Přejít na obsah

Malarkey

Uživatel
  • Počet příspěvků

    479
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

2548 zobrazení profilu

Oznámení Malarkey

  1. Mě zatékalo sametkou kolem dveří. Byla špatně nasazená. Tady bych ale spíš hádal otvor ventilace a nebo čelní sklo.
  2. Nepodařilo se nám dnes u Octavie 3 Facelift 1.4 TSI trumf nakodovat corner funkci, je to vůbec možné u téhle výbavy a pokud jsou full.led světla ? Nešel ani asistent rozjezdu do kopce.
  3. Malarkey

    koroze

    Dát to do nějaké slušné lakovny než to orezne víc. Zbrousí to a na lakují. Já v tom místě mám myslím z výroby folii 🤔.
  4. Tak jsem na tu podlahu také objednal, ale pouze antivibracni materiál. Naštěstí byla nejvyšší řada 2mm (SGM Onyx 2 Prime) ve slevě a má hodně dobrý parametry. Na to náhodim comfortmat VISION 6mm. Váží pouze 0.44kg/m². Už se mi na podlahu nechtěla dávat Integra a podobně. To by hmotnostně bylo tak 13x víc. S tím visionem se i mnohem lépe pracuje. Útlum má tedy zhruba poloviční 15db vs +- 30db, ale běžně se používá a z těch lehčích materiálu patří k tomu lepšímu. Ve výsledku mám onyx 3.5kg + VISION 0.5 kg = 4kg/m² VS D2 o hmotnosti 2.5 kg + Blockshot 4.2kg = 6.7kg/m². Na te ploše podlahy už počítám úsporu tak 10kg.
  5. Taková otázka, podlahu máš vytlumenou dost, je to znát ? Vypadá to jako brnkacka 😁. Možná koupím nové sedačky a to by byla unikátní příležitost se do toho pustit. Já teď přemýšlím jak něco nacpat do středového tunelu. Pocitově z místa od řadící páky a ručky jde dost hluku.
  6. Při jakých otáčkách si slyšel hluk a jak moc byl patrný ?
  7. Jj nevydrží dlouho. Je to jen detailer. Jde u něj spíše o ten lesk a finish po umytí, když už vosk máš. Já ho beru právě kvůli vzhledu. Je to jedno z jednoduchých řešení místo šamponu s voskem, jinak lépe určitě ochrání rychlý vosk.
  8. Šampón s voskem bude fungovat do prvního deště a to i v případě renomovaných značek. Mnohem lepší řešení co nestojí v podstatě žádnou práci navíc je rychlý vosk co nanesete rozprašovačem a nebo detailer např. Auto finesse Finale. Samozřejmě po umytí 🙂.
  9. Já dávám auto do servisu v úterý. Při brzdění motorem je slyšet hučení/drnčení které zmizí při přidání plynu. Začne to být slyšitelné nad 3500 otáček a stupňuje se to při jejich zvýšení. Není to nic hrozného, ale uvažuji o chipu a po něm bych na reklamaci nárok již určitě neměl.
  10. Jsem překvapený. Posledních 10-15 let se o radikální změně a chování společnosti vůči planetě dost mluví. Pořád mi vrtalo hlavou jak to chtějí udělat bez toho aby to nezruinovalo ekonomiku. Resp. já osobně vidím problém v enormní spotřebě všeho ... sám jsem marnotratný a kupuji si nové věci jen protože chci a můžu a staré vyhodím. To že mají koule zkusit to prosadit mě překvapilo, já čekal že těch posledních 100-150 let téhle planetky si ještě naplno užijeme 😁. Každopádně to pro všechny bude hodně tvrdá rána. Otázkou je jestli nic nedělat by brzy nebylo ještě horší ? Těžko říct. Já to nevím určitě. Co mě popravdě zaujalo ještě víc, že Čína má v plánu uhlíkovou neutralitu na rok 2060. Tzn. o 5 let po Evropě. Na Čínu hodně odvážné. Podle všeho to myslí opravdu vážně a chtějí být světový leader už naprosto ve všem. Čistě technologie budou teď generovat asi obrovský zisk a asi v tom vidí priložitost zvednout pruduktivitu práce a přerod z montovny na technologický gigant.
  11. Led denní svícení je snad standard i u halogenů po faceliftu ? Jestli chceš vyměnit světla na před FL, tak to nedělej. To denní svícení je tam vyřešené tím snad nejlevnějším způsobem a vypadá podle mě dost strašně, určitě se nevyplatí. Co dělá O3 po FL podle mě hezčí je nová kapota.
  12. Jak budeš dělat podlahu ? Strop a podlaha to jsou místa kam si netroufam 😁. To je potřeba vážně odstrojit celý interiér.
  13. A měla ta rozvážková firma nové Fabie 3 nebo ta byla Fabie 1/3 s HTP které ta firma utahala? Ještě bych věřil starému 1.2 TSI EA111, ale ta 1.0 TSI kromě karbonu v sání na nic vážného netrpí. Pokazit se může všechno. Zmetek ve výrobě se občas vyskytne na každé i spolehlivé součástce, ale ten motor podle všeho netrpí žádnou systémovou fatální závadou nebo selháváním některých komponent. Jen to chce aditivovany benzín, po 100 tisíců vyčistit sání/ventily a není problém. Po těch průserech co před 15-10 lety řešil VW s motory to poslední roky u benzínu i dieselu vypadá všechno docela obstojně, taková labutí píseň spalovacích motorů 😁.
  14. Když je vedro tak mi něco drncni někde z míst a sloupku u spolujezdce nebo palubovky a nebo tapce na dveřích v těch místech, ale od volantu to nejsem schopen rozklíčovat a když stojím na místě a jen že vším kroutim a mačkam tak nic 🤔😁. Každopádně je to jen když nejedu po hladkém asfaltu, takže se to dá vydržet.
  15. Škoda má středně tvrdý lak a zběžných značek patří mezi ty odolnější. Dřív měla prostě všechna auta zástěrky a menší pneumatiky. Já mám taky kapotu dojebanou, hlavně tenhle rok v každé obci kolem nás práce na silnici a litá toho mraky.
×
×
  • Vytvořit nový...