Rypicong Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 já bych počkal s hodnocením ( úspěšnosti - né kvality ) F3 až cca po roce, až se opravdu prodeje rozjedou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 69 Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 SB je ve Freshi pouze s financováním, což je první negativum pro lidi nemajíc rádi "dluhy" ač v reálu stejně nic nedluží. Při cca 70ti procentech je navýšení v podstatě nula. Nicméně dosti lidem se i nelíbí a Fabka je taky kratší. Další věcí je ta, že působí takovým "miloučkým" a ženským výrazem. Proti SBčku nabízí taky možnost individualizace zevnějšku a to je u SB ve fabrické dodávce omezeno na jen na opět nutně financovatelný styleplus. Zároveň se do fcl Rapida budou dodávat řetězáčky TSI, nebude mít lepší audio a reinkarnoval starou elektriku z FII. Zase po vzoru Fabie dostane plasty na pojezdy sedáků. A nakonec jsou lidi co Rapida jednoduše nechtějí a nepotřebují vozit půl metru za předními sedáky. to Kubino: píšeš, že se jako prodejce setkáš denně se spoustou zákazníků a SB Fresh je pouze s financováním, což je první negativum pro lidi co nemají rádi dluhy, atd...Každý dealer ŠKODA, kde jsem zatím byl (cca 5 prodejců), mi zatím vždy nabízel, že i variantu "FRESH" mohu koupit v podstatě hned "za hotové", stačí jen auto vzít "na splátky" k vůli podmínce "FRESH", ale hned poté ještě na autosalonu mohu jednorázově celou zbývající splátku doplatit. Navíc je samozřejmě ještě i varianta třeba splátek s termínem do 2 let, která je za 0% zcela bez navýšení. Dále píšeš (jako prodejce), že do fcl Rapida budou dodávat řetězáčky TSI. FCL Rapidů bude nejdříve MR 2016 či spíše MR 2017 (ještě není rozhodnuto), nicméně nové motory EA211 (tedy neřetězáčky) dostává Rapid od 22KT2015 (nejzazší možnost dle vyhlášky EU u všech prodávaných vozidel, tedy ještě i pro zbývající Yeti a Superb (Room končí), je září 2015. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 (editace) Ahoj, pridam svuj nazor... ja byl nedavno v servisu [ s rapidem ] a koukal jsem na novou fabii... Popravde zvenci pekne auto, sezeni ve predu super. sedacky v predu perfektni. troksu nedospely stredovy panel, ale obecne super sezeni v predu. Co me ale sokovalo je misto na zadnich sedadlech a maly kufr. Nemam moc zkusenost s prechozi fabii, ale tohle je fakt miniauto. Kombi tam jeste nemeli. Je fakt ze cena, nabizene verze a motory jsou super. Editováno: 21. Prosinec 2014, autor: runner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 V rámci kategorie je dost dobře poměrem výbavy a ceny nastavena. Všichni přímí konkurenti jsou jinde a pro spoustu lidí tvoří onu "domácí cenu". Zároveň má štěstí z ponaučení Š-A a zazdění právě Rapida nevhodnou cenou a timingem, kdy byl nasazen Golf a v očekávání byla OIII. Fabii toto nehrozí, vyjma Vlastního" kombíku, který byl ale prezentován jako záhy nastupující karosářská varianta. Každopádně samozřejmě čas ukáže co bude. První reakce ukáže z části další vývoj naznačují a reakce na možnosti co se z auta, myšky v davu dá udělat pár kliknutíma spoustu lidí minimálně DOST zajímá. A díky fakt slušné ceně je to v colorce kandidát na "miniMonteCarlo" jak z praku. http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/nj3/62315#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NJ3&cc-carline=62315&cc-equipment=&cc-motor=124061&cc-color=8T1Z&cc-interior=BL&cc-packages=GPCCPCC%2CGPJSPJS%2CGWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMBAH1KT%2CMGRA8T6&cc-view=step7&cc-configurationId=62447880&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_J4_BL_8T1Z_GPCCPCC%2CGPJSPJS%2CGWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMBAH1KT%2CMGRA8T6%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22conflictSolutions%22%3A%5B%7B%22addCodes%22%3A%22GPJSPJS%22%2C%22removeCodes%22%3A%22%22%2C%22solutionType%22%3A%22add%22%2C%22solutionSubject%22%3A%22GPJSPJS%22%7D%2C%7B%22addCodes%22%3A%22GPCCPCC%22%2C%22removeCodes%22%3A%22GPJSPJS%22%2C%22solutionType%22%3A%22add%22%2C%22solutionSubject%22%3A%22GPCCPCC%22%7D%2C%7B%22addCodes%22%3A%22MBAH1KT%22%2C%22removeCodes%22%3A%22GPJSPJS%22%2C%22solutionType%22%3A%22add%22%2C%22solutionSubject%22%3A%22MBAH1KT%22%7D%5D%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 (editace) to Kubino: píšeš, že se jako prodejce setkáš denně se spoustou zákazníků a SB Fresh je pouze s financováním, což je první negativum pro lidi co nemají rádi dluhy, atd...Každý dealer ŠKODA, kde jsem zatím byl (cca 5 prodejců), mi zatím vždy nabízel, že i variantu "FRESH" mohu koupit v podstatě hned "za hotové", stačí jen auto vzít "na splátky" k vůli podmínce "FRESH", ale hned poté ještě na autosalonu mohu jednorázově celou zbývající splátku doplatit. Navíc je samozřejmě ještě i varianta třeba splátek s termínem do 2 let, která je za 0% zcela bez navýšení. Dále píšeš (jako prodejce), že do fcl Rapida budou dodávat řetězáčky TSI. FCL Rapidů bude nejdříve MR 2016 či spíše MR 2017 (ještě není rozhodnuto), nicméně nové motory EA211 (tedy neřetězáčky) dostává Rapid od 22KT2015 (nejzazší možnost dle vyhlášky EU u všech prodávaných vozidel, tedy ještě i pro zbývající Yeti a Superb (Room končí), je září 2015. K financování jsem to popsal, jen, ooo pardon bez kličky(resp. klasickou vydrbávku ála národ Češi) s doplacením. A s TSI jsem to myslel, že do TSi řetězy budou DO fcl, případně jiné změny v modelových sestavách. Samosebou díky EU se starty výrobních MR musí podřídit legislativě a ne na obyčejnou změnu na masce nebo přidání LED pásku do světel. Editováno: 21. Prosinec 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 Ahoj, pridam svuj nazor... ja byl nedavno v servisu [ s rapidem ] a koukal jsem na novou fabii... Popravde zvenci pekne auto, sezeni ve predu super. sedacky v predu perfektni. troksu nedospely stredovy panel, ale obecne super sezeni v predu. Co me ale sokovalo je misto na zadnich sedadlech a maly kufr. Nemam moc zkusenost s prechozi fabii, ale tohle je fakt miniauto. Kombi tam jeste nemeli. Je fakt ze cena, nabizene verze a motory jsou super. No vidíš a u Fabky se lidi diví "jak to že mne nic netlačí do kolena?". "Ten tunel je konečně pryč". A k velikosti-malosti. Je to jako FII. Ta jen klamala vyšším posazem vepředu a z toho vycházel optický klam většího místa vzadu, ale s metrem v ruce je to nastejno. Jinak stále malá auta. Rapid už je jinde, na spodku nižší střední třídy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 jakou vydrbávku ? Zcela nepochopitelný je to, že lift jde za hotový a SB ne. Si myslíš že takhle by uvažoval pouze Čech ? Já se v práci setkám s hodně národama a všichni vyjebávají, jenom Češi se tím chlubí... jinak rozdíl není ( až na vyjímky... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 (editace) Bohužel financování SB je věcí politiky Š-A a nic než to brát jak je nám nezbývá. Lift Fresh je akční model po zazdění počátků prodejů, ale SB je brán jako "ještě něco navíc" a tak to je tak jak je. . Asi jeden z úmyslů jak to znovu nepodělat a nejen autům vytvořit jakýsi balanční prostor. V době dojíždění staré FII bylo potřeba nějak udržet čísla prodejů. Rapid Lift jako refresh Octavie Tour a Space taková polofabka-polokombi posloužil na ponechání si jakýchš takýchš prodejů než naběhla nová. Editováno: 21. Prosinec 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 (editace) mp390: ............... rozhodne by me swing taktez stacil, ale bolero je funkcne lepsi a poskytne toho oproti swingu vice ... ale jak rikam swing v pohode staci ..... operacni system Win bohuzel, uz proto ze neni tak rozsireny a vestina lidi jede vetsinou android ci iOS, ac se treba oproti iOS, Win prodalo vice, do budoucnosti ale bude i podpora Win udajne, tak uvidime KubinoPV: ............. cenu, sleva, sleva beru vseobecne,.... protoze mi cesi jak nemam u neceho napsano sleva, tak je to proste pro nas nezajimave, takze to co sem napsal neber vsechno doslovne na me .... ano v teto dobe by byl zaklad akorat v te dobe uz nezijeme a doba doznala trochu zmen a jine pozadavky na zaklad jsou daleko jinde, nejenom z hlediska doby ale i to co nabizi konkurence ..... co se tyce celkove cenovky sestavoval sem to v konfiguratoru, pokud ti prodejce da nejakou moznost slevy dostanes se s prehledem na tuto cenovku u noveho auta ! ....... u tohoto auta se dostanes cenovkou okolo 300 tis kc jelioz uz to auto bude mit neco najeto, tak je to celkem logicke ze nemuze byt na cenovce noveho auta Voice: ........... co tim basnik myslel ? .... kdybych mel penize hodne bych to zvazil, a jak sem psal, neco z vybavy bych ozelel ... nicmene za rok urcite neco vyberu a za ten rok se aspon vychytaji problemy a mouchy u FIII vice nez tedka hnedka po startu. Takze hnedka bych to i tak nekupoval, kdybych mel penize ...... nebo jak si to konkretne myslel ? mam ji moznost si vyzkouset na celkem dlouhou dobu, tak proc bych toho nevyuzil,... myslim ze jenom hlupak by to nevyuzil a do budoucnosti urcite jenom lepe Rypicong: ............... to ze pisu ze FIII je lepsi jak Rapid je pravda, zarazenim v tride je jasne ze je pod rapidem, protoze rapid svymy rozmery uz na pohled aniz by se clovek dival na cisla je rozhodne vetsi jak v exterieru tak i v interieru, hlavne na zadnich sedackach o tom zadna ..... ale podvozek je katastrofa,... nevim jestli je to u liftu tim ,, batohem " ale i SB to ma obdobne nebo zvolenou jinou konstrukci podvozku, ale FIII je rozhodne co se tyce podvozku a vnejsich hluku od podvozku lepe utlumena a lepe pohlcuje nerovnosti, mozna jinak nastavene tlumice a podvozek, rozhodne je v podvozku super oproti Rapidu, nazor je to ciste objektivni, vsechny skodovky se mi libeji a troufam si rici ze dokazu ocenit ci pochvalit ale i za neco kritizovat. Co se tyce ergonomie a interieru, nemam nic markantniho, mozna jen co mi celkem dost vadi, je hodne male zpetne zrcatko, je snad polovicni oproti zrcatkum klasickym velkym, zde novy typ, je samozatmavitelne a nevim jak to bude mit klasicke zrcatko, jestli je stejne nebo pak klasicke jako je vsude, sedacky klasicky zakladni v poradku, posed je pohodlny a clovek se vnich citi pohodlne nicmene mohli by jit jeste vice napumpovat dolejc, ale uz nejdou coz se mi zda ze porad i tak ze jsou dole sedim celkem nahore, palubka je takova na me zase o neco moc vysoka a kratka, loketka na moji postavu taktez v poradku, stredovy tunel take v poradku, madla dveri bez problemu, el. okna v poradku automaticky dojezd absolutne neresim, zde ho ma jen okno ridice, zbytek oken bez dojezdu, misto na kolena na zadnich sedackach temer srovnatelna s predchozima generacema, kurf v teto tride dostacujici, naskladal sem do neho celkem dost, SIMPLY CLEVER vychytavky bez problemu, dost mi pomohli viz. treba predni dvere a umisteni 1,5 litrove lahve, nemusim sahat treba na zadni sedacky, v kufru se mi na stranach moc nelibi plasty na stranach z hlediska toho ze to je kufr a mohou se celkem dost rychle poskrabat ale i tak vybrani v techto plastech sem mohl krasne prevezt dve kyticky v kvetinaci, tak abych musel resit jak to udelat aby mi tam treba nespadli a atd, hacky na stranach taktez paradni, tasky sem potreboval aby se mi nevyklopily tak hezky na hacky a vse bylo vyreseno, z tehlech drobnosti sem byl hodne spokojen ..... tod asi vse, momentalne me nic nenapada,.... zatim mam s FIII najeto 400 km MBDusan: .............. ano je to tak, FIII je lepsi v komfortu a ruznych prvkach lepsi co se tyce kufru a prostoru na zadnich sedackach je lepsi bezpochyby Rapid, nicmene i tak je FIII lepsi a Rapid byl, je a bude nizkonakladove auto Editováno: 22. Prosinec 2014, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 Lukason: já nemám problém s tím, že je třeba F3 lepší nebo naopak, jde mi o to, jakým stylem jsi to napsal, jako kdyby mezi nima byl diametrální rozdíl, což sorry ale opravdu není. Napíšeš, že podvozek Rapida je katastrofa. Zase, použiješ výraz jako kdyby to bylo něco nejhorší v třídě. Až uvidíš někoho například v Citroenu DS5, popros ho ať tě sveze. Tak uvidíš co je to katastrofa u auta za mega. Rapid na svojí třídu nemá podvozek vůbec špatný. Na nějaký nerovnosti apod. to komfortní není ( zvlášť první modely ), ale s tím že je to katastrofa prostě nesouhlasím. PS: ano, Rapid je koncipovaný jako levný auto, to ví každý a každý k tomu tak přistupuje, ale upřímně, Fabia jede na stejný vlně a rozdíl mezi nima dá se říct není. Já třeba tvrdou palubku pochopím u Rapida, ale u Fabie už moc ne... A nejde o třídu, ale jak je auto koncipované. Ty první Fabku máš, já první měl. Oproti ní, je F3 hodně ošizené auto, tak mi tu nemluv něco o Rapidu že je tak stavený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 Lukason: co tím básník myslel? napsals: Mam moznost mit tuhle stribrnou krasavici Měl jsi napsal v prví větě: Mám možnost mít půjčenou tuhle stříbrnou krasavici. Proto jsem ti odpověděl to co sis přečetl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Rypicong: ............. nikdo netvrdil ze je podvozek RAPIDA katastrofa, to tvrdis jen ty, tak se nauc laskave kdyztak cist a nic si nepribarvuj,.. s obouma autama sem najel okolo 500 km a troufam si rici, ze to je dost kilometru na to abych to mohl nejak porovnat Za tim ze je FIII proste lepsi oproti rapidu si stat budu, nemyslim tim kufr a misto na zadnich sedackach, ale proste celkove . Hlavni je asi podvozek a ten dela hodne, hodne velky dojem z auta, tvrde plasty jsou vsude a setrilo se taky skoro vsude ale to neresim, protoze to je ve vsech automobilkach a zaobirat se tim rozhodne nebudu protoze mi to nevadi. S prvnima generacema se to proste ani porovnavat neda, tam to vse zacinalo takze nejake porovnavani s generacema a hlavne s prvni uz vubec ne Je mi jasny ze ale kazdy bude mit jiny nazor, takze bych to asi uz neresil, ja to hodnotim ze sveho pohledu. Voice: ................ Jezisi hnidopich nebo, vyznam je skoro stejnej a jestli v tom hledas rozdil, tak si hledej ale nekde doma v garazi me to absolutne nezajima dekuju 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Ty první Fabku máš, já první měl. Oproti ní, je F3 hodně ošizené auto, tak mi tu nemluv něco o Rapidu že je tak stavený Chlapi neblaznete. V rodine mame jeste 2 FI a ja sam ji mel 4 roky. Obecne nedam na FI dopustit, odvedla u me skvelou sluzbu bez skobrtnuti, ostatne zbyle dve bezchybnou sluzbu nadale odvadeji. Na svou dobu to bylo neskutecne kvalitne a solidne postavene auto. Donedavna jezdila mama v Puntu 188, coz byl soucasnik FI, presto nesahalo FI ani po kotniky a to jak z pohledu kvality interieru, ovladatelnosti tak i robustnosti konstrukce. Jedine motor 1.2 16V 59kW byl znatelne lepsi/zivejsi nez HTP 47kW. Zrovna dneska jsem jel v FI Combi HTP, ktera ma od 2006 najeto 34tkm (bude na prodej, pripravuje se nakup FIII), a rikal jsem si, ze uz to neni ono. Interier FIII je i pres pouziti vyhradne tvrdych plastu mnohem hodnotnejsi, modernejsi a celkove prijemnejsi. Ano, mluvim predevsim o verzi Style se Swingem/Bolerem a Climatronicem, na druhou stranu za tehdejsi kupni cenu soucasne FI Combi HTP Classic (+nejaka ta vybava navic) bude FIII Combi 1.2 TSi 81kW Style + neco extra... Ad podvozek u Rapida - mne osobne vyhovoval podvozek na prvnich Rapidech, toho jsem ostatne mel. S preladenim sice ziskal na komfortu, ale ubral neco z agilnosti a ta je mi proste milejsi. Pred ca mesicem jsem mel na par dni pujceny Rapid Spaceback a jeho podvozek mi vylozene nesedi. Ano, je komfortni, na me ale prilis houpavy a oproti puvodnimu nastaveni liftbackovych Rapidu mene citelny. Kazdy ma holt sve preference. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 A to si rikam, ze je Fabia z roku 2005 s 54 tis. nejete auto. U toho SB bylo co za kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Rypicong: ............. nikdo netvrdil ze je podvozek RAPIDA katastrofa, to tvrdis jen ty, tak se nauc laskave kdyztak cist a nic si nepribarvuj,.. s obouma autama sem najel okolo 500 km a troufam si rici, ze to je dost kilometru na to abych to mohl nejak porovnat Za tim ze je FIII proste lepsi oproti rapidu si stat budu, nemyslim tim kufr a misto na zadnich sedackach, ale proste celkove . Hlavni je asi podvozek a ten dela hodne, hodne velky dojem z auta, tvrde plasty jsou vsude a setrilo se taky skoro vsude ale to neresim, protoze to je ve vsech automobilkach a zaobirat se tim rozhodne nebudu protoze mi to nevadi. S prvnima generacema se to proste ani porovnavat neda, tam to vse zacinalo takze nejake porovnavani s generacema a hlavne s prvni uz vubec ne Je mi jasny ze ale kazdy bude mit jiny nazor, takze bych to asi uz neresil, ja to hodnotim ze sveho pohledu. Voice: ................ Jezisi hnidopich nebo, vyznam je skoro stejnej a jestli v tom hledas rozdil, tak si hledej ale nekde doma v garazi me to absolutne nezajima dekuju Prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 bojler: Antia, 215/45 R16, Pirelli Winter 210 SottoZero II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Maverick: Dlouho jsem tě neviděl, no spíš nečetl . Pěkně se rozrostla ta tvoje autařská família. Nepřibude do ní náhodou FIII, ať se dozvím více z reálu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Rypicong: ............. nikdo netvrdil ze je podvozek RAPIDA katastrofa, to tvrdis jen ty, tak se nauc laskave kdyztak cist a nic si nepribarvuj,.. s obouma autama sem najel okolo 500 km a troufam si rici, ze to je dost kilometru na to abych to mohl nejak porovnat Za tim ze je FIII proste lepsi oproti rapidu si stat budu, nemyslim tim kufr a misto na zadnich sedackach, ale proste celkove . Hlavni je asi podvozek a ten dela hodne, hodne velky dojem z auta, tvrde plasty jsou vsude a setrilo se taky skoro vsude ale to neresim, protoze to je ve vsech automobilkach a zaobirat se tim rozhodne nebudu protoze mi to nevadi. S prvnima generacema se to proste ani porovnavat neda, tam to vse zacinalo takze nejake porovnavani s generacema a hlavne s prvni uz vubec ne Je mi jasny ze ale kazdy bude mit jiny nazor, takze bych to asi uz neresil, ja to hodnotim ze sveho pohledu. Voice: ................ Jezisi hnidopich nebo, vyznam je skoro stejnej a jestli v tom hledas rozdil, tak si hledej ale nekde doma v garazi me to absolutne nezajima dekuju ty jsi normálně blázen! vždyť jsi napsal tohle v příspěvku #1959: " to ze pisu ze FIII je lepsi jak Rapid je pravda, zarazenim v tride je jasne ze je pod rapidem, protoze rapid svymy rozmery uz na pohled aniz by se clovek dival na cisla je rozhodne vetsi jak v exterieru tak i v interieru, hlavne na zadnich sedackach o tom zadna ..... ale podvozek je katastrofa,... nevim jestli je to u liftu tim ,, batohem " ale i SB to ma obdobne nebo zvolenou jinou konstrukci podvozku, ale FIII je rozhodne co se tyce podvozku a vnejsich hluku od podvozku lepe utlumena a lepe pohlcuje nerovnosti, mozna jinak nastavene tlumice a podvozek, rozhodne je v podvozku super oproti Rapidu, nazor je to ciste objektivni, vsechny skodovky se mi libeji a troufam si rici ze dokazu ocenit ci pochvalit ale i za neco kritizovat. " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Další zajímavý postřeh - nezdá se vám, že pravé zrcátko je jiné než levé? Auto.cz: Autoforum.cz: Konfigurator: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Heh, že by zase menší zrcátko vpravo? To už tady jednou bylo v extrémnější podobě... A čelní pohled na FIII není zrovna nejhezčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Jezisi to SOU lampy, maly zrcátko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 nebude to len opticky klam pri nejakom inom naklone ? ale posobi to fakt kratsie ... mne sa ale celny pohlad vcelku paci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Je to možný, že je více přikloněné. Ale to by mohl někdo změřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Je to jen jinou geometrii praveho zrcatka - stejne je to i u ostatnich modelu. Nesmysl z dob OI (pouze nektere MR) a FI se neopakuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 (editace) Tak první reálné fotky kombíku, zdroj garaz.autorevue.cz Aniž bych chtěl majitele nějak odsuzovat, tak z mého pohledu docela zmršená konfigurace. Verze Ambition, bílá Laser, 16" kola Dione, bubny vzadu, vysoký příplatek za skleněnou střechu (21,5 tis.) a diskutabilní příplatek za ostřikovače (3,8 tis.)... Editováno: 25. Prosinec 2014, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.