bedeker Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 (editace) Ahojte, tak som po vymene komplet brzd, kotuce vpredu/vzadu - Zimmermann, dosky-Ferodo Thermo quite, brzdove hadice-predne, kvapalina, plus nejake tesnenia. Ale co sa stalo. Po zabehu brzd som v rakuskych alpach nechal auto soferovat mojej slecne a ona hned na prvej jazde nechala vysiet rucnu brzdu (!) takze zadne brdzy sa pekne zahriali, kotuce tak trochu zmodrali a bolo citit zapach niecoho ako bakelit. Ked som na ne pluvol, len tak zasicalo a to sme mali pred sebou este cca 2000 km do ciela cez europu. Dnesny stav: kotuc uz modry nie je, ale pri zabrzdeni a zastaveni zadna brzda vzdy zaskripe. Teraz neviem ci je to tym trenim medzi doskami a kotucom (zeby sa vplyvom toho nadmerneho tepla zmenili technicke vlastnosti brzdovych dosticiek a tie potom zaskripu?) alebo je to od vodiacich capov (mozno sa vplyvom tepla nieco stalo s vazelinou a teraz tam trie kov na kov?). Najistejsie asi bude rozobrat a pozriet. Nechce sa mi do toho velmi, ale asi budem musiet. Mate s tym niekto skusenost? Dakujem. Editováno: 22. Červen 2011, autor: bedeker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 Kotouče můžou být vyhřátý, proto to dělá kravál. Octavky mají upozornění, když máš zatáhlou ručku během jízdy. To jste nezaregistrovali pípání a vykřičník na přístrojovce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 22. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 (editace) Nic mi nepipa, ked mam zatiahnutu rucnu brz, iba svieti kontrolka a ja som jej nekukal po pristrojovku Editováno: 23. Červen 2011, autor: bedeker Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 To je divné. Bo když se rozjedeš mělo by to i pípat. @lucky.jack: Pípají všechny, nebo jen od jistého MR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 Tak to mě nenapadlo, měl jsem facelift(rv 00, ale už po FL) a tam to pípalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 23. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 (editace) OI 1.8 20V SLX, AGN, r.v. 08/1998...ale zato ma ISOFIX oka co ma veeelmi tesi...a moju dceru duplom ....len sa este zbavit toho nepirjemneeho zvuku...no ak jedine riesenie je iba znova vymenit zadne kotuce a dosky tak to neviem ... Editováno: 23. Červen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 Destičkám by snad nemělo nic být, ale kotouče mohou být KO. Ale nerad bych tě naverboval do výměny a ono to pak bylo něčím jiným . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 27. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 (editace) Mozes to blizsie opisat co to znamena,ze by ''mohli byt KO''? Editováno: 27. Červen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Vysvětlivky: OK = dobrý KO = špatný Tím jak prošel tepelným procesem, tak jako brzdový kotouč to má (může mít) za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machlak Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Mne to skripalo vtedy ked sa mi odlepilo oblozenie dosticiek.. ..vtedy po zatlaceni pedalu to pekne skripalo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Vysvětlivky: OK = dobrý KO = špatný Tím jak prošel tepelným procesem, tak jako brzdový kotouč to má (může mít) za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 29. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Vysvětlivky: OK = dobrý KO = špatný Tím jak prošel tepelným procesem, tak jako brzdový kotouč to má (může mít) za sebou. ja viem co znamena ok a ko ale islo mi skor o ten tepelny proces ktorym nechtiac tie kotuce presli. A ono to neskrype stale. Zalezi ako brzdin, lepsie povedane dobrzdujem. Ak uz dobrzdujem na krizovatke a kolesa sa este trosicku otacaju a dobrzdujem ozaj jemne az do zastavenia tak to pri zastaveni nezaskripe. Ale ak dobrzdujem prudsie az do zastavenia tak to pri zastaveni zaskripe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Zvlněný nebo vyhřátý kotouče. Nesjpíš oboje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.