Wojnar Vloženo 5. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2011 Řekl bych že ano. Všechny indicie tomu nasvědčují. Jezdí dál a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 Tak zdá se, že je klid.Možná to bylo tím spínačem možná to bylo vymazáním chyb z ŘJ, kterých tam bylo šílemé moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falewick Vloženo 12. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2011 Tak v servisu už zkusili všechno "kromě klapky" a chtěli tam vrazit klapku originál za 9000,-, protože to prý s ní běhalo dobře (to už jsem od nich slyšel vícekrát že to běhá v pohodě). Nenechal jsem si to líbit a sehnal si ji aspoň sám od Siemense za půlku. Tak uvidím teď. Vyměněno tedy: zapalovací cívka, rozdělovač, kabely, svíčky a klapka. Vrazit 17.500,- do 11 let starýho auta, to je super pocit, doporučuju. Jestli tohle nezabere, asi sjedu autem do Labe. Tak po výměně klapky (za novou Siemens VDO, 4kkč) už to skoro neblbne. Při volnoběhu na neutrál motor trochu klepe s autem, je to sotva cejtit ale je to tam, to bych fakt rád vymýtil. Taky ručička otáčkoměru nepadá k volnoběhu plynule ale po skocích, a někdy to v záběru na plnej plyn jednou škubne kolem 3000ot (tak jednou na hodinu, na to prdí pes). Asi zkusím reset té nové klapky, třeba se zajížděla.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.