Přejít na obsah

LeeCe

Uživatel
  • Počet příspěvků

    155
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení LeeCe

  1. ja mel vybrano kodiaq TDI140kw a odesel 140TSI, zdal se pruznejsi. Zalezi jestli novy. Pokud ano, tak rozdil porizovaci ceny tech dvou motoru byl cca 65tkc. Coz ja pri rozdilu cca 1.5l ve spotrebe projedu za 8-10 let. Kratke trasy= benzin. Chces vetsi ticho= benzin. Najedes vic a trapi te spotreba vem TDI (vzhledem k celkovym nakladum na auto je rozdil ve spotrebe minirotni). Dnes uz bych ,mozna bral i to slabsi TDI 110kw, ktere jezdi zadarmo. Ohledne spotreby projed sprintmonitor. 1.5tsi bych bral do Kodiaka, kdyby nejezdil plne nalozeny a chtel mit spotrebu jako TDI. Benzin je ale vic citlivy na jizdni styl.
  2. zdravim, ted jsem se objednaval na prohlidku 3 roky a mam 45tkm. predbezne servisni prohlidka 1500 vymena brzdovky 2000 vymena olej haldex 2000 tj. cca 5500 pokud bych chtel vymenit motorovy olej , tak dalsich 6t (pravdepodobne udelam i ten i kdyz byl meneny pred 15tkm) jedine co me trochu zarazilo je ta vymena brzdovky za 2000, cekal jsem o neco min a ted vidim i ze na fakture od @Karel Bůna je za brzdovku mene. Olej v DSG prevodovce bych resil az za ten rok tj. cca v 60t. Haldex menim dle manualu - kazde 3 roky. Pridali by jste jeste neco?
  3. Ja mam smartlink 3 roky a vyuzival jsem vestavenou navigaci + pres mobil s kabelem na displeji auta pro waze a google maps. V tech navigacich je ale hodne chyb. Pro android auto jsou mapy.cz hodne orezane a nejde tam zvetsovat a plocha je vyuzita neefektivne. Take v kombinaci navigace pres android auto + pustene spotify = restart radia co 30-40minut. Tak jsem koupil drzak mobilu do vydechu klimatizace a pouzivam mapy.cz jako navigaci. Take to ma vyhodu ze uvidis kdyz nekdo neco napise. V posledni dobe ale davam prednost tedy prednost mobilu pred smartlinkem a asi bych se bez neho obeesel. Ale obe reseni maji sve vyhody a nevyhody..
  4. LeeCe

    Spotřeba 1.5 TSI

    pridavam pro zajimavost spotrebu Kodiaq 2.0 TSI 4x4 cesty z Italie pres ČB (do Italie to nebylo takto po kupe). V dobe jizdy bohuzel zapocitana cca 3-4h prestavka na koupani. Dalnice 120km/h, jinde i 80km/h. 4 lidi, plny kufr. Vysledek 7.7l/100 je OK. pred rokem s kolem na strese stejna cesta 8.1l/100. U nas, kde neni tolik rychlostnich omezeni jako v A nebo I, se jede rychleji a spotreba by byla vyssi. Celkem najeto 40tkm, dlouhodoba 8.8 dle tankovani, spousta kratkych jizd nebo v kolonach po meste.
  5. mozna se to uz nekde zde vyskytlo, ale nebyla to tehdy jeste takto potvrzena zprava tj. pro jistotu https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/volkswagen-svolava-auta-kvuli-riziku-pozaru-dotkne-se-to-i-skodovek-40392374 nastesti mam vyroben driv.....
  6. jaky typ prevodovky to je DQ250, DQ380, DQ381 ? nebo vime vice info a vada se tyka vicero?
  7. LeeCe

    Dodací lhůta

    gratuluju k super RS TSI, tez si už nějakou dobu pohravam s myslenkou se chipem posunout na podobnu hodnotu u normalniho TSI (akorat DSG uz je trochu nahrane toho kroutaku), zatim mne trochu brzdi 5.leta zaruka
  8. pokud chces mit nizsi naklady na provoz, tak zůstan u manualu a zvol si to bez DCC. Ja sice mam automat a DCC, ale zatim verim, ze to taky vydrzi 10-15 let s rozumnýma nakladama na servis. Vetsi naklady jsou ztrata porizovaci hodnoty. To byl duvod proc jsem nesel do Volva XC60, X3, GLC. Mám zkušenosti s Volvo a Tuaregem, kde jsou naklady jinde.
  9. taky zaleží, na jak dlouho ta předvadecí jizda byla, běžně do 15 minut a kolikrat ve velkem provozu. Ja to bral poctive a zkoušel 2.0TDI 110kw manual a DSG, 2.0TDI 140kw DSG, 2.0TSI 140kw DSG. Kratce jsem mel moznost i na S, ale nebyl cas neco overit. Ted zpetne po dvou letech na 2.0TSI je mezi D a S tak velky rozdil v reakcich, ze by se tam vlezlo jeste jedno nebo dve pismena. tj. neverim, ze pokud bys mel klid vyzkouset S rezim na DSG, ze by jsi si stezoval na reakci. Ano jsou tam jeste specifika Kodiaku, kdy myslim pro 2.0TDI140kw je to na prvni 3 prevodove stupne vyrazne utlumeno a obecne se o tom hovori, ze do 130km/h neni mezi TDI 110kw a 140kw zadny rozdil. Ten se projevi výše. Ja jsem plne spokojen a TSI 140kw v S rezimu je pro mě raketa... Jedina vytka je v rezimu S po sundani nohy z plynu, tak pak je to takove uskakane to podrazovani. Pokud to clovek plati za svoje penize, tak akorat si musi rict kolik najezdi a jaky typ jizdy to je zda kratsi trasy nebo dalnice (benzin vs nafta)
  10. U mě hlasillo auto slabou baterku asi mesic. dnes definitivne klicek nefunkcni, jeste ze to bylo doma. Za mesic jsem nestihl kupit novou baterii (chtel jsem nejakou kvalitnejsi). I z tohoto duvodu jsem si poridil treti klicek/ personalizace. Mam tu verzi, kdy to po 15 minutach pokud se nehybe, prestava vysilat, tak to neco setri tj. baterka vydrzela dva roky a kousek
  11. LeeCe

    Škoda Enyaq

    Jo obvykle je neslušné ze zákazníků dělat betatestery, ale zde ani ta firma neprojeví vděk, ba naopak takové jednání urazí, když tam nechá člověk auto za cenu 4-5 fabií..... Zajiímavé by bylo vědět jestli i u ID4 má to řešení stejně "kvalitní". Mapové podklady měli neelektrické auto u VW stejné...
  12. LeeCe

    Facelift Kodiaq

    No ten konfigurator je ale dle mě určitě nejlepší na ktery jsem narazil, když jsem před 2 lety vybiral auto. Ve srovnani s VW, Audi, Toyota, Mitsubishi, ,.... Jen chvili trvalo, nez jsem pochopil ty ruzne nahrady a vzajemné blokace urcitych vybav... Jinak s tim zdrazenim skoda ztraci zakazniky exponencialne, hlavně domacnosti. Má štestí, že firmy jsou tak konzervativni, ale nekter menší to pri pristim sjednani smlouvy vezmou v potaz. Zvlaště když jim ted stoupaji náklady na energie a suroviny jak nerizena strela.
  13. LeeCe

    Karoq FL

    Ono opravdu ty světla jsou dost neesteticke až skoro nedodělané, tohle už by se stávat němělo.,, stačil by jeden trojuhelnik doplnit. Na SUV materskeho VW se to nestavá (T- rock,T cross, Taigo, nebo vetsi Tiguan pripadne ID x),. Ty světla hlavně vzadu, byly duvod proc jsem o nem neuvazoval. Ale design je individualni zalezitost a každy mame jine preference, ale zde to popularite Karoqu spise skodi.
  14. Ja se vrátil ze servisu kvuli tomu otevirani dveří, také vyměnili ridici jednotku i s antenama. Budu to ted sledovat a testovat, kdyz je virtualni pedal (easy entry) znovu aktivovany
  15. LeeCe

    Facelift Kodiaq

    hlavně u faceliftu měli udělat nový interier. Obavám se, že Škoda krutě zaspala. Hlavní deviza koncernu, byla že design tak rychle nezastará a mají lepší zpracování i po letech ve srovnání s konkurencí. Marně přemýšlím, co už jim z toho zbylo. Jak dříve se korejci učili a nakonec dohnali i předehnali většinu západních značek, tak byla na řadě Čína a i ta už je srovnatelná nebo brzo bude. Navíc cenově agresivní a to v dnešní těžké době je pro hodně lidí důležité. https://www.autoforum.cz/predstaveni/cinsky-souper-skody-kodiaq-boduje-na-prvnim-vyspelem-trhu-pri-jeho-cenach-se-neni-cemu-divit/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=632430&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=i4X4711DnHv-202110171550&dop_id=13930767
×
×
  • Vytvořit nový...