Jump to content

Problémy s motorem 55kW po domácím servisu


-SiD-
 Share

Recommended Posts

Dělal jsem si takovou údržbu auta, vyměnil jsem svíčky a kabely, vyčistil vzduchovej filtr, vymontoval jsem škrtící klapku + ten mezikus pod ní a to jsem pořádně vyčistil. Pro smazání paměti ŘJ kvůli tej klapce jsem odpojil baterku. Když sem to dal všechno zase dohromady, auto špatně chytá, nedrží otáčky na volnoběh, střídavě jede na 3 válce a občas i chcípne. Při tom všem svítí kontrolka EPC. Když se rozjedu a nepřidávám moc plyn, prostě takový jenom popojíždění po městě, dělá to též, ale když motor víc zatížim, šlápnu víc na plyn nebo jedu do kopce, auto jede dobře, žádný cukání, vynechávání a EPC zhasne.

S tim horším startem a volnoběhem se mi to občas stalo už před tou mojí údržbou.

Link to comment
Share on other sites

Napíšu obligátní "chce to na VAG".

Zkontrolovat ty kabely, jelikož to podle všeho špatně zapaluje. NA diagnostice v bloku hodnot uvidíš, který válec vynechává.

Klapka by se měla nastavit pomocí VAGu, hlavní je při čištění klapky, se samotným mechanismem klapky nehýbat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...