Únor 26, 201411 r Vzhľadom na to, že ja mám 77 kW (CBZB) verziu a na brzde mi bol nameraný normovaný výkon 76 kW, nepredpokladám, že by 63 kW (CBZA) verzia mali viac (maximálne +/- 1-2 kW), hlavne keď existuje ďalšia, o málo výkonnejšia verzia tohto motora v Pole ktorá má 66 kW (CBZC).
Únor 26, 201411 r Já teď "testuju" powerbox který oblbuje tlak turba. Musím říct že auto jede jak prase.. Mám záruku, zatím to nechci čipovat, ale vy co jste rozhodnutí, běžte do toho - myslím upravit mapy.. Pujdu za 3 roky možná k Motorpowerovi nebo ke svému dvornímu Moravia tuning.. Jako pro představu jsem koupil krabičku, ale uvidím jak dlouho s ní budu jezdit. Mám strach že lehne turbo. Jinak nárust fakt dobrý..
Únor 26, 201411 r Ještě pár dní s tím pojezdím ať nedělám závěry, ale jako poznat to je dost.. To bude tlak jak hovado asi.. Ale co se dělá přeprogramováním, stejně se zvedne mimo jiné i tlak ne? A krabička zkreslí hodnotu a dál je to jak? Z čeho si pak jednotka dopočítá poměr nebo reálný tlak, lambda nebo váha vzduchu nebo je tam ještě čidlo na sání? Protože jenom přidání vzduchu je k ničemu.
Únor 26, 201411 r Krabička ojebe signál pro ŘJ z tlakovýho čidla (jako by čidlo signalizovalo nižší tlak), regulace tak zabere pozdějc = z turba jde do spalovacích prostorů vyšší tlak = hustší vzduch než bez krabky, s větším váhovým množstvím kyslíku na jednotku objemu než před ojebem. Lambdasonda ve vejfucku načenichá zbytkovej nespotřebovanej kyslík, tlakový čidlo přes ojebávací škatulku hlásí do ŘJ "tlak OK", tak si oblbnutá ŘJ myslí, že je málo beneli - a přidá. Výsledkem je stav, podobnej "stavu před podložkou" - turbo tlakuje víc už v nižších točkách motoru, než by tlačilo podle programu určenýho továrním softem (a podložkou v regulaci)...
Únor 26, 201411 r Nejhorší je , že nemůžeš diagnostikovat skutečný tlak, a dle nezávislého měření dost přefukuje.
Únor 27, 201411 r Ani mně nepřipadne že tlačí už od nižších otáček, do 2 tis je to stejně o ničem, ale pakt to vystřelí a táhne až do omezovače. Tlak bude vysoký podle zvuku turba, je to slyšet dost.. O kolik se zvedá tlak? Tady je napsané že je nastaven na + 150mbar. Je tam ještě malý trimr na doladění, max 1 otáčku přidat a nebo až 2 otáčky ubrat. Mám přidáno necelé 0,5 otáčky od původního nastavení, pak už padá do nouzáku. Upraveno Únor 27, 201411 r od mx6
Únor 27, 201411 r To turbo potřebuje nějaký minimální otáčky, aby začalo tlačit = musí mít určitej minimální průtok plynu. Proto do určitejch toček motoru nezabírá - prostě jeho tlakovej příspěvek se v sání neprojeví. A ten pád do nouzáku znamená, že už má moc vzduchu a vstřikovače nestíhají navalit dost šťávy = indikuje tím "poruchu dodávky paliva", protože si ŘJ myslí podle signálu lambdy, že je přicpanej vstřikovač nebo podobná závada v dodávce beneli...
Únor 27, 201411 r Včera jsem se s tím hrál a teď to mám tak na max bych řekl.. Nevím kolik má turbo rezervu, to by musel říct nějaký mistr od řemesla. Chipováním se stejně taky určitě zvedá tlak turba u benzínu. Přece není možné jenom přidat palivo jako "prasácky" u nafty.. Určitě i Motorpower přidává tlak, pravda?
Únor 28, 201411 r Trochu jsem vás obešel a dnes nachipováno od motorpower. Musím poděkovat za super práci.A určitě doporučuji. ze začátku málem infarkt na obouch stranách, ale profík je prostě profík.
Únor 28, 201411 r Kolik měla tedy tvoje seriová 63ka? A na kolik jsi to nechal udělat? 2011-ty máš už asi po záruce, že jo?
Březen 1, 201411 r Na kolik kw sis to dal? Motorpower: dělate i chip kolem 77 kw misto 89 kw....bojim se že u těch 89 budu zachvilku měnit spojku a kdo vi co ještě...děkuji
Březen 1, 201411 r Ano, dělám i míň , ale je škoda nevyužít potenciál. Koukni na sérii, chceš přidat 5kw?? Fabia 1,2 TSI 63kw orig.pdf Fabia 1,2 TSI 63kw srovnání org úprava.pdf
Březen 1, 201411 r Ten druhej mi nejde...a co se tyče spojky a poloos neni tam pak nebezpeči brzke vyměny za nove?
Březen 1, 201411 r Mě jdou oba, výsledek pěkný, ale už bych se bál o dlouhodobou životnost nejen řetězu. I když se to vše dimenzuje s určitou bezpečností na vyšší výkon a krouťák.. těch 204 Nm už je to dost. Celkem by mě zajímalo jaký to bude mít vliv na spotřebu
Březen 1, 201411 r Toho řetězu se taky bojim...neni to dzkoušeny a nikdo nevi co to bude dělat s tim motorem
Březen 1, 201411 r jojo ten proklatý update tak už jsem najezdil 570km a to auto je jak na steroidech parádně se s tim předjíždí.Už žádně podřazování na 4st.Příští týden mě čeká dálnice,tak uvidíme jak bude pružný motor v rychlostech od 130km/h edit: jestli já měl 71kw místo 63kw, tak 77kw bude mít něco přes 85kw a těch +-8-10kw co by byla připradná úprava už motor nijak zásadně neohrozí.Já sem se toho fakt nebál ohledně životnosti motoru.Jediný strach jsem měl z provedení a případným grafem průběhu chipu. Určitě diametrálně odlišný přístup,zázemí a znalost v chiptuningu než autochip ,powertec a další.Podloženo osobní zkušeností.No teď už mam v ruce 4té chipované auto. Upraveno Březen 1, 201411 r od azriel
Březen 1, 201411 r Nechces hodit video jak to leti z nuly na sto? A co chod motoru nebo tak něco...nezměnilo se nic? Bojim se hlavně o ten řetěz no..jaka byla cena?
Březen 1, 201411 r no cena byla taková jaká byla dohodnuta zde na foru.Jestli s takovou cenovkou bude motorpower dál chipovat po zkušenosti semnou záleží na něm.Určitě podmínka je už přijet s verzí softu 9852 --- OPRAVENO !!! Video neni problém,ale to musíš zkusit sám.Jestli to máš blízko na okr KH,KOL,NYM,PO tak tě svezu a můžeme reálně porovnat někde na letišti. Chod motoru zkresluje řetěz,který mi budou preventivně měnit za cca 2tis km ,protože tam mam původní a už začíná cvakat.Takže mam chip a bude nový řetěz,tak se ukáže životnost řetězu v reálu a ne u zajetých a defakto vytahaných kusů. Upraveno Březen 1, 201411 r od azriel
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.