Mám podobnou zkušenost (F3 combi 70kw, 2020, roční vůz, celoroční Dunlop patnáctky)
Karoserie začíná lehce vibrovat od 90 do 110km/h, jde to cítit hlavně přes sedačku a od podlahy.
Kola vyvážená ( 1 prý potřebovalo 30g, což prý není málo mi bylo řečeno) a geometrii jsem také udělal. Nic výrazně zatím nepomohlo.
Zkusím ještě nechat převážit někde jinde ve velkém pneuservisu. Auto má najeto 15k, tak uvidím co druhé vyvážení.
Nějakou dobu stálo, než jsem ho koupil, tak pneumatiky jsou na prvním místě v řešení. Poloosy, klouby a čepy to snad u nového auta nebudou. Stabilizační tyčky jsou na F3 prý každé 2 roky na vyměnu, ale nevím jestli by zrovna vibrace šli od nich....
Ve světě motorů psali, že F3 mají hodně měkce naladěný podvozek a přímo doporučovali příplatek za sportovní, který to z velké části řeší. Bohužel takové auto sehnat ojeté je nereálné dneska, byť to byl příplatek pár tisícikorun. Do budoucna plánuji 17ctky, které tohle zčásti vyřeší, byť komfort bude trochu horší.