Červen 6, 201411 r To mi připomíná krásnou scénku z Afriky (moderátoři se snad nebudou ne mě zlobit za toto OT): Puchmajer: Tak já bych to řek takhle: Těleso vzducholodi je klasika, plněná vodíkem. Motor je čtyrtakt, dvanáctiválec, větrem chlazenej, spodem šťouchanej. Takže válců máme dost, čili kdyby jeden kiksnul, tak to prakticky nepoznáme, protože to klidně poběží na jedenáct válců. Můžou samozřejmě kiksnout i dva, pak by to běželo na deset válců. Můžou kiksnout i tři, a můžou kiksnout i čtyři.... Žába: A tak dále, Bohousku... Puchmajer: Ovšem upozorňuju, že kdyby jich kikslo jedenáct, tak - to ať se na mě nikdo nezlobí - to ten jeden válec prostě neutáhne. Žába: (chlácholivě) No samozřejmě, to nikdo přece..... Puchmajer: To po mně nikdo nemůže chtít, abych já s tou vzducholodí letěl na jeden válec. Žába: No jistě, to po tobě Bohousku... Puchmajer: (vpadne do řeči uz dost nastvaný) To jsme si nedomluvili. Žába: Ale Bohoušku, to po tobě přece nikdo nechce. Puchmajer: To si ten krám řiďte sami!! Žába: V žádném případě přece nepoletíme na jeden válec. Puchmajer: (Uchlácholen) No to bych prosil. Protože ten jeden válec bude mít co dělat jenom s tím, aby pohyboval těma jedenácti mrtvejma válcema. A teď zpátky k FIII.......
Červen 6, 201411 r S těmi třívalci je to pravda, ať si tam dají vyvažovacích hřídelů kolik chtějí, ta koncepce se prostě z principu nemůže chovat kultivovaně a proto bych auto s takovým motorem nekoupil, nikdy. Sranda je, že motorku mám se třemi válci (Triumph), ale tam mi to paradoxně vůbec nevadí, nepozoruji ten otravný projev a mám ten motor rád. Co jsem ale měl možnost jezdit s 1.2 HTP a 1.4 TDI, oba motory totální katastrofa, ne, nikdy a ani omylem, ani do města, ani k sousedovi, nikam. Jel jsem i s Focusem 1.0 nebo jaký to je objem, a ano, lepší, ale pořád tam je ten typický zvuk. Pokud bude F3 s hlavně s tříválci a R4 bude nesmyslně drahý, tak teda nevím, za co ženě vyměním její současné Monte Carlo TSI :-( víš o tom, že je jiná značka než Škoda ? Já jen že nevíš, co koupit manželce...
Červen 6, 201411 r No v meziválečné době měl ten dvouválec 20 kW, tak to na něj nebylo tak moc ale teď si představte dvouválec, který bude mít 110 kW a 2 turba Nechme se překvapit, co nám škodovka ukáže ale podle mne 1,2 TSI se ještě nějaký ten čas ve Fabii udrží jen škoda, že to nedělají jako v mazdě, kdy motory jsou pořád atmosferické, bez turba, 4válcové a se spotřebou, která je stejná jako ty TSI a TDI v koncernu
Červen 6, 201411 r víš o tom, že je jiná značka než Škoda ? Já jen že nevíš, co koupit manželce... Asi budeš zklamán, ale ano, vím. Nicméně vzhledem k fóru a tématu, ve kterém se pohybujeme, píšu k věci a navíc z mnoha důvodů mám VAG celkem rád, čili i proto bude F3 jedním z kandidátů. Kromě toho ten trend není jen u VAG, ale v podstatě všude.
Červen 7, 201411 r Autor A co tyhle obrazky? Uz jsou realnejsi skutecne podobe? http://m.forocoches.com/foro/showthread.php?t=2829472&page=3
Červen 7, 201411 r To bych si i myslel že bude reálný, ale taky ne 100% A ty přední světla hrozně připomínají Seat, nevím no
Červen 7, 201411 r Hodně to vypadá jako "zhranatělá" FI, například ten přechod přední nárazník - světlomet je vysloveně stejnej jako na první generaci - řekl bych že to je "fotokrámovaná" fotka prvogenerační fábule jen podle toho, jak si editor vyfabuloval možný kontury Kabaňovy práce.
Červen 7, 201411 r tady něco,všimněte si boční linie,klesajíci střechu,zadní okna a světlomety budou tak nějak zešikmene,je to holt bratr no http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/310131-vw-polo-2014-pozname-technicke-udaje/
Červen 8, 201411 r No myslím si že i teď bude atraktivnější než FIII, no uvidíme až se odhalí úplně, ale jestli to bude podle posledního rendru tak nevím, ty světla jsou dost ošklivý
Červen 8, 201411 r no, od tý doby co vyšla pátá generace, je dost těžký udělat hezčí auto. V tomhle segmentu je Polo asi dominantně nejhezčí - ale taky nejdražší
Červen 8, 201411 r A ač se to nezdá při bočním pohledu mají FII i Polo stejný obrys kapoty i sklon a výšku A sloupku.
Červen 8, 201411 r Tak co si budeme povídat, jsou to sourozenci rozdíl mezi F3 a Polo je jenom v předku, zadku a v tom, že Polo nemá poslední část bočního okna ve dveřích, ale v karoserii. Jinak samozřejmě linie vozu jsou stejné
Červen 9, 201411 r Ale já psal o Fabii II http://autofun.blesk.cz/skoda-fabia-rs-vw-polo-gti-7787/fotky/24/ Vždycky mne zajímalo proč je Polo o tolik hezčí ne Fabia II. A pak jsem je viděl vedle sebe na parkovišti a zjistil, že to musí být v tlustý střeše a tlustým A sloupku. Upraveno Červen 9, 201411 r od Flag
Červen 17, 201411 r http://www.autohit.cz/novinky/40547-nova-skoda-fabia-sexy-design-a-jen-trivalcove-motory Vidím blbě nebo tam jsou zase integrované opěrky jako v Citigo?
Červen 17, 201411 r Citace z odkazu Oldy47: "...Ptáte se, co bude s Fabií RS? Ta skončí. Sportovní verze se nesetkala s úspěchem, snad s dieselovým motorem nebo manuální převodovkou by oslovila více zákazníků. Pro Škodu je to ale už uzavřená kapitola..." Za tyhle kecy bych někoho nakopal do prdele zepředu. Rozhodně si nemyslím, že by o RS verzi byl zájem hlavně kvůli dieselu - naopak, právě na to že v 1. generaci byl ve "sportovním autě" k dispozici výhradně ropák byť "f turbu" byla dost dlouho víc než rozpačitá reakce. Daleko víc než nezájem veřejnosti stojí za zrušením výroby RS verze ve III. generaci diktát z Vlkohradu, protože RSková fábule po celou dobu svýho prodeje "brala zákazníky" gétéčkovýmu Polu a do určitý míry i Golfu, stejně jako Cuprám od Sea(lá)ta. A to nemůžou soudruzi z Vlkohradu potřebovat, obzvlášť když Škodofku odsoudili do role "značky pro rodinu" bez dalších ambic - machrovat přece můžou jen Španěláci a mateřská značka...
Červen 17, 201411 r no v předprodukčních verzích je interiér minoritní, finální podoby nabude až po ofiko odhalení.. btw polo se mi líbí. Poslední dobou mám nějaké zalíbení v malých šikovných vozech.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.