Březen 28, 200817 r Jak mám teda postupovat Vašo a co je ještě potřeba krom toho co jsi mi napsal:budeš muset dát CANovou airbagovku aby budíky 2,5 generace (CANovy) signalizovali stav airbagů a nebo dáš budíky 2,5 generace a jde odkódovat airbagy tím pádem ti nebudou signalizovat (kontrolka se nerožne) airbagy budou fungovat (ale pokud budeš mít na něm závadu nedozvíš se o tom. A postup: na budících přepojíš 2 dráty (potkávací světla, mlhovka) airbagovka se musí přepojit celá jj přesně toto co jsem ti napsal v SZ
Březen 29, 200817 r Pomůže mi s předěláním někdo z okolí Brna? Nehlaste se všichni tolik aut zas nemá
Duben 10, 200817 r Dnes ráno mi při zatáčení do leva začala pískat rezerva a protože jsem tam měl 1/2 nádrže tak jsem po tom začal pátrat a přišel jsem na to že ta rafička si dělá co chce a taď večer mi přestal ukazovat rychloměr a automatické zamykání za jízdy taky nefunguje nevíte někdo prosím co by to mohlo být???
Duben 11, 200817 r Tak to nic není ráno už vše šlapalo normálně a ve Škodovce to napojily a taky nic.
Listopad 7, 200816 r Čus všichni mám na vás takovej dotaz mám budíky z roku 2002 ale nemám od nich pin nemá někdo tušení jek ho získat nebo existuje nějaky prográmek na zjištění ďík za rady.
Listopad 8, 200816 r já ho umím zjistit jinak programy vag can kommander, superkey, vagtacho, vagprog2008
Leden 2, 200916 r Zdravim vsechny. Mam na vas prosbu.Mam octu r.v.2000 a jak zjistim jakou tam mam jednotku ??JEstli 2 nebo 2,5g. Je to oznaceni SLX takze je asi predface protoze ja uz to koupil predelany na face, jak svetla tak narazniky. A chtel bych nove budiky misto tech starych. Je to problem to vymenit nebo ne ??? NEchci maxidot ani polodot jen ty klasicky face budiky a chci ze zeptat jestli to musim taky predelat na 3g komfortku. Diky moc za odpovedi.
Leden 2, 200916 r budíky s komfortkou nemají nic společné.Problém bude na 100 s kontrolkou airbagů-ta ti buď bude svítit pořád nebo vůbec-podle nakódování Gateway.Dále ti nepůjde upozornění na zaplné světla při vyplém klíčku,dále ti bude hlásit závadu kontrolky žhavení-pouze diag,jinak vše půjde.Ale o tom se tady už někde psalo dost,stačí pohledat a nezakládat další stejné téma
Leden 2, 200916 r ja vi vsechno sem to prohlidnul. Ale to je jenom ze vschni chtej maxika a ja maxika nechci tak by me zajimlao co vse mam koupit pro to aby mi to vse fungovalo. A nevim jak zjistit jakou tam mam komfortku.
Leden 2, 200916 r Pokud je to originál nepředělané tak podle roku výroby 2,5 generaci. Přečte se to VAGem nebo je to napsáno přímo na kofortce pod volantem po demontáži krytu.
Leden 3, 200916 r takze kdyz mam 2,5g tak tam ty face budiky pujdou a budou plne funkcni ?? klasicky budiky bez maxika ??
Leden 3, 200916 r precti si cosbyho odpoved o par radku vys, mas to tam kompletne vypsany co ti nepujde + mozna budes potrebovat novy immo tyce do klicu, me teda puvodni 2g tyce face budiky nevzaly Upraveno Leden 3, 200916 r od gdanx
Leden 13, 200916 r Řeším zrovna to samý, koupil jsem si budíky z RS bez maxidotu na normal 1,8T z r.v.99. Když jsem to tam namontoval, tak to nešlo nastartovat - imobilizér, kontrolka svítila. Potom svítily další kontrolky, co normálně nezůstanou svítit, kontrolka opotřebení brzd, kterou jsem předtím ani neměl, airbagy svítily... Zatím mi nikdo neřekl, jak to rozchodím. Že prý existuje 4místný pin k těm budíkům, který samozřejmě nemám, s tou komfortkou jsem taky cosi slyšel. Každopádně je to udájně hodně programování přes VAG. Nejspíš budu muset do škodovky, jinak to nevydím. Pak pisnu jak to přesně bylo!
Leden 13, 200916 r je to furt dokola imobilizér je tam proto aby s tím jezdil jen majtel klíčů od auta když chceš měnit budíky v koncernových autech musíš znát PIN (4 místné číslo) auta kam to dáváš a PIN auta z kterého jsou budíky . PIN jde zjistit jak z tvýho auta tak z budíků pokud máš správný vybavení kontrolky ti svítí protože auto z kterého to je mělo větší výbavu, jde to odkódovat Upraveno Leden 13, 200916 r od Vaša
Leden 15, 200916 r Vašo, někde jsi psal, že se komfortka pozná i podle klíčů. Mám kulatý s DO, tzn. že mám 2,5 komfortku a tím pádem se mě týká jenom to poladit softem že? Kolik to vlastně tak stojí kua? Díky!
Leden 15, 200916 r kulatý klíče s DO jsou většinou 2,5 generace ale jsou i 3generace rozlouskni ovladač a měla by tam být frekvence 433 /433,92MHz=2,5g, 434 =3g nejlíp se to pozná podle komfortky .................AH = 2,5, ............B=3g
Říjen 8, 200915 r zdravim, chci menit panel pristroju za budiky s maxidotem, v aute je original radio symphony, k radiu jsem nedostal kod, ma komfortni kodovani - kod je ulozeny v budikach. Zajimalo by me, jestli kdyz pri vymene budiku neodpojim baterii, jestli po zapnuti klicu si radio kod ulozi do novych budiku, aby v pripade odpojeni baterie ho mohlo zase nacist. Nebo musim zjistit kod a po vymene budiku bude potreba zadat. Kod mi reknou v autorizovanem servise? Nevite odhadem kolik za to chteji? Dik
Říjen 9, 200915 r nezapamatuj si ho zjistit bud ve škodovce a nebo u někoho doma že vypájí eeprom ve škodovce je to o lidech a budou chtít aby auto bylo puvodní z auta - samozřejmě mus na sobě mít štítky
Říjen 9, 200915 r radio je puvodni, zatim nikdy nevyndany, predpokladam, ze na nem vsechny stitky budou... takze objet servisy a zjistit co za to chteji. Je tu nekdo z Prahy (a okoli) kdo by umel zjistit pin? Dik
Prosinec 5, 200915 r Potřebuju radu zkušenějších. Ve své Octě 2003 (Tdi) měním přístrojovku. K dispozici mám SuperVAG. PIN z původních budíků i z nových jsem si vytáhnul. V adrese 17 zadám login staronových budíků (Maxidot). Do této chvíle je vše v pořádku. Vůbec se mi nedaří zadat v přizpůsobení kanál 50. Prosím o radu, nevím jak dál...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.