Přejít na obsah

kuckání i po výměně všeho, help...


Falewick

Doporučené příspěvky

Tak v servisu už zkusili všechno "kromě klapky" a chtěli tam vrazit klapku originál za 9000,-, protože to prý s ní běhalo dobře (to už jsem od nich slyšel vícekrát že to běhá v pohodě). Nenechal jsem si to líbit a sehnal si ji aspoň sám od Siemense za půlku. Tak uvidím teď. Vyměněno tedy: zapalovací cívka, rozdělovač, kabely, svíčky a klapka. Vrazit 17.500,- do 11 let starýho auta, to je super pocit, doporučuju. Jestli tohle nezabere, asi sjedu autem do Labe.

Tak po výměně klapky (za novou Siemens VDO, 4kkč) už to skoro neblbne. Při volnoběhu na neutrál motor trochu klepe s autem, je to sotva cejtit ale je to tam, to bych fakt rád vymýtil. Taky ručička otáčkoměru nepadá k volnoběhu plynule ale po skocích, a někdy to v záběru na plnej plyn jednou škubne kolem 3000ot (tak jednou na hodinu, na to prdí pes). Asi zkusím reset té nové klapky, třeba se zajížděla..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...