Přejít na obsah

DoubleG

Uživatel
  • Počet příspěvků

    158
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení DoubleG

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • One Year In
  • Reacting Well Vzácný
  • One Month Later
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

39

Popularita

  1. Zaujímavé zistenie. Ako dlho máš vodičský? S autom nemáš nič, je to štandardné správanie všetkých aut s manuálom. Ak sú nulové rýchlosti motora aj prevodovky, vieš to radiť napriamo bez spojky.
  2. DoubleG

    kluc-central

    Tam už by som hľadal chybu v cilindri alebo v zámku samotnom. Máš to auto od nova?
  3. DoubleG

    kluc-central

    Blbá otázka ale predsa, batéria v kľúči sa skúsila vymeniť?
  4. Práveže koncové polohy ti môžu fungovať, chyba môže byť v tých medzi polohách. Tá klapka z otvoreného stavu ide do polky dráhy do tzv. proti prievanového režimu a až následne pokračuje do úplne zatvoreného pri recirkulácií. Klapka tiež redukuje prúdenie napr. na diaľnici aby sa do interiéru netlačil vzduch pretlakom. Dokáže sa to práve seknút v polohe kedy neprepúšťa vzduch ani z vonku ani z vnútra interiéru. Osobne sa mi to stalo a prejavilo tak, že motor klímy tlačil vzduch na max výkon ale dnu išiel ozaj len slabý vánok. Problém bol potencimeter v motorčeku, ktorý mal prerušenú dráhu niekde uprostred. Zvyčajne môže byť len mazivom kontaminovaný, stačí ak bežec na poťaku stratí polohu a ona sa zastaví v tej polohe. A čo vraví inak diagnostika?
  5. Predpokladám, že je v aute Climatronic. Hľadaj klapku recirkulácie, označenie v71. Nájdeš o tom aj tu na fóre zmienku.
  6. Zabehni niekam alebo pozháňaj si VCDS, tie uni diagnostiky stoja za starú bačkoru v interpretovaní chýb.
  7. DoubleG

    PTC

    Systém kúrenia bude rovnaký, pasovať to bude. Škoda že ovládanie PTC už musí byť bastlenie, keďže ECU na TSI nevie ovládať topný člen podľa teploty a CAN PTC sa do tejto platformy nikdy namontovali.
  8. V akom časovom intervale to zaškube? Ide len chvíľkové zníženie otáčok a dorovnanie voľnobehu?
  9. To nebude panelom, keď je požiadavka prikúriť tak tam klapka ide na doraz, akonáhle dostane požiadavku zregulovať na medznú polohu a tú nechytí na poťaku, tak cestuje opäť na krajný doraz, čiže max chlad. Ak diagnostika ukazuje chybu klapky V68, tak tá chyba v nej bude.
  10. Štandardne nie. Bolo by potrebné nainštalovať toolbox do rádia a úpravou by to išlo zmeniť, ale toto už nebude práca pre každého.
  11. DoubleG

    Isofix

    To čo si ty poslal, sa dodatočne montuje na prednú spolujazdcovú sedačku a neexistuje kompatibilita s Rapidom. Štandard ako je písané, sú oka na zadných sedadlách.
  12. DoubleG

    Isofix

    Nič netreba dodatočne montovať, ten isofix tam je od výroby. V čalúnení sedačky sú štrbiny ktoré vedú k okam.
  13. Ono mohla nastať ešte jedna vec. Klapky klímy majú v sebe poťak, ktorý môže byť vydretý alebo znečistený. Tým pádom by fungovali iba koncové stupne (max teplo/max chladenie) a nevedelo by to regulovať v medzných hodnotách. Ale to by musela napovedať diagnostika lebo sama o sebe klíma neprezradí chybu. Ja som takto menil klapku recirkulácie na svojej 2015ke, ktorá sa dokázala zaseknúť v polohe kedy nevháňala vzduch do auta z vonku ani zvnútra interiéru. Po rozobratí a premeraní bol poťak uprostred dráhy prerušený.
×
×
  • Vytvořit nový...