Pavel_R. Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 Ahoj, dneska jsem osadil do přítelky Fábky tunningová zadní světla (měla to zbouraný) a v AutoKelly měli za supr cenu pár těhle světel. Osadil jsem je (čekal jsem že na to neni co zkurvit)... zapnu světla k tomu blikačky a koncová problikávají (levá více), při brzdovkách na levé lechce žhne levá brzdovka a ta pod ní. Zapnutí mlhovek nerozsvítí nic. Propojení těhle světel se dělá jen nacvaknutím konektoru, kterej je na kabelu (není tam patice jako u originál světel). Původní světlomety šlapaly OK, ještě před výměnou... Nemáte s těmahle lampama někdo zkušenosti ??? Ještě nechápu jaká má být skladba od spodu: - dvouvláknovka je brzda a koncové, nad tím nevím co je, pak je blikačka, a poslední žárovka opět nevím. Poradíte ??? PN u Autokelly je: 40.16.T02 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_R. Vloženo 27. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 Tak jsem o kousek postoupil, uz vim ktera zarovka ma byt co porovnavanim s puvodnim svetlem. Prvni co jsem zjistil je ze je drat pro brzdove zapojenej na dvouvlaknovku. Svetla uz ted maji usporadani jak maji. Nicmene pokud strcim tu dvouvlaknovou tak stejne divne zhnou ostatni zarovky a na pristrojovce sviti kontrolka mlhovky. Jedine co me napada prohozene vlakno mlhovky a obrysovky, ale to nedava smysl... vlakno jako vlakno, melo by bejt jedno jestli to nebo to.... zkusim je prohodit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 Teď úplně přesně nevím,ale myslím že to má být takto,odspodu: obrysová + mlhovky,nad nima blinkr + zpátečka a úplně nahoře je brzda. Ale fakt teď typuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 Máš to blbě zapojený - dolní dvouvlákno 15/21W je obrysová/brzdová, úplně nahoře by měla být 21W zadní mlhová. A jestli se Ti to rozsvěcuje blbě (žhnou 2 vlákna najednou), tak tam nejspíš máš blbě připojenou kostru - nebo ji tam pro jistotu vůbec nemáš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_R. Vloženo 27. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 Když koukneš na ten obrázek toho světla tak: nahoře je mlhovka pak je oranžová blinkr pod ní couvačka dolní je brzda a obrysové ??? já že na origo svítí brzda v horním. Skutečně má být mlhovka na tom dvouvláknu ????? Co se týče kostry, do konektoru je jen jedna kostra a směrem k žárovkám je to rozbočené (originál z výroby) takže myslíš, že je jen blbej dotek ?? .... ale jo máš pravdu je to kostrou, huráá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 Ono je víceméně jedno, jestli svítí mlhovka nahoře nebo dole a brzda opačně - důležitý je, že jak brzda, tak zadní mlha mají předepsanej výkon 21W na vlákno a že nejsou umístěný hned vedle sebe, aby nesplývaly. Obrysovka může být ve společné pozici jak s mlhou, tak s brzdou - tam to nevadí. Felina to má taky tak. Kolega z práce si takhle jednou v kalupu vyměnil žárovku ve skupinovce u feliny - a místo dvouvláknovky 12V 15/21W si tam šoupnul jednovlákno 21W - a pak se divil, že mu při šlápnutí na brzdu píská "policajt" rozsvícených světel a žhnou mu přední světla... Bodejť, když si spodkem jednovláknovky vyzkratoval ty plíšky, který normálně přiléhají na vývody dvou vláken - obrysovky a brzdovky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_R. Vloženo 28. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 Tak to bylo v konektoru na pinu. Kablik kostry byl chycen k pinu jen za izolace, dratek nidke.. Rozlozeni svetel jsem nechal jak to bylo od nich zapojeny - horni cervenej reflektor je mlha, pod ni blinkr, pak zpatecka a dole brzda a obrysove. Jen v jedne patici byl pootocenej vnitrek (patky na vlakno) tekze na silnejsi vlakno byl obrys a brzda byla na slabsim. Jeste jsem musel protahnout kablik na pravou mlhovku, fabka to tam v originale nema na konektoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 no jak to tak popisuješ, ty světla DoDo (DodělejDoma), tak mi to přijde ala made in China Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 světla mám taky sice ne s kelly ale od kámoše, zapojený jsou tak jak origo, předělal jsem sám a neměl jsem probém, je opravdu důležité aby mlha a brzda svítili jasněji než zbytek tedy 21W jinak ještě musíš dodržet barvu světla to je ti asi jasný. Jo a pozor koukni co to má za homologační značku protože tydle světla jsou homologovaný pro polsko a né na naše cesty a jestli natrfíš na štouravého policistu můžou bejt problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 (editace) ... Jo a pozor koukni co to má za homologační značku protože tydle světla jsou homologovaný pro polsko a né na naše cesty a jestli natrfíš na štouravého policistu můžou bejt problémy V tomhle mám za to, že pokud nese nějaký světlo homologačku pro nějaký stát Evropy, měla by ta homologace být uznávaná taky celoevropsky - minimálně v rámci EU - a v tom jsme jak my, tak Pšonci... Stejně tak musí celá Evropa uznávat český nebo německý homologační značky. Písmeno E v kroužku s číslem je jen označení, která země homologaci udělala, ne pro kterou zemi homologace výhradně platí. Editováno: 28. Květen 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_R. Vloženo 30. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2011 No chtel jsem usetrit. Tyhle tuningy byly oba za cenu jednoho origo..... Jinak, jsem koukal do DP a je to tam takto: Takze budu buset přeházet piny, protože ty tuningáče mají mlhu nahoře a brzda je na dvouvláknu (to výkonnější vlákno) s obrysem. (jak to máte vy ?) Ale to je chvilka, přehodim a kápnu tam tavicí hmotu, horší je že teď jsem zjistil, že přítelce nafachá ani třetí brzdové, achjo, nevím z který strany začít bez velké námahy.... zase si pojedu půjčit měřák. A to mě čeká ještě ten šílenej nárazník a LZ dveře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jou222 Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Zdravím, taky jsem si teď koupil ty světla, chci se zeptat Pavla jestli to přehodil a jestli mu to jede? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Ten ti to neřekne, když byl naposled online 2.července 2012 - 15:49 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jou222 Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 Asi neodpoví :/ A někdo jiný kdo si to předělal, prosím o radu, jak to udělal, jestli přehazoval kabliky na přivodu na konektor nebo jak. Jsem v tomhle trochu mimo ´, takže by se mi rada hodila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2012 A proč bys to přehazoval? Pavel_R měl na tom světle nefunkční = nesprávně připojenou kostru = proud se mu neuzavíral jak má, ale přes další žárovky/obvody, takže mu to svítilo všecko možný a nic pořádně. Zkus to normálně připojit a uvidíš co kde bude svítit a co ne - nejlepší je samozřejmě kontrolu dělat ve dvou, jeden sedí za volantem a mačká spínače, druhej čumí do světel za autem a případně hlídá s měřákem, kam jde proud. Můžeš si eventuálně přizvat i nějakýho PaCha ze zásahovky s taktickou brokovnicí, kdyby ten proud opravdu šel někam kam nemá, aby mohl "Jménem zákona!" střílet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jou222 Vloženo 16. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2012 (editace) Ono to funguje, ale prostě mám na z hora> Mlhovku, blinkr, zpatečku a dole obrysové+brzdové(na dvoj vlaknu). A chci to přehodit aby to svítlo jak na original nahoře brzda, blinkr, zpatečka, obrysovka+mlhlovka. Ono mi to jinak funguje, ale prostě mi tu jde o vzhled Takže si to chci přehodit akorát, ten konektor od světel je zakapnuty, tak jsem myslel, že by přehodil piny na tom co jde z auta, Jak jsem se dival, tak se dá nějak rozdělat akorát nevím jak. Tak jestli by mi někdo neřekl jak to vycvaknout ať tu neulomím Editováno: 16. Listopad 2012, autor: jou222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2012 Ono to souvisí i s tou homologací - i když to je "tuning", tak je to homologované právě s tím od originálu odlišným rozmístěním jednotlivých funkcí a já osobně nedoporučuju na tom cokoliv měnit. Jde totiž i o teplo vyvíjený jednotlivýma járofkama při provozu a o to, jak jsou jednotlivý pozice navržený i s ohledem na chlazení, aby se pak po třeba půlhodinévý jízdě některá z patic jednoduše nevytavila ven... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jou222 Vloženo 16. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2012 Aha, tak to mně nenapadlo, dobře, tak díky já to nechám jak je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.