Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. PetriCZECH

    PetriCZECH

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      421


  2. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      16 938


  3. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      7 288


  4. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      3 378


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 4.7.2020 ve všech sekcích

  1. Mně by jen zajímalo, kdo ve Škodovce dokáže dát dohromady výše uvedené citace. To musí být jistě zkušený člověk, který si je plně vědom, jaká situace panuje tady u nás v ČR. :-D :-D :-D Nejvíce mě štve, že často podobné názory razí ve firmách mladší lidi, než jsem já (r. v. 1986) , opravdu těm kecům a výplodům věří a s touto naivitou si myslí, že v poklidu dožijí důchod. Ale nejsou to jen mladší ročníky, než jsem já. Včera jsem měl tu čest poslouchat (já vím, je to neslušné, ale to člověku prostě nedá) místní oblastní zástupkyni Škody a co ta byla schopna na adresu zvýšení prodejů/objednávek aktuální O4 vypustit z pusy, to se mi nechtělo ani věřit. A vůbec jí nevadilo, že se v salonu pohybují zákazníci atd.
    3 body
  2. Zdravím pánové, ani jsem netušil, že z toho bude takový ohlas. Pár odpovědí na Vaše dotazy. Dle informací od člověka, který to dělal, jsou dva způsoby jak karbon vyčistit. 1. je demontáž hlavy a odstranění v chemické lázni. 2. VW o problému ví a má sadu určenou pro čištění, která obsahuje fixírku, která ventily otrýská nadrcenými slupkami ( jsou přesné velikosti). Ventily se nastaví do zavřené polohy, vyčistí se a následně vyfouká stlačeným vzduchem. V mém případě to čistili chemicky - sprejem na čištění škrtících klapek, protože tento přípravek nevlastní. VIF přidávám do soukromého auta, možná teď budu i do firemního - sice potom asi nemá smysl tankovat Shell V-power. Auto nepodtáčím spíš jezdím sportovně a podle toho co jsem si o tomhle problému přečetl a slyšel od servismanů tak to čeká každého majitele motorů TSI. Protože přes ventily a nejde vzduch + palivo ( které je čistí), ale jen vzduch + něco málo z výfuku z recirkulace a olejové páry z odvětrání skříně motoru, takže tyhle usazeniny čekají úplně každého). Jinak chladič vzduchu neměnili ten se pouze vyčistil - byl trochu mastný) a čistila se i škrtící klapka. A co se týče výkonu, chuti jít do otáček a tahu motoru před a potom - pánové to se absolutně nedá srovnat tak 30-40% lepší. (pokud teda nemáte k dispozici 2 auta) Pokud mám v textu nějaké nepřesné výrazy, tak sorry jsem elektrikář, ne automechanik :))) tohle jsem našel na youtube - není to reklama je tam toho hodně:
    2 body
  3. Ale ŠA není zavislá na českém trhu, což je tvrzení širší věrejnosti i lidí zde na fóru. Nechápu potom, proč měli potřebu dělat akci 125let na nový model Octavia a to hned v úvodu prodejů. A co se týče markeťáků, ti by měli otevřít oči, ve které zemi to vlastně žijou :-)). V případě, že bych bral 5tis €, rozhlédnul bych se po prémii a ne po Škodě.
    2 body
  4. Zdravím všechny, kteří jsou nešťastní ze závady cukání motoru 1,4TSI 110kW na "mém" firemním autě mám najeto 90.000 km, pravidelné výměny oleje Longlife, vzduch. filtru a olej. filtru po 15.000km, auto jezdí výhradně na Shell V-power 95, 70% dálnice 30% okrsky a město. Cca v 80tis km jsem si všiml ztráty výkonu a motor začal ve spektru otáček od 2000 - 3000 po přidání plynu cukat. Mám porovnání, protože mám doma to samé auto najeto cca 15tis km. V 90tis jsem chtěl v nejmenovaném autorizovaném ŠKODA autoservisu v Olomouci u Envelopy opravit tuto závadu. Technici ani mechanici si se závadou nevěděli rady, protože výpis chyb z řídící jednotky byl čistý. Nakonec vyměnili svíčky s výsledkem odstraněno, ale nebylo. Ze ŠKODA AUTO jim došlo doporučení na výměnu vstřikovacích ventilů za M+P 41.000,- s tím, že se bude továrna podílet 70% na kulanci. Opět se závada neodstranila a technici mi řekli, že to nebude motorem, ale mechanickou závadou a chtěli rozebrat převodovku a spojku s čímž jsme nesouhlasil a odvezl jsem si faktury za opravy cca za 15.000,- a neopravené auto. ( tyto pokusy jim trvaly asi 14dnů) Následně jsem navštívil AUTO Hlaváček v Olomouci Holici, kde závadu odstranili za 2 dny. Cukání bylo způsobeno zarezlým servem ovladače klapky turba - odstraněno promazáním. Snížení výkonu totálně zakarbonovanými sacími ventily a znečištěným chladičem stlačeného vzduchu - viz foto před a po vyčištění. Po vyčištění došlo k citelnému zvýšení výkonu a cukaní je minulostí. Tak vše hodně zdaru a pevné nervy s autorizovaným servisem - vše je jen o lidech
    1 bod
  5. Konecne spravny cisla : )
    1 bod
  6. Clint říkal, že za ty prachy si už Octavii nekoupí. Tak si koupil nový model.
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Červen se zadařil
    1 bod
  9. @PetriCZECH jj liftback se povedl, nejlépe kdyby tak byl s interiérem z Leonu tak tak bych byl nad míru spokojený?
    1 bod
  10. Dlouho bych čekal na požadovanou motorizaci + zklamání z palubovky, resp. ovládání auta a pak taky ta cena za vybavenější auto. Poprvé si pořizuju úplnou novotu, tak se mi nechce dlouho čekat (Octa3 byla půlroční predváděčka a Fabii3 vlastní drahá polovička)...ale stále platí, že zvenku se nová Octavia 4 liftback velice provedla a líbí se mi ?.
    1 bod
  11. CNG bude levnější minimálně do roku 2025, tak nevím, kde jste přišel na ten příští rok. Naopak, od příštího roku by CNG mohla mít např. i levnější dálniční známku. https://zdopravy.cz/dan-na-cng-do-aut-zdrazi-plynari-si-ale-vymohli-pokracovani-ulev-az-do-roku-2025-1739/
    1 bod
  12. Pri kupe ste setrili na naspravnom mieste,takze zostanete legalne na aute s tym,co ste si vy,alebo 1 majitel objednal.Ziadna legalna moznost momentalne uz nieje.Auto by sa tym stalo nesposobile,hlavne co sa emisii a spotreby tyka,co su dnes vazne sledovane kriteria. Nelegalne si tam samozrejme mozete zavesit cokolvek,ale s vedomim pripadnych nasledkov/STK,nehoda a poistne plnenie z nej suvisiace/ https://webapps.skoda-auto.sk/rozmery-pneumatik Toto platilo do do 30.8.2018,teraz este prisnejsie sledovane,ale aspon obraz,o co sa jedna.... Čo je Tyre Cluster?S príchodom emisnej normy EURO6 boli vo výrobnom závode ŠKODA zavedené takzvané "tyre clustre", ktoré určujú aké pneumatiky môžu byť na konkrétnom vozidle použité. Podľa základnej a príplatkovej výbavy vozidla bude v OEV vo VERZII konkrétneho vozidla zapísaný "tyre cluster", ktorý určuje použitie alternatívnych rozmerov pneumatík a diskov. Prosím venujte pozornosť nasledujúcim tabuľkám pre jednotlivé modely a tyre clustre, ktoré určujú aké alternatívne rozmery pneumatík a diskov budú zapísané pre dané vozidlo v OEV. Po vyrobení vozidla nebude možné zmeniť "tyre cluster", takže na vozidlo nebude možné použiť iný rozmer pneumatík a diskov okrem tých, ktoré sú uvedené v OEV a v COC.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...