto bylo zamčeno) a začali na tom dělat cca 16 hod v 18 hod volali že si mohu přijet.
    1 bod
  11. @elqbenzo Prosím používat, pokud možno, český jazyk. Ne všichni jsme sběhlí v cizích jazycích a navíc je to zejména pro naše uživatele. Nic na tom nemění ani fakt, že si to můžem přeložit. Dík
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...