Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zajímavý rozpor ohledně cen Fabie Combi:
 

Řeknete mi, o kolik bude dražší kombi než hatchback?
Neřeknu vám to dnes, my si to ještě necháme pro sebe, ale abychom nebyli úplně nezdvořilí a něco jste si z toho rozhovoru zajímavého odnesl, tak můžeme prozradit, že ten příplatek bude nejlepší v historii, který jsme u fabie měli.
Bavíme se ale o základních cenách, nikoli akčních, ne? Protože u základních byl rozdíl patnáct tisíc a u akčních jen deset, takže to už byste museli nabízet hatchback a kombík pomalu za stejné peníze...
Ano, hovořím samozřejmě o základním ceníku.

http://www.vybermiauto.cz/autodata/novinky/auta-zdrazi-ale-jejich-majitele-dostanou-lepsi-sluzby-predpoklada-sef-skody-auto
 
versus:

Náš předchozí předpoklad se tak naplňuje do puntíku a pokud si chcete představit, za kolik bude brzy k mání nová Fabia Combi, vezměte ceník hatchbacku a připočítávejte 25 tisíc Kč, zbylé specifikace budou totožné.

http://www.autoforum.cz/bleskovky/nova-skoda-fabia-combi-ma-sve-ceny-oproti-hatchbacku-priplatite-25-tisic-kc/

 

Co si o tom myslíte?

Viděl bych to spíše na tu druhou variantu. Ale třeba ŠA překvapí,uvidíme..... ale osobně tomu moc nevěřím.

Cizi trh neni pro nas nijak smerodatny. Autoforum vypotilo senzacni clanek a jede se dal.

vždyť je to tam jasně řečeno, že ten příplatek bude nejlepší jaký kdy měli, takže pro ně :kol-48:

Asi budeme škodovce věřit, že příplatek bude nejlepší v historii pro zákazníky a ne pro ně, podobnou větu mají i na Facebooku.

 

Napadla mě jiná věc ohledně MirrorLinku - neví náhodou někdo z vás, jak to bude fungovat když budu mít třeba navigaci z telefonu a zároveň budu chtít poslouchat rádio přímo z auta (čili ne z telefonu). Obdobná otázka mě napadá, když budu mít spárovaný telefon přes BT a zároveň propojený MirrorLinkem, přes co se uskuteční příchozí hovor? Nejlepší varianta by byla, kdyby rádio a nebo média uměly běžet na pozadí pod MirrorLinkem a v případě zvukového výstupu z MirrorLinku (hlasové pokyny z navigace) by se jejich výstup stlumil. Nejvíc se bojím varianty, že v případě přepnutí do MirrorLinku přestane všechno ostatní fungovat...

Vrtalo mi to hlavou... pohledem do ceníku z jara 2003 vidím, že v té době byl rozdíl mezi Hatch a Combi pouhých 10.000 Kč a nejednalo se o akční model!

(Sám jsem v té době kupoval 1.2 47 kW, Combi, AM Creation, Klima a pár drobností za 400.000 Kč.)

 

Fabia Classic 1.2 47 kW byla za 294.900 Kč a Combi za 304.900 Kč.

 

(Jedná se o Prodejní program z 21. 5. 2003)

vypadá to na povedené vozítko, ale to narušení tlačitek na středovém panelu fakt nechápu, to tak bije do očí...

tak ale zase je symetrická - má obě uši stejně velké, a dokonce má i hezké proporce, odpadá pocit, že jí někdo navrhoval skrz petřínská zrcadla. 

jo, vypadá dobře, akorát jsem zvědavý, jak bude vypadat naživo, zatím mi přední světla připadají moc velká a rozpláclá asi vůči mlhovkám...

To vypadá jen na fotkách, jinak v reálu světla vypadají moc pěkně a proporčně :)

 

post-64260-0-49493400-1413455906_thumb.jpost-64260-0-65351900-1413455918_thumb.j

Tak toto zabilo...

 

Mimochodem není zcela bez zajímavosti, že se postupem času do Fabie dostane také litrový tříválec TSI prezentovaný už v kontextu faceliftu pro Polo. Na prezentaci zazněly zmínky o tom, že by tento tříválec měl v budoucnu nahradit poslední čtyřválce v nabídce (1.2 TSI) a Fabia by se prodávala výhradně s tříválcovými jednotkami.
 
více ZDE

Upraveno od technikus

To proběhlo někde už dřív, 1.0TSI a teď nevím kolik kdo říkal, ale myslím že někdo psal 81kw...

no, jestli to tak bude, tak si Fabii nikdy nekoupím, nic proti, ten motor může být dobrý, ale z principu bych to tam prostě nechtěl...

No pokud chce kdokoliv Fabii, je nutné ji koupit co nejdříve, dokud lze vybírat poměrně z široké palety 4válcových motorů. Za čas by to mohly být "zlaté" motory 

Zřejmně asi málokdo chápe vývoj automobilových motorů,to se prostě nedá zastavit,klidně mohli do těch tříhrnků šupnout turbo už dnes,bez turba ty 44 a 55 budou muset tlačit,tady platí něco o objemu a nahraditelnosti,ja fabču mněl 44kw,děsně liné auto,co z toho že je motor udájně nesmrtelný když jste provozní brzda.I auta dnes rychle technicky zaostávají,tak na co nesmrtelný motor ktery muže za 5-8 let vzbuzovat úsměv,

Předevčírem byl "náš" autoelektrikář na školení v Kroměříži a přijel s hubou od ucha k uchu. Viděl novou fabku a jak Luba něco pochválí, tak to je co říct.... :kol-47:

Zřejmně asi málokdo chápe vývoj automobilových motorů,to se prostě nedá zastavit,klidně mohli do těch tříhrnků šupnout turbo už dnes,bez turba ty 44 a 55 budou muset tlačit,tady platí něco o objemu a nahraditelnosti,ja fabču mněl 44kw,děsně liné auto,co z toho že je motor udájně nesmrtelný když jste provozní brzda.I auta dnes rychle technicky zaostávají,tak na co nesmrtelný motor ktery muže za 5-8 let vzbuzovat úsměv,

 

Objem a nahraditelnost? Odkdy? Ja to znam tak, ze objem nicim nenahradis. :) A pro me osobne to stale plati. Byt turbem lze jiste udelat srovnatelne parametry pri mensim objemu, pocitove to proste nikdy nebude ono. Jeste jsem fakt nejel s nejakym super modernim ekologickym malym motorem, ktery by me pocitove nadchnul stejne jako nejaky paradni starsi atmosfericky sestivalec o podobnem vykonu.

Bohuzel, ale to co ty nazyvas vyvojem opravdu nikdo nezastavi, tak je klidne mozne, ze v dalsi Fabii uz normalni motor s normalnim poctem valcu nebude vubec a dost mozna ani v Octavii. :(

Upraveno od mike_k

 

 

Napadla mě jiná věc ohledně MirrorLinku - neví náhodou někdo z vás, jak to bude fungovat když budu mít třeba navigaci z telefonu a zároveň budu chtít poslouchat rádio přímo z auta (čili ne z telefonu). Obdobná otázka mě napadá, když budu mít spárovaný telefon přes BT a zároveň propojený MirrorLinkem, přes co se uskuteční příchozí hovor? Nejlepší varianta by byla, kdyby rádio a nebo média uměly běžet na pozadí pod MirrorLinkem a v případě zvukového výstupu z MirrorLinku (hlasové pokyny z navigace) by se jejich výstup stlumil. Nejvíc se bojím varianty, že v případě přepnutí do MirrorLinku přestane všechno ostatní fungovat...

Bolero u Octavie III naprosto v pohodě přehrává z různých zdrojů, ztlumuje při hovoru a zobrazuje i zcela jiné informace, než je aktuálně přehrávaná skladba/stanice. Ta prostě hraje a na displeji je zobrazena např. nabídka telefonu nebo nastavení klimy.

To jistě bude fungovat i u Mirror linku.

Upraveno od Flag

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.