Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

buď to bude chyba v otváraní klapky alebo chybný radiátor, mal som podobný problém na golfe... vymenili termostat a zbytočne, bol to radiátor. Predpokladám že bol zaoxidovaný vodným kameňom a voda nemohla pretekať cez neho, nakoľko je tvorený z množstva malých tzv. trubiek, môže sa rýchlo upchať ak sa používa nekvalitná chladiaca kvapalina popr. len voda.

Editováno: , autor: bobocop
Vloženo

hmm divné.. ale když auto normálně topí tak to radiator asi nebude.. mnělo by to topit všude stejně.. jediné co by mohlo být špatné ,tak nějaká klapka a nebo tam něco drhne .. a když se otočí knoflíkem na nohy zároven se i otočí klapka na studeno.. jinak si to nedokážu vysvětlit..

Vloženo
Tak co to robi ked ovladac prepnes do medzipolohy? Skus ci do interieru pojde teply a na nohy studeny

Omlouvám se,trochu mi to trvalo,nejsem žádný mechanik-bohužel :) .

Tak jsem prošla co se dalo,všechno funguje a já jsem zase na začátku :feve: .

Poloha 1. na okna-teplo,2. na nohy-strašná zima,3. do interiéru a na nohy-teplo a na nohy zima,4. do interiéru-teplo.

Jsem z toho úplně vedle kol119 .Jestli máte ještě radu tak prosím pomozte :help: ,díky.

Vloženo

Neviem ci si to kontrolovala ,ale jedina vec co ma fakt napada je vzajomne ovplyvnovanie klapiek na teplotu vzduchu a smerovania rozvodu. Packa oznacena pismenom C je na ovladanie smeru rozvodu(hybe sa , ked prepinas na okno, nohy, nohy-interier, interier.)

Packa oznacena pismenom B je na zmenu teploty. Inak ti uz nepomozem, takze zelam vela uspechu.

Urcite napis, ked sa to podari vyriesit-som fakt zvedavy.

post-28368-1233597747_thumb.jpg

Vloženo
Neviem ci si to kontrolovala ,ale jedina vec co ma fakt napada je vzajomne ovplyvnovanie klapiek na teplotu vzduchu a smerovania rozvodu. Packa oznacena pismenom C je na ovladanie smeru rozvodu(hybe sa , ked prepinas na okno, nohy, nohy-interier, interier.)

Packa oznacena pismenom B je na zmenu teploty. Inak ti uz nepomozem, takze zelam vela uspechu.

Urcite napis, ked sa to podari vyriesit-som fakt zvedavy.

Tak jdu na to :palec2: .To víš,že dám vědět jak jsem dopadla.Škoda,že nemám tu knížku co ty :( .

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nazdárek.Mám podobný problém až na to že můžu přepínat směr proudění vzduchu kamkoliv a teplota vzduchu je stále stejná (studený).Ale pokud dám teplotu vzdychu do modrého pole tak je to o něco studenější.Teplota motoru se drží stále na 90 stupních i při ujetí 50km (nedochází k přehřívání).

Poradí mi někdo něco co mám zkusit???

Vloženo

Tak mám nové poznatky.Dnes se mi auto začlo přehřívat.Jezdil jsem po městě a pak cestu dom cca.18km tak mi teplota lítala jak na houpačce.Chvílema to vylítlo i na 130 stupňů a po chvilce to pomalu padalo když to běželo na volnoběh na 90 stupňů.Podle mě to vypadá na termostat.Nebo myslíte že je to něco jiného?Chladící kapalina se mi neztrácí.Nebo je to vodní pumpa?Mám najeto 227 tis km a nevim jestli byla měněna.Poradí někdo???

Vloženo
Tak mám nové poznatky.Dnes se mi auto začlo přehřívat.Jezdil jsem po městě a pak cestu dom cca.18km tak mi teplota lítala jak na houpačce.Chvílema to vylítlo i na 130 stupňů a po chvilce to pomalu padalo když to běželo na volnoběh na 90 stupňů.Podle mě to vypadá na termostat.Nebo myslíte že je to něco jiného?Chladící kapalina se mi neztrácí.Nebo je to vodní pumpa?Mám najeto 227 tis km a nevim jestli byla měněna.Poradí někdo???

Může to být propálené těsnění pod hlavou, popř. prasklina - tlak z válce prochází do chladící soustavy.

Vloženo
Může to být propálené těsnění pod hlavou, popř. prasklina - tlak z válce prochází do chladící soustavy.

Jak to můžu zjistit přesně?Zaráží mě ale že mi nejde to topení!!!

Vloženo
Jak to můžu zjistit přesně?Zaráží mě ale že mi nejde to topení!!!

Zažil jsem to sice na jiném motoru, ale chovalo se to stejně. Kolísala teplota, topení topilo, netopilo. Měnil jsem termostat, nepomohlo. Potom jsem zjistil, že se mi dost natlakovávala expanzka, vyměnil jsem víčko a opět nepomohlo. Nakonec šla dolů hlava a těsnění bylo v jednom místě profouklé. Tlakovalo to do vody, někdy víc někdy méně, tím pádem díky tlaku a bublinám nefungoval dobře oběh vody. Najezdil jsem s tím několik stovek km - někdy dobré, jindy to vařilo.

Vloženo
Zažil jsem to sice na jiném motoru, ale chovalo se to stejně. Kolísala teplota, topení topilo, netopilo. Měnil jsem termostat, nepomohlo. Potom jsem zjistil, že se mi dost natlakovávala expanzka, vyměnil jsem víčko a opět nepomohlo. Nakonec šla dolů hlava a těsnění bylo v jednom místě profouklé. Tlakovalo to do vody, někdy víc někdy méně, tím pádem díky tlaku a bublinám nefungoval dobře oběh vody. Najezdil jsem s tím několik stovek km - někdy dobré, jindy to vařilo.

Ale mě to netopí vubec.Dnes jsem jel 20km voda se držela na 90 pak to stouplo trošku víc ale jako kdyby otevřel termostat tak to rychle kleslo na 90 a to se opakovalo vícekrát.Ale pak už šla teplota až do červaného pole a klesalo to pomaleji.Chladící kapalina se mi neztrácí.

Vloženo

Myslim,ze keby si mal problem len s termostatom, tak by kurenie slapalo bez problemov(okruh kurenia je mimo okruh chladenia). Logicky to bude vod.pumpa(nechladi-nekuri t.j pomali tok kvapaliny), alebo sa sustava zavzdusnuje. Tiez mozes mat problem s tes. pod hlavou, alebo len vadne vicko na nadrzke s vodou.

Vloženo

Pokud by nefungovala vodní pumpa tak si myslím že bych motor hned uvařil a vubec by se to nechladilo.Zaráží mě že se nazapíná ventilátor na chladiči takže přes chladič to asi nekoluje takže to asi drží termostat.tak proč mi nejede topení když je to jiný okruh??

Vloženo

Ciste teoreticky -ked je zle tesnenie a motor tlaci do vody tlak, tak citis v nadobke spaliny. Ked je spatne vicko a neudrzi tlak, tak su hadice meke a nestvrdnu. Skus podla Diel. prirucky kontrolu el.riadeneho termostatu.

Vloženo

Nazdar pánové.Tak termostat jsem vyměnil ale závada stále přetrváná.Stále se to žačne po chvíli jízdy přehřívat a nefunguje topení.Trubky k topení jsou studené.Nedokáže se to uchladit ani na ventilátor na chladiči.Je to stále na 130stupních.

Vloženo

Ja si myslim,ze ti necirkuluje chladiaca kvapalina. Mas istotu,ze vod.pumpa bola menena spolu s rozvodmi? Ako som uz pisal ,bez cirkulacie voda neprechadza cez chladic-AUTO SA PREHRIEVA. Zaroven necirkuluje cez radiator-AUTO NEKURI.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...