Ahojte. Co se týče zazimovani auta, tak dávat auto na špalky je zbytečné, stačí když ho někdo jednou za 10 dnů postrčí o půl metra dopředu a za dalších 10 dnů zas s ním cukne dozadu a pneu budou naprosto v pohodě, navíc se i ložiska kol trochu otočí. Já své auto také mám zazimované přes zimu, budou to cca. 4 měsíce (prosinec, leden, únor, březen) a na konci listopadu jsem v autě vyjel benzín tak, že mi maxidot ukazuje dojezd 0 km. Prostě je určitě lepší v nádrží mít jen úplné minimum a pak nalít plnou nového benzínu. Jinak baterku mám na udržovačce napětí... je nasvorkovaná rovnou na kontakty baterie a není potřeba jí odpojovat, tudíž je auto stále pod proudem a baterka je naprosto super. Už takhle stojí dva měsíce a baterka je jak nová. Jinak teda ještě kromě těchto věcí doporučuji auto komplet umýt, odmastit, navoskovat tvrdým voskem, ošetřit plasty a gumy silikonem, ošteřit motor. Já kromě těchto kroků jsem ještě kompletně umyl podvozek, ramena náprav, tlumiče...vyleštil a navoskoval vše. Hlinikova kola, brzdové třmeny také. Podběhy ošetřil sprejem na podvozek. Vyluxoval v autě, utŘel palubku a interier hadrem, podložil stěrače aby se gumičky nemačkali, otevřel kryt palivové nadrže aby nebyl ten čudlik stále zamáčknutý. A to že je auto odbržděné a vyřazené je samozřejmost. Pneu nafoukané na 3,2 atmosféry. No a jednou za cca. 5 dnů auto v garáži popostrčím, promáčknu spojku, zakvedlám šaltrpákou, pustím větráky na pul minuty na plno, rádio na chvilku, otevřu a zas zavřu všechny dveře a trochu pohoupu auto na tlumičích ať nezatuhnou. Nicméně už se těším až bude krásně a suché a čisté silnice ať mužu vyrazit!!!!!
btw. 220 000 Kč za neFL octavii se 100 000 km na hrbu mi přijde dost.